Spring naar bijdragen

Welkom op het nieuwe Credible.nl!


Aanbevolen berichten

Grappig, ik vind het ook wel voordelen hebben... Soms wanneer je de naam van de gebruiker zag staan, kleurde dat de manier waarop je het las :$ (in positieve en in negatieve zin). Ik denk dat het onbewust mijn objectiviteit ten goede komt.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat ook de achterliggende gedachte van de phpbb-template was. Doordat je eerst leest en dan naar de user kijkt zou dat de manier van posten positief beïnvloeden.

@ Camel: je ondertitel is dubieus :$:E

Meh. Ik mis het urenlange gepruts om 1 simpel dingetje voor elkaar te krijgen. Met PHPBB zijn een hoop zaken in een handomdraai geregeld. Wat moet ik dan met m'n vrije tijd :(:P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik weet niet of het mogelijk is, en of dit topic het goede topic is ervoor, maar kun je van de footer ook een activetopicslist-knop maken, net als in AT? Dat was superhandig, nu moet ik elke keer naar boven scrollen :P (ja ik weet, ik ben lui :P)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet of het mogelijk is, en of dit topic het goede topic is ervoor, maar kun je van de footer ook een activetopicslist-knop maken, net als in AT? Dat was superhandig, nu moet ik elke keer naar boven scrollen :P (ja ik weet, ik ben lui :P)
Als je de sortering van je topics aanpast staat de nieuwste post bovenaan en hoef je amper te scrollen.
Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet of het mogelijk is, en of dit topic het goede topic is ervoor, maar kun je van de footer ook een activetopicslist-knop maken, net als in AT? Dat was superhandig, nu moet ik elke keer naar boven scrollen :P (ja ik weet, ik ben lui :P)
Als je de sortering van je topics aanpast staat de nieuwste post bovenaan en hoef je amper te scrollen.

Dan moet ik naar beneden scrollen om de oudere posts te lezen. Zo vaak bekijk ik de topics niet dat er elke keer maar één nieuwe post bij is :P Maar anyway, blijkbaar kan het niet, das jammer, en dan moet ik er maar mee leren leven. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik weet niet of het mogelijk is, en of dit topic het goede topic is ervoor, maar kun je van de footer ook een activetopicslist-knop maken, net als in AT? Dat was superhandig, nu moet ik elke keer naar boven scrollen :P (ja ik weet, ik ben lui :P)
Als je de sortering van je topics aanpast staat de nieuwste post bovenaan en hoef je amper te scrollen.

Dan moet ik naar beneden scrollen om de oudere posts te lezen. Zo vaak bekijk ik de topics niet dat er elke keer maar één nieuwe post bij is :P Maar anyway, blijkbaar kan het niet, das jammer, en dan moet ik er maar mee leren leven. :)

Maar dan lees je van onder naar boven en kom je dus bovenaan uit vlakbij het menu. En met je knoppen op het toetsenbord kan het heel snel home (naar boven) end (naar beneden). :)

Zal kijken wat mogelijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar dan lees je van onder naar boven en kom je dus bovenaan uit vlakbij het menu. En met je knoppen op het toetsenbord kan het heel snel home (naar boven) end (naar beneden). :)

Zal kijken wat mogelijk is.

Ik heb een raar toetsenbord en mijn home en end knoppen zijn ontzettend niet logisch geplaatst.. Maar anyway, ik zal ophouden met zeuren en geduldig afwachten. (als ik vervelend wordt geef je me maar een schop onder mijn kont of een 24H ban :P)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind de notificatie van een nieuwe reactie bij het plaatsen van een post aan de ene kant erg handig, en aan de andere kant heb ik me er al een paar keer in vergist (gewenning dat je post gewoon geplaatst is na 'bevestig') en ben ik een aantal posts kwijt geraakt.

Klopt het dan de 'concepten' optie nog niet werkt? Of werkt dat nu anders dan eerst?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar dan lees je van onder naar boven en kom je dus bovenaan uit vlakbij het menu. En met je knoppen op het toetsenbord kan het heel snel home (naar boven) end (naar beneden). :)

Zal kijken wat mogelijk is.

Hetgeen annzie aankaart, is ook mijn grootste bezwaar. Ik zal me oefenen in het gebruik van end en home, maar als het mogelijk is om onderaan ook een AT-knop te maken, dan zou dat erg relaxed zijn :Y

Verder: wat een mooi forum! Ik moet nog wennen, aan het andere forum zaten een aantal nadelen maar daar was je aan gewend, en er zaten ook voordelen aan die nu waarschijnlijk lastiger te realiseren zijn. Ik bedoel bijv. het klikken op een gebruikersnaam zodat je alleen posts van diegene in een topic kon zien. Maar hoe dan ook, ik ben gematigd positief! En tof dat jullie er werk in hebben gestoken _O_

Oh, toen ik deze post wilde posten, stond er bovenaan 'Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben.'. Opzich vind ik een prima maatregel, maar kan dat niet automatisch geregeld worden?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wanneer gaat ye olde shoppe weer online komen? Ik heb er eigenlijk nog nooit iets gekocht en een Credible t-shirt of waterpijp lijkt me wel leuk. Op het moment krijg ik een errorpagina als ik naar de shop pobeer te gaan.

Voor t-shirts ben ik bezig om daar het een en ander voor te regelen. De samenwerking met ZOEB zal ook via het shop menu beschikbaar komen binnenkort.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hi!

Ik ben helemaal blij met de 'toon ongelezen berichten' optie voor het forum (geen idee of we die al hadden, ik ben iig blij met de ontdekking).

Alleeen.... ik kan nog niet alles als gelezen zetten. Als ik via het 'berichten' menu klik op 'toon alle forums als gelezen', krijg ik een foutmelding (404).

Vast een bugje, heeft ook geen grote haast, maar wel het vermelden waard ;)

Sorry, deze had ik gemist. Fixed bij deze :)

Nou zijn alleen ineens alle topics als gelezen gemarkeerd.. dat wilde ik helemaal niet -O-:P

Link naar bericht
Deel via andere websites
11.000 leden bereikt. (Y)

Lol, als ik geweten had dat we op de 10.999 zaten had ik wel even gewacht met camel2 te registreren..

Ik wist het. :# Ik zag "camel2" staan en dacht; "Dat kan niet anders dan een kloon zijn!", maar ik durfde het niet te zeggen, stel je voor dat het toevallig een echt lid is.

Wat ga je doen met het tweede account als ik vragen mag, gebruiken om dingen op te testen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid