Spring naar bijdragen

Goedkoop scheren


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Marteling? Je voelt er bijna niets van!

Mietje...
nosmile.gif

Bijna niets? Dan heb jij wel een gevoelloze huid.. Ik vind epileren een prima vervanger voor automutilatie ofzo. Sterker nog: epileren doet méér pijn, met mínder littekens.

Echt, ik heb het al een paar keer geprobeerd en met mijn been-begroeiing zou ik wíllen dat epileren niet zo'n pijn deed..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik wil er geen datingstopic van maken, maar ik ben vrijgezel
puh2.gif

Haha maar straks gaat het niet meer over scheren ben ik bang! Iemand een datingtopic openen ofzo
knipoog_dicht.gif

Overigens waar scheren jullie vrouwen je benen het liefst mee? Scheerapparaat???

ooh jammer, ik niet widegrin.gif

Maar zonder gekheid: ik gebruik een namaak venus van de hema, werkt prima, veeel gladder dan van die wegwerpmesjes ook yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

ooh jammer, ik niet
widegrin.gif

Jammer weer een blauwtje puh2.gif

Quote:
Maar zonder gekheid: ik gebruik een namaak venus van de hema, werkt prima, veeel gladder dan van die wegwerpmesjes ook
yes.gif

Doe je daar dan wel lang mee met zo'n hemamesje?

Ik koop zelf de double edge mesjes bij de hema, ja zelfs de Hema verkoopt deze klassieke mesjes nog knipoog_dicht.gif

Misschien zou je gewoon eens moeten testen wat de kwaliteit van een venus of hema mesje is. Als ze even glad scheren en even lang meegaan dan zou ik inderdaad een Hemamesje gebruiken.

Btw met het dubbelzijdig scheermes dat ik gebruik voor mijn baardhaar kan je als vrouw ook prima je benen scheren vernam ik van de vrouw van mijn oudste broer knipoog_dicht.gif Dat is goedkoop scheren hoor voor soms maar 10 eurocent per mesje. Denk zelfs dat voor het benen scheren de mesjes langer meegaan omdat de haren op de benen van een vrouw iets minder stug zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Jammer weer een blauwtje
puh2.gif

[...]

Doe je daar dan wel lang mee met zo'n hemamesje?

Nee, ik gebruik iedere keer een nieuwe ivm gevoelige huid en ik vind het vies om het twee keer te gebruiken puh2.gif (nuja, soms doe ik wel twee keer, maar het is ook wel anders denk ik, mannen scheren zich toch zo'n beetje elke dag, ik hoef dat niet met m'n benen en okselssmile.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik scheer elektrisch. Lekker gemakkelijk. Goed, het wordt allemaal wat minder glad maar dat interesseert me weinig.

Het beste zou zijn dat mannen zich niet meer zouden scheren en weer gewoon baarden en snorren gingen dragen. Echte mannen zoals Faramir en Gimli hebben dat immers ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de een zal een baard of snor misschien ook wel staan. Maar ik scheer me liever. Maar vroeger had je inderdaad mannen die hun snor lieten staan en in allerlei modellen lieten groeien.

Kijk eens naar de spaanse mannen van het type 80-jarige oorlog puh2.gif Of Michiel de Ruyter!

Ik heb hieronder weer een nieuw filmpje over mijn nieuwe antieke dubbelzijdige scheermes. Kunnen jullie ook eens zie waar jullie grootvader zich mee scheerde:

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kunnen jullie ook eens zie waar jullie grootvader zich mee scheerde

Mijn grootvader scheerde elektrisch engel.gif

Mijn man ook trouwens. Hij is bang om zich te snijden met een normaal mesje. Elke keer als hij mij m'n oksels ziet scheren denktie 'pas op pas op!'. Hahaha widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mijn grootvader scheerde elektrisch
engel.gif

Dan moet je overgrootvader nog met een dubbelzijdig scheermes hebben geschoren knipoog_dicht.gif Valt me trouwens tegen van je grootvader puh2.gif

Quote:

Mijn man ook trouwens. Hij is bang om zich te snijden met een normaal mesje. Elke keer als hij mij m'n oksels ziet scheren denktie 'pas op pas op!'. Hahaha
widegrin.gif

Nat scheren in het algemeen valt mee qua risico, mits je even de techniek leert. Als je man 1 keer nat heeft geschoren wil hij misschien niet meer anders daarna smile.gif

Op youtube vind je zat filmpjes van mannen in de badkamer die de techniek van het natte scheren proberen uit te leggen(het zijn vrij nette filmpjes hoor, knipoog_dicht.gif soms een ontbloot bovenlijf, wellicht zitten er voor de vrouwen onder jullie ook interessante filmpjes bij van stoere scherende mannen knipoog_dicht.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nat scheren is fijner. Je hebt het glad. Dat krijg ik niet voor elkaar met mijn superduper Braunmultifunctional. Ik heb ook een beetje een 'pokdalige' huid, vroeger veel puisten gehad en nog.. Hoe dan ook, ik scheer me weinig. Soms beetje wat bij werken, maar ook dat is niet zo aan mij besteed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nat scheren is fijner. Je hebt het glad. Dat krijg ik niet voor elkaar met mijn superduper Braunmultifunctional. Ik heb ook een beetje een 'pokdalige' huid, vroeger veel puisten gehad en nog.. Hoe dan ook, ik scheer me weinig. Soms beetje wat bij werken, maar ook dat is niet zo aan mij besteed.

Het voordeel van het nat scheren is dat je ook de dode huidcellen meeneemt. Je huid frist hier van op en wordt mooi schoon. Maar als je een wat lastigere huid hebt is dat misschien moeilijk.

Wel heb je wat huidvriendelijker scheergels en zepen, alsook aftershave balsum

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natscherende mannen zijn een zegen voor partners met een gevoelige huid. Toen mijn man overstapte op electrisch had ik de volgende dag nog wel eens een rode geirriteerde gezichtshuid als het gezellig was geweest.

Zuinigheid en dan minder vaak scheren is geen goed idee, een krabbertje zeer aan te bevelen (als je tenminste geld wilt uitgeven aan aluin widegrin.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Natscherende mannen zijn een zegen voor partners met een gevoelige huid. Toen mijn man overstapte op electrisch had ik de volgende dag nog wel eens een rode geirriteerde gezichtshuid als het gezellig was geweest.

Zuinigheid en dan minder vaak scheren is geen goed idee, een krabbertje zeer aan te bevelen (als je tenminste geld wilt uitgeven aan aluin
widegrin.gif
)

Ook ik zweer bij het krabbertje zoals je al begrepen hebt uit mijn filmpje. Een aluinstaafje is rond de 2 euro dus dat zijn ook de kosten niet.

En als je man een beetje leert scheren met dat ding zal hij het aluinstaafje maar weinig hoeven te gebruiken knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb nog wel een tip: Op marktplaats heb je ene Mike uit den haag die supermax dubbelzijdig scheermesjes verkoopt, namelijk 200 stuks voor 10 euro. Dat is maar 0,05 cent per stuk. Zo goedkoop heb ik ze nog nergens gevonden, dus misschien meteen een leuke aanbieding, maar dat moet je zelf maar even kijken.

Ik heb een pak besteld van die Mike. Ik ben benieuwd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Ik heb een pak besteld van die Mike. Ik ben benieuwd.

Ze scheren goed die supermax mesje. Ik had zelf 4 pakken besteld 0,05 cent is erg goedkoop per mesje.

Ik had ze ook besteld van die Mike, had ze binnen 2 dagen binnen. Betrouwbare verkoper weet ik uit ervaring. smile.gif . Via de dutchshavingshop kan je ook wel goedkoop mesjes scoren, maar die Mike had echt een rotkoopje!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid