Spring naar bijdragen

Welkom op het nieuwe Credible.nl!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

p.s. het menu wordt nog aan gewerkt? Bij ongeveer alles wat ik aanklik kom ik weer, uitgelogd, op de beginpagina.
Ja, het menu wordt op orde gebracht. Waarschijnlijk deze week.
nog een p.s. ondanks dat ik aangevinkt heb dat ik ingelogd wil blijven, moet ik bij iedere sessie opnieuw inloggen.
Als je cookie niet bewaard blijft heeft de sessie geen invloed. Bij mij gaat het wel goed namelijk. :)
Link naar bericht
Deel via andere websites
*moet nog even wennen*

Ik mis de typische Credible-dingetjes, zoals een belletje en de daarbij behorende profielreacties (en hey, eigenlijk ook gelijk het hele profiel).

Zoals in dit topic al gemeld is, dat is er wel, maar nog niet beschikbaar. Daar moet nog wat voor gedaan worden. ;):)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Qua opbouw en overzicht is het wel fijn.

Krijg alleen elke keer als ik een post plaats een melding tussendoor. Heel kort, waardoor ik ook niet weet wat er staat. Tijdens het refreshen krijg ik dan een witte pagina met wat tekst erop.

Menu werkt nog niet goed. En het is gewoon nog even wennen. De kleuren vind ik eerlijk gezegd alles behalve mooi. Donkerblauw en dan het felle groene erop en dan het legergroene in het menu. Nee, dat trekt me absoluut niet. En wanneer je een reply post (niet via snelle reply) dan is het scherm al helemaal niet mooi, omdat je dan ook nog eens een groot grijs vlak erbij krijgt.

Maar goed, het zal wel wennen uiteindelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De aankondigingen en zo. Die staan onder het 'normale' forum gedeelte. Lijkt mij logischer als het bovenaan zou staan. Want nu komen de belangrijke mededelingen niet als belangrijk over en valt het ook niet op.

Daarbij stond vanmiddag dit topic bijvoorbeeld onder de andere topics, maar dat is nu al niet meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de subfora staat het nu wel goed, dat was vanmorgen niet zo. Ik doelde meer op de homepage. Je hebt dan de subfora Geloof t/m Pauze en dan Credible.nl daarna met daarin de mededelingen. Dus niet bovenaan, boven Geloof. Vroeg me af waarom jullie dat zo gedaan hebben. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
In de subfora staat het nu wel goed, dat was vanmorgen niet zo. Ik doelde meer op de homepage. Je hebt dan de subfora Geloof t/m Pauze en dan Credible.nl daarna met daarin de mededelingen. Dus niet bovenaan, boven Geloof. Vroeg me af waarom jullie dat zo gedaan hebben. :)
Oh zo de categorie indeling en opmaak. Die is gelijk aan AT en we hebben daar een jaar of 5 geleden toe besloten om Geloof bovenaan te zetten, omdat het ons inziens daarom draait. Dat als je "binnen" komt meteen de kern van Credible ziet. :)
Link naar bericht
Deel via andere websites
In de subfora staat het nu wel goed, dat was vanmorgen niet zo. Ik doelde meer op de homepage. Je hebt dan de subfora Geloof t/m Pauze en dan Credible.nl daarna met daarin de mededelingen. Dus niet bovenaan, boven Geloof. Vroeg me af waarom jullie dat zo gedaan hebben. :)
Oh zo de categorie indeling en opmaak. Die is gelijk aan AT en we hebben daar een jaar of 5 geleden toe besloten om Geloof bovenaan te zetten, omdat het ons inziens daarom draait. Dat als je "binnen" komt meteen de kern van Credible ziet. :)

Hihi. Duh. Wat ben ik een helder licht. Het valt me gewoon nu pas op. En dat terwijl ik toch echt al lang op credible zit. (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kan je even een screenshot geven? Hoe heb je de fora gesorteerd staan in je lijst? Binnen de actieve topics staat het topic tussen de andere, maar kijk je in een subfora dan staat er bovenaan een overzicht met "mededelingen".

Waarom eigenlijk niet meer in de AT lijst? Net als de sticky topics vond ik dat altijd wel handig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kan je even een screenshot geven? Hoe heb je de fora gesorteerd staan in je lijst? Binnen de actieve topics staat het topic tussen de andere, maar kijk je in een subfora dan staat er bovenaan een overzicht met "mededelingen".

Waarom eigenlijk niet meer in de AT lijst? Net als de sticky topics vond ik dat altijd wel handig.

Omdat PHPBB anders omgaat met sticky topics en mededelingen. Ik ben nog aan het kijken naar een modificatie die hierin kan voorzien, maar heb daar nog geen goede voor gevonden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het werkt |P

Het menu is aangepast, de menu items zouden nu wel goed moeten werken. Zo niet, laat even weten :)

Wat betreft het uitgebreide profiel: Dat ligt inderdaad nog even onder een dekzeiltje. Een en ander moet nog even gefixed worden dan kan dat gewoon weer terug.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh gosh, ik krijg een algehele aanval van autisme.. Ondanks dat ik wist hoe het zou worden kan ik het echt niet hebben :') En ava's en namen rechts? Like, nu moet ik eerst naar rechts kijken wie er iets gezegd heeft, en daarna naar links om te lezen enzo, en auw.. Ik hou mijn mond maar even:P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik krijg wat vragen, zowel hier in het topic als elders, over een knop voor de AT-lijst. In AT was er links de optie met de 3 streepies in PHPBB is het woord "Berichten" direct een link naar de Actieve onderwerpen. Klik dus op het woord "Berichten".

at-knop.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het een knap staaltje en ik heb groot respect voor Michiel, Dingo, de bughunters en alle anderen die hun steentje hebben bijgedragen.

Het enige waar ik nog een beetje mee tob is de achtergrond kleur. Ergens heb ik toch het idee dat een witte achtergrond zoals voorheen beter zou zijn qua "feel". Maar dat is denk ik persoonlijk.:)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vn. last van bepaalde kleuren van de usernames op de achtergrond. Die zie ik erg slecht of 'Disco Klassik'.. misschien kleurenblindheidsproof maken ;)

Colorfilter

Zet dan Rood/Groen aan met Rooddefectie. Ik zie geen verschil tussen de echte site en met het kleurfilter aan... dus ik weet niet of hij doet (met andere filters aan zie ik het wel ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begin eraan te wennen intussen en ik vind het erg mooi geworden. Nu ik niet meer zo zit te zoeken hoe alles in elkaar zit begin ik het systeem te snappen :) Ik vind de kleuren mooi, vooral het blauw op de achtergrond. AT-list blijft even wennen (sticky's staan niet meer standaard bovenaan), maar 't gaat de goede kant op.

En ik heb alle motivatie om mijn rang te verhogen tot rog :# Dus ik post nog even stevig door!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb vn. last van bepaalde kleuren van de usernames op de achtergrond. Die zie ik erg slecht of 'Disco Klassik'.. misschien kleurenblindheidsproof maken ;)

Colorfilter

Zet dan Rood/Groen aan met Rooddefectie. Ik zie geen verschil tussen de echte site en met het kleurfilter aan... dus ik weet niet of hij doet (met andere filters aan zie ik het wel ;)

Kan je aangeven wat je bedoelt, want met dat filter zie ik niet wat je wil zeggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid