Spring naar bijdragen

Goedkoop scheren


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Max 20 jaar dus
knipoog_dicht.gif

* Dagmar heeft vorig jaar colleges Octrooien gehad

Nou dan hoop ik dat er een keer een diamantenmesje wordt ontwikkeld, zou een hoop geld schelen. Al weet ik niet wanneer dat octrooi op dit mesje ooit is aangevraagd door Gillette en of het nu nog geldig is

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik houd het toch bij Mach3. Ik heb een huidinfectie, waarbij wondjes de boel alleen maar erger maken. Wat dat betreft speel ik dus liever "safe" dan dat ik ga experimenteren met andere messen.

Ik hoef me overigens slechts één of twee keer per week te scheren, dus dat is wel fijn.

misschien volstaat het ook wel om met 120 kilometer per uur je hoofd uit het raam te steken...

nu even zonder gekheid, ik heb nogal snel last van uitslag na het scheren, irritatie zeg maar, vandaag dat ik Wilkinson quattro titanium gebruik, of mach 3, ligt eraan wat er in de aanbieding is.

hoe zit het met zo'n dubbelzijdig scheermes, zou dat geschikt zijn voor mij, omdat ik dus snel last heb van irritatie?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn man heeft ook last van irritatie na het scheren, vaak wondjes enzo. Hij gebruikt goedkope mesjes, vindt het onzin om een hoop geld uit te geven aan dure Gilettes of Wilkinsons. Hij zag pas een reclame voor zo'n Philips 3D scheerapparaat, zou dat beter werken dan nat scheren? Tenminste, ik weet niet of het beter werkt, maar het zou al goed zijn als het minder irritatie op zou leveren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

misschien volstaat het ook wel om met 120 kilometer per uur je hoofd uit het raam te steken...

nu even zonder gekheid, ik heb nogal snel last van uitslag na het scheren, irritatie zeg maar, vandaag dat ik Wilkinson quattro titanium gebruik, of mach 3, ligt eraan wat er in de aanbieding is.

hoe zit het met zo'n dubbelzijdig scheermes, zou dat geschikt zijn voor mij, omdat ik dus snel last heb van irritatie?

De vrouw van mijn oudste broer schijnt het dubbelzijdige scheermes voor haar benen te gebruiken hoorde ik. Dus het schijnt ook prima te werken bij vrouwen die hun benen scheren.

Maar ik blijf zeggen: druk niet te hard met zo'n dubbelzijdig mes. Laat het mesje het werk doen en je hebt daarna zijdezachte beentjes smile.gif

Dus het werkt ook bij het benen scheren.


Samengevoegd:

Quote:

Mijn man heeft ook last van irritatie na het scheren, vaak wondjes enzo. Hij gebruikt goedkope mesjes, vindt het onzin om een hoop geld uit te geven aan dure Gilettes of Wilkinsons. Hij zag pas een reclame voor zo'n Philips 3D scheerapparaat, zou dat beter werken dan nat scheren? Tenminste, ik weet niet of het beter werkt, maar het zou al goed zijn als het minder irritatie op zou leveren.

Meestal is nat scheren altijd het beste omdat je met je mesje dichter op de huid kan komen. Ik ken het 3d scheerapparaat niet zo goed dus ik wil nog geen definitief oordeel vellen.

Maar in de regel is het zo dat nat scheren over het algemeen de beste manier is en gladder scheert dan een scheerapparaat.

Ik ben zelf ook wat ouderwets qua scheren, ik gebruik ouderwetse scheerzeep van de vergulde hand...ruikt heerlijk. En een borstel van dassenhaar smile.gif

Na het scheren is mijn gezicht zo glad als een babyhuidje puh2.gif


Samengevoegd:

Ik kreeg vandaag een pakket binnen van 400 dubbelzijdige scheermesjes voor maar 20 euro. Is slechts 0,05 cent per mesje, qua prijs kan daar geen gilette mach3 meer tegen op.

Dat wordt goedkoop scheren de komende paar jaar. Doe een week of langer met een mes, dus voorlopig hoef ik een paar jaar geen mesjes meer te kopen. Anders had ik 400 x 2 euro voor een mach drie moeten betalen= 800 euro, en nu is het slechts 20 euro voor 400 mesjes.

Ben helemaal gelukkig smile.gif(zijn de kleine dingen in het leven he! smile.gif


Samengevoegd:

Voor wie benieuwd is op het vervolg van mijn youtubefilmpje:

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het onderwerp is op het eerste niet direct boeiend maar toch kijk ik je filmpjes met veel interesse uit. Wonderlijk.
widegrin.gif

Dank je!

Zodra je wat centjes kan uitsparen wordt het weer wat interessanter. Kan het wel wat spectaculairder maken door me voor de camera te scheren en open te halen zodat de bloedspatters in het rondvliegen, maar dat wil ik de mensen met een zwak gestel maar besparen. knipoog_dicht.gifknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het onderwerp is op het eerste gezicht niet direct boeiend maar toch kijk ik je filmpjes met veel interesse uit. Wonderlijk.
widegrin.gif

Haha same here. Met dochter op schoot, die vindt het ook erg interessant geloof ik.

Maar ik vind het nog steeds een en idee voor m'n oksels...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb nu trouwens zo-een besteld door jouw reclame campagne.
puh2.gif

Het is toch een goede reklame dus knipoog_dicht.gif Die op je foto is volgens mij de Merkur Solingen 39c slanted voor de zware baard als ik me niet vergis knipoog_dicht.gif

Ik heb nog wel een tip: Op marktplaats heb je ene Mike uit den haag die supermax dubbelzijdig scheermesjes verkoopt, namelijk 200 stuks voor 10 euro. Dat is maar 0,05 cent per stuk. Zo goedkoop heb ik ze nog nergens gevonden, dus misschien meteen een leuke aanbieding, maar dat moet je zelf maar even kijken.

Misschien dat ik geen reklame mag maken maar ik vond het zeer betaalbaar en spotgoedkoop. Anders kunnen mensen mij altijd een berichtje sturen als ze vragen hebben over de mesjes en waar je ze kan kopen. Ik heb er in ieder geval geen aandelen in ofzo. Ben gewoon iemand die zeer tevreden is over het scheren met een dubbelzijdig scheermes smile.gif

Succes met je dubbelzijdige scheermes. In het begin niet te hard drukken met je mesje. En neem er gewoon 2 of 3 sessies voor. En laat me even weten hoe het jou bevalt.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Haha same here. Met dochter op schoot, die vindt het ook erg interessant geloof ik.

Maar ik vind het nog steeds een en idee voor m'n oksels...

Dan volstaat een plastic editie van het dubbelzijdige scheermesje wel althans voor de benen, oksel misschien wat risicovoller.

Succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het onderwerp is op het eerste gezicht niet direct boeiend maar toch kijk ik je filmpjes met veel interesse uit. Wonderlijk.
widegrin.gif

Ja ik heb het ook volgehouden om volle filmpje uit te kijken, wat toch best een zeldzaamheid is.

Maar ja ik vind de looks van Dannyr sowieso niet een straf om naar te kijken knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb mijn baard maar laten staan. Nu ja baard, het is een goatee. Lijk ik gelijk een stuk ouder, en dat kan ik wel gebruiken. Babyface e.d.

Ik vind het bij sommige mannen ook wel staan hoor. Ik vind het zelf altijd vervelend als de eerste stoppels al komen. Je krijgt zo'n ruwe huid.

En zoals ook al uit de video blijkt vind ik droog scheren zelf wat minder. Je houdt dan altijd wat stoppels over.

Maar ik geef toe dat sommige mannen het kunnen hebben. Zelf heb ik weleens dat ik me 1 dag niet scheer om mijn huid wat rust te geven. Dan heb ik na een overgeslagen dag wel alweer van die stoppeltjes.

Weg laten laseren is misschien ook een optie als je een langere tijd niet meer wil scheren. Las daar een keer wat over. Uiteindelijk is zelfs zo'n behandeling niet definitief en zal je uiteindelijk toch weer moeten scheren, omdat mannen nu eenmaal het hormoon blijven aanmaken die zorgt voor de baardgroei.

Maar niettemin schijn je wel een lange tijd van het scheren af te zijn. smile.gif Dus dat is ook nog een optie, maar dat zal wel wat kosten ben ik bang.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja ik heb het ook volgehouden om volle filmpje uit te kijken, wat toch best een zeldzaamheid is.

Maar ja ik vind de looks van Dannyr sowieso niet een straf om naar te kijken
knipoog_dicht.gif

Nou, ik dacht zostraks nog : zal ik het zeggen of niet, maar Dannyr is best knap idd yes.gif En je komt ook nog sympathiek over, je vrouw (ja toch?) heeft geboft!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nou, ik dacht zostraks nog : zal ik het zeggen of niet, maar Dannyr is best knap idd
yes.gif
En je komt ook nog sympathiek over, je vrouw (ja toch?) heeft geboft!

Ik wil er geen datingstopic van maken, maar ik ben vrijgezel puh2.gif

Haha maar straks gaat het niet meer over scheren ben ik bang! Iemand een datingtopic openen ofzo knipoog_dicht.gif

Overigens waar scheren jullie vrouwen je benen het liefst mee? Scheerapparaat???

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid