MarinusCopy 0 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Quote: Op donderdag 07 oktober 2010 18:40:29 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Serieus, complete martelgang dat. Mietje, als trotse eigenaar van een monobrauw laat ik iedere maand de helft van mijn wenkbrauw uitrukken zodat ik net als normalen twee wenkbrauwen heb. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Marteling? Je voelt er bijna niets van! Mietje... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Quote: Op donderdag 07 oktober 2010 19:33:45 schreef WonderfulStar het volgende: Marteling? Je voelt er bijna niets van! Mietje... Bijna niets? Dan heb jij wel een gevoelloze huid.. Ik vind epileren een prima vervanger voor automutilatie ofzo. Sterker nog: epileren doet méér pijn, met mÃnder littekens. Echt, ik heb het al een paar keer geprobeerd en met mijn been-begroeiing zou ik wÃllen dat epileren niet zo'n pijn deed.. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Quote: Op donderdag 07 oktober 2010 17:59:22 schreef Dannyr het volgende: [...] Ik wil er geen datingstopic van maken, maar ik ben vrijgezel Haha maar straks gaat het niet meer over scheren ben ik bang! Iemand een datingtopic openen ofzo Overigens waar scheren jullie vrouwen je benen het liefst mee? Scheerapparaat??? ooh jammer, ik niet Maar zonder gekheid: ik gebruik een namaak venus van de hema, werkt prima, veeel gladder dan van die wegwerpmesjes ook Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Quote: Op vrijdag 08 oktober 2010 09:51:08 schreef Étoile het volgende: [...] ooh jammer, ik niet Jammer weer een blauwtje Quote: Maar zonder gekheid: ik gebruik een namaak venus van de hema, werkt prima, veeel gladder dan van die wegwerpmesjes ook Doe je daar dan wel lang mee met zo'n hemamesje? Ik koop zelf de double edge mesjes bij de hema, ja zelfs de Hema verkoopt deze klassieke mesjes nog Misschien zou je gewoon eens moeten testen wat de kwaliteit van een venus of hema mesje is. Als ze even glad scheren en even lang meegaan dan zou ik inderdaad een Hemamesje gebruiken. Btw met het dubbelzijdig scheermes dat ik gebruik voor mijn baardhaar kan je als vrouw ook prima je benen scheren vernam ik van de vrouw van mijn oudste broer Dat is goedkoop scheren hoor voor soms maar 10 eurocent per mesje. Denk zelfs dat voor het benen scheren de mesjes langer meegaan omdat de haren op de benen van een vrouw iets minder stug zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 In Prison Break hadden ze die dingen ook Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Admod note: Even een move naar Koffiebar vanwege de niet zo zware kost van dit topic Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Quote: Op vrijdag 08 oktober 2010 10:50:56 schreef Dannyr het volgende: [...] Jammer weer een blauwtje [...] Doe je daar dan wel lang mee met zo'n hemamesje? Nee, ik gebruik iedere keer een nieuwe ivm gevoelige huid en ik vind het vies om het twee keer te gebruiken (nuja, soms doe ik wel twee keer, maar het is ook wel anders denk ik, mannen scheren zich toch zo'n beetje elke dag, ik hoef dat niet met m'n benen en oksels ) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 @Etoile: bovendien hebben twee benen in totaal ook meer oppervlakte dan een half gezicht. Dus dan slijten je mesjes sowieso meer met één scheerbeurt Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 dat ook idd Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ik scheer de boel gewoon met een goedkoop eenmalig scheermesje van Etos en zeep. Wekenlang hetzelfde mesje gebruiken werkt prima. Maar ja, die paar haren zijn natuurlijk ook wat anders dan wat een man op zijn gezicht en keel krijgt he. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik scheer elektrisch. Lekker gemakkelijk. Goed, het wordt allemaal wat minder glad maar dat interesseert me weinig. Het beste zou zijn dat mannen zich niet meer zouden scheren en weer gewoon baarden en snorren gingen dragen. Echte mannen zoals Faramir en Gimli hebben dat immers ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2010 09:00:04 schreef Thorgrem het volgende: Echte mannen zoals Faramir en Gimli hebben dat immers ook. Evenals geen vriendin of een sociaal leven buiten wat sociale outcasts die stuk voor stuk voer zijn voor psychiatrisch onderzoek in een gesloten inrichting. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Bij de een zal een baard of snor misschien ook wel staan. Maar ik scheer me liever. Maar vroeger had je inderdaad mannen die hun snor lieten staan en in allerlei modellen lieten groeien. Kijk eens naar de spaanse mannen van het type 80-jarige oorlog Of Michiel de Ruyter! Ik heb hieronder weer een nieuw filmpje over mijn nieuwe antieke dubbelzijdige scheermes. Kunnen jullie ook eens zie waar jullie grootvader zich mee scheerde: link Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2010 10:46:07 schreef Dannyr het volgende: Kunnen jullie ook eens zie waar jullie grootvader zich mee scheerde Mijn grootvader scheerde elektrisch Mijn man ook trouwens. Hij is bang om zich te snijden met een normaal mesje. Elke keer als hij mij m'n oksels ziet scheren denktie 'pas op pas op!'. Hahaha Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2010 11:03:48 schreef Dagmar het volgende: [...] Mijn grootvader scheerde elektrisch Dan moet je overgrootvader nog met een dubbelzijdig scheermes hebben geschoren Valt me trouwens tegen van je grootvader Quote: Mijn man ook trouwens. Hij is bang om zich te snijden met een normaal mesje. Elke keer als hij mij m'n oksels ziet scheren denktie 'pas op pas op!'. Hahaha Nat scheren in het algemeen valt mee qua risico, mits je even de techniek leert. Als je man 1 keer nat heeft geschoren wil hij misschien niet meer anders daarna Op youtube vind je zat filmpjes van mannen in de badkamer die de techniek van het natte scheren proberen uit te leggen(het zijn vrij nette filmpjes hoor, soms een ontbloot bovenlijf, wellicht zitten er voor de vrouwen onder jullie ook interessante filmpjes bij van stoere scherende mannen ) Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Nat scheren is fijner. Je hebt het glad. Dat krijg ik niet voor elkaar met mijn superduper Braunmultifunctional. Ik heb ook een beetje een 'pokdalige' huid, vroeger veel puisten gehad en nog.. Hoe dan ook, ik scheer me weinig. Soms beetje wat bij werken, maar ook dat is niet zo aan mij besteed. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2010 14:13:26 schreef Raido het volgende: Nat scheren is fijner. Je hebt het glad. Dat krijg ik niet voor elkaar met mijn superduper Braunmultifunctional. Ik heb ook een beetje een 'pokdalige' huid, vroeger veel puisten gehad en nog.. Hoe dan ook, ik scheer me weinig. Soms beetje wat bij werken, maar ook dat is niet zo aan mij besteed. Het voordeel van het nat scheren is dat je ook de dode huidcellen meeneemt. Je huid frist hier van op en wordt mooi schoon. Maar als je een wat lastigere huid hebt is dat misschien moeilijk. Wel heb je wat huidvriendelijker scheergels en zepen, alsook aftershave balsum Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Er bestaan geen huidvriendelijke scheergels. Tenminste, ik heb ze nog niet ontdekt en ik gebruik gewoon ongeparfurmeerde zeep en soms ook gewoon met water alleen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Zijn er hier trouwens ook heren die scheerolie gebruiken? En wat zijn de meningen daarover? Het moet echt voor een superglad resultaat zorgen, hoorde ik laatst bij de kapper. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Ik heb wel eens gescheerd met badolie omdat ik niets anders had. Toen was het wel lekker glad ja Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Natscherende mannen zijn een zegen voor partners met een gevoelige huid. Toen mijn man overstapte op electrisch had ik de volgende dag nog wel eens een rode geirriteerde gezichtshuid als het gezellig was geweest. Zuinigheid en dan minder vaak scheren is geen goed idee, een krabbertje zeer aan te bevelen (als je tenminste geld wilt uitgeven aan aluin ) Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Quote: Op zondag 10 oktober 2010 02:22:12 schreef anastasia het volgende: Natscherende mannen zijn een zegen voor partners met een gevoelige huid. Toen mijn man overstapte op electrisch had ik de volgende dag nog wel eens een rode geirriteerde gezichtshuid als het gezellig was geweest. Zuinigheid en dan minder vaak scheren is geen goed idee, een krabbertje zeer aan te bevelen (als je tenminste geld wilt uitgeven aan aluin ) Ook ik zweer bij het krabbertje zoals je al begrepen hebt uit mijn filmpje. Een aluinstaafje is rond de 2 euro dus dat zijn ook de kosten niet. En als je man een beetje leert scheren met dat ding zal hij het aluinstaafje maar weinig hoeven te gebruiken Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Quote: Op donderdag 07 oktober 2010 16:11:47 schreef Dannyr het volgende: Ik heb nog wel een tip: Op marktplaats heb je ene Mike uit den haag die supermax dubbelzijdig scheermesjes verkoopt, namelijk 200 stuks voor 10 euro. Dat is maar 0,05 cent per stuk. Zo goedkoop heb ik ze nog nergens gevonden, dus misschien meteen een leuke aanbieding, maar dat moet je zelf maar even kijken. Ik heb een pak besteld van die Mike. Ik ben benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 10 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Quote: Op zondag 10 oktober 2010 18:58:52 schreef Bonaventura het volgende: [...]Ik heb een pak besteld van die Mike. Ik ben benieuwd. Ze scheren goed die supermax mesje. Ik had zelf 4 pakken besteld 0,05 cent is erg goedkoop per mesje. Ik had ze ook besteld van die Mike, had ze binnen 2 dagen binnen. Betrouwbare verkoper weet ik uit ervaring. . Via de dutchshavingshop kan je ook wel goedkoop mesjes scoren, maar die Mike had echt een rotkoopje! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten