Spring naar bijdragen

Welkom op het nieuwe Credible.nl!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ach, ik vond en vind ook lang niet al mijn posts geweldig. Maar ik vind het wel erg geinig om zo mijn hele postgeschiedenis eenvoudig te kunnen teruglezen. En die van andere gebruikers natuurlijk. ;)

Zat laat het dopen in de geest topic weer eens door te lezen waarin een leuke discussie met Levi gaande was. Waar is die gast gebleven? :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik vroeg me trouwens inmiddels wel af wanneer de uitgebreide profielen nu eens terugkomen. Want ik vind het bij tijd en wijle toch best handig om snel iets tegen een mede-user te zeggen, zonder meteen te moeten mailen. En PM is er ook niet. Er zal wel een reden voor zijn hoor, maar ik vind het nu wel wat lang duren allemaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iets wat me net opviel. Als je op het forumoverzicht op de titel van een subforum klikt, bijvoorbeeld "Geloof," dan kom je op een pagina waar je alleen de onderliggende fora ervan ziet. Zie hier een voorbeeld. Dááronder vind je dan een AT-lijst specifiek voor dat subforum. Erg handig, als je enkel dat subforum wilt volgen. Maar nu heeft het subforum Pauze als enige géén AT-lijst. Is dat toevallig bewust gedaan of is Pauze bij het uitdelen gewoon vergeten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Iets wat me net opviel. Als je op het forumoverzicht op de titel van een subforum klikt, bijvoorbeeld "Geloof," dan kom je op een pagina waar je alleen de onderliggende fora ervan ziet. Zie hier een voorbeeld. Dááronder vind je dan een AT-lijst specifiek voor dat subforum. Erg handig, als je enkel dat subforum wilt volgen. Maar nu heeft het subforum Pauze als enige géén AT-lijst. Is dat toevallig bewust gedaan of is Pauze bij het uitdelen gewoon vergeten?
Dat is gedaan met opzet. Voor de profielen zullen we op terug komen binnenkort. :)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een tip: spreek in de wij-vorm als je als crewlid het onpersoonlijke crew-account gebruikt. Misschien ben ik wel de enige die dat vindt, maar ik vind het erg raar klinken dat de gehele crew, waar dat account toch duidelijk voor staat, ineens in de ik-vorm spreekt. Het komt mijns inziens veel natuurlijker en correcter over als er in de wij-vorm wordt gesproken in het algemene crew-account en in de ik-vorm in de eigen accounts.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mijn allereerste post ooit hier teruggevonden. :'( Door de optie "Toon je berichten" in het gebruikerspaneel, die ál je posts op chronologische volgorde onder elkaar zet met de nieuwste bovenaan. Geweldig dit! :'(

Jij begon ook direct goed he..? Als ik mijn eerste posts lees dan schaam ik me diep. Wellicht is het een excuus dat ik nog tiener was, maar desondanks is het verschrikkelijk om terug te lezen. (H)

Haha, mijn eerste post heb ik gemaakt toen ik 12 was en ik verbaas me over mijn woordkeuze. 'Evengoed', 'de dupe' en zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
wat houdt de functie 'Zacht verwijder bericht' in? Ik vind het een beetje raar gezegd, 'wil je je bericht zacht verwijderen?'; kun je een bericht ook hard verwijderen?
Je verwijderd dan het bericht niet werkelijk, maar voor mensen met moderatie rechten is de post nog zichtbaar. Maar dat was een verkeerde instelling, je kan nu je bericht niet meer verwijderen.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie dat de "e-mailplaatjes" niet meer werken. Voorheen kon je je e-mailadres intypen en dan werd het een plaatje, om spambots bij de neus te nemen. Maar nu zie ik in een aantal sub-FAQ's dat het plaatje er niet meer staat. Dus ook geen e-mailadres voor het subforum. Ik zou dat nog maar even aanpassen. :) De vraag is dan meteen ook of dat anti-spamplaatje nog terugkomt, of er nog steeds is maar dan onder een andere code.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Nog een dingetje: het valt mij op dat ik nergens kan zien of een user gebanned is of niet. Niet op het forum en niet op het profiel van de user. Terwijl dat best handig kan zijn in een discussie, zodat je het weet wanneer op een user reageren geen zin heeft. Ligt dat aan mij met mijn Explorer 8, of is het écht niet zichtbaar?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nog een dingetje: het valt mij op dat ik nergens kan zien of een user gebanned is of niet. Niet op het forum en niet op het profiel van de user. Terwijl dat best handig kan zijn in een discussie, zodat je het weet wanneer op een user reageren geen zin heeft. Ligt dat aan mij met mijn Explorer 8, of is het écht niet zichtbaar?
Het is echt niet zichtbaar.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het dan mogelijk dat het wel zichtbaar wordt? Niet dat ik uit ben op sensatie, maar voor nieuwe users bijvoorbeeld, en ook voor oude users die niet het banmeldtopic uit het hoofd kennen, kan het handig zijn om meteen te zien of iemand gebanned is of niet, dus of het zin heeft om te reageren op een post van diegene of niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Is het dan mogelijk dat het wel zichtbaar wordt? Niet dat ik uit ben op sensatie, maar voor nieuwe users bijvoorbeeld, en ook voor oude users die niet het banmeldtopic uit het hoofd kennen, kan het handig zijn om meteen te zien of iemand gebanned is of niet, dus of het zin heeft om te reageren op een post van diegene of niet.
Nee, dat is niet mogelijk.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar je onthoudt niet wie nou wel en niet ooit in dat topic genoemd is. Ik vind het zelf wel handig om te zien wie een ban heeft of niet. Desnoods in het profiel.
Het kan niet op een eenvoudige manier en ik ben ook niet echt van plan het wel inzichtelijk te gaan maken via omwegen.
Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid