Spring naar bijdragen

Slechte eigenschappen van je lief


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik ga echt gillen als mijn vriend
nadoet (het erge is, dat ie het ook nog best wel goed kan, eigenlijk beter dan Teeuwen zelf
widegrin.gif
)

Jij bent natuurlijk ook gewoon bevooroordeeldknipoog_dicht.gif Dus tuurlijk vindt je em beter ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn lief is totáál niet romantisch. En een beetje te eerlijk soms. Op het moment voel ik me niet echt mooi, en te dik (>20 kilo aangekomen tot nu toe en niet alleen op m'n buik, en m'n buik zorgt ervoor dat mijn taille niet meer zichbaar is en ik hou van m'n taille, m'n huid ziet eruit alsof ik weer 15 ben terwijl ik net klaar was met het ongezondehuid-hebben en m'n haar zit voor geen meter), en dan kan hij doodleuk zeggen dat hij ook blij zal zijn als ik straks m'n oude figuur weer terug heb. Grr.
boosrood.gif
Dan komen de complimentjes daarna toch minder aan.

Oh, en hij heeft de neiging om heel dicht tegen me aan te gaan liggen in bed, ook als het warm is, wat als effect heeft dat hij me uit bed duwt
puh2.gif

rofl.gif


Samengevoegd:

nu hoop ik dat ik niet dat je zwangerschapshormonen zodanig op hol zijn dat je het niet kan verdragen als er iemand om lacht widegrin.gif

mijn vrouw kon ook ineens zomaar beginnen te janken, terwijl er naar mijn idee en dat van de andere normale mensen (zwangeren zijn soms een beetje ehhmmm juistpuh2.gif)

helemaal niets aan de hand was hamer.gif

en wat betreft het bijkomen tijdens de zwangerschap... tipje:

de volgende keer hem volstoppen met eten, groeit ie met je mee, als ie dan iets zegt... tja... engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mij valt meer het verschil op tussen de gehuwden en de mensen die verkering hebben
rofl.gif

widegrin.gif Ohja, nu je het zegt, dat klopt ook wel...

Mijn man vindt trouwens dat mijn slechtste eigenschap is dat ik soms zo'n sloddervos ben (vooral kasten/laden open laten staan is een grote ergernis). cry.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whaha, sloddervos zijn mijn vriend en ik allebei. Ik denk dat wij zeker een werkster in dienst moeten nemen als we samenwonen. Verder is hij af en toe alleen een beetje pessimistisch. En hij kan er niet tegen als ik gelijk hebwidegrin.gif (wat al één keer is gebeurd in de afgelopen anderhalf jaarwidegrin.gif)

Andersom ben ik ook pessismistisch of overdreven positief (aka té positiefpuh2.gif) en ik kan er niet tegen als hij gelijk heeft. Wat hij altijd heeft gehad tot nu toe op één keer napuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Whaha, sloddervos zijn mijn vriend en ik allebei. Ik denk dat wij zeker een werkster in dienst moeten nemen als we samenwonen. Verder is hij af en toe alleen een beetje pessimistisch. En hij kan er niet tegen als ik gelijk heb
widegrin.gif
(wat al één keer is gebeurd in de afgelopen anderhalf jaar
widegrin.gif
)

Andersom ben ik ook pessismistisch of overdreven positief (aka té positief
puh2.gif
) en ik kan er niet tegen als hij gelijk heeft. Wat hij altijd heeft gehad tot nu toe op één keer na
puh2.gif

Wat dat betreft, ben ik wel blij dat mijn vriend slimmer is dan ik. Als we niethetzelfde ergens over denken, is hij het altijd die gelijk heeft en dat is wel zo handig ... hoef ik me niet achteraf te gaan afvragen hoe dat nou toch zo kon, maar kan ik het gelijk aannemen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn lief:

- laat mij altijd alle rotklusjes opknappen;

- laat mij eigenlijk alles opknappen;

- geeft me nooit complimenten;

- verrast me ook nooit;

- heeft niks waar ik over op zou kunnen scheppen;

- wast zich niet;

- komt niet op mijn verjaardagen;

- komt eigenlijk helemaal nooit;

- stuurt nooit lieve smsjes;

- praat niet eens met me.

Maar we hebben nooit ruzie! sjoerule.gif

Ow wacht... ik heb geen lief... vandaar... nosmile.gif

Flauw... sleepey.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Het is een vorm van efficiëntie om de d's en de t's op de juiste plaatsen te zetten, maar niet intelligentie want zelfs een simpele ziel als ik kan encyclopedie spellen met behulp van die zeer slimme spellingscontrole.

Kan je even quoten waar ik zei dat gebruik van d en t iets met intelligentie te maken heeft?

Quote:
Bovendien weet jij helemaal niet of haar vriend wel slim gevonden wil worden, misschien boeit het hem wel geen zier.

Kan je even quoten waar ik beweer dat haar vriend slim gevonden wil worden?

Quote:
Zolang het niet gemeen bedoelt is, mag je als man en vrouw elkaar toch wel een beetje plagen?

Kan je even quoten waar ik iets anders beweer?

Ik heb net iets te vaak meegemaakt dat jij me aanvalt op zaken die ik niet gezegd heb. Gaat dat nu weer beginnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn vrouw meent, net als ik, dat het afkammen van je partner, ook in "humoristische" context, een bijzonder slecht idee is. Voor dit topic zou dat een slechte eigenschap zijn.

(En ik bedoel dat niet als grap. Ik vind het werkelijk shockerend wat hier geschreven wordt door sommige mensen.)

Denk je niet dat dit niet zozeer serieus dan wel vooral als grapje bedoelt wordt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn lief is totáál niet romantisch. En een beetje te eerlijk soms. Op het moment voel ik me niet echt mooi, en te dik (>20 kilo aangekomen tot nu toe en niet alleen op m'n buik, en m'n buik zorgt ervoor dat mijn taille niet meer zichbaar is en ik hou van m'n taille, m'n huid ziet eruit alsof ik weer 15 ben terwijl ik net klaar was met het ongezondehuid-hebben en m'n haar zit voor geen meter), en dan kan hij doodleuk zeggen dat hij ook blij zal zijn als ik straks m'n oude figuur weer terug heb. Grr.
boosrood.gif

oef.. ik zou het daar toch wel echt heel erg moeilijk mee hebben denk ik.. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Het is een vorm van efficiëntie om de d's en de t's op de juiste plaatsen te zetten, maar niet intelligentie want zelfs een simpele ziel als ik kan encyclopedie spellen met behulp van die zeer slimme spellingscontrole.

Kan je even quoten waar ik zei dat gebruik van d en t iets met intelligentie te maken heeft?

Quote:
Bovendien weet jij helemaal niet of haar vriend wel slim gevonden wil worden, misschien boeit het hem wel geen zier.

Kan je even quoten waar ik beweer dat haar vriend slim gevonden wil worden?

Quote:
Zolang het niet gemeen bedoelt is, mag je als man en vrouw elkaar toch wel een beetje plagen?

Kan je even quoten waar ik iets anders beweer?

Ik heb net iets te vaak meegemaakt dat jij me aanvalt op zaken die ik niet gezegd heb. Gaat dat nu weer beginnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn vrouw meent, net als ik, dat het afkammen van je partner, ook in "humoristische" context, een bijzonder slecht idee is. Voor dit topic zou dat een slechte eigenschap zijn.

(En ik bedoel dat niet als grap. Ik vind het werkelijk shockerend wat hier geschreven wordt door sommige mensen.)

Ben ik met je eens in die zin, dat ook als het totale onzin is wat je schrijft, het alsnog een beeld oproept. Andere zaak is het nog, als de afgekamde ook hier post. Maar mijn stuk ging, hoe absurdistisch ook, in die zin te ver, dat het een bepaald beeld oproept van mijn vrouw, die natuurlijk gewoon fantastisch is, terwijl zij hier zelf niet post. Met afkammen had wat ik schreef overigens niets te maken, want dat woord zegt ook iets over een bepaalde "kwade intentie", en die was er niet. Maar echt taktvol was het ook niet...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben het eens met CvW. Toen ik het topic gisteren zag moest ik daar ook aan denken; eventuele hekelpuntjes hoeven niet aan de grote klok gehangen te worden op een internetforum.

Keerzijde is dat het op zich wel fijn is om te weten dat er meer mensen zijn die geen 'perfecte partner' hebben. Perfectie bestaat trouwens niet eens, iedereen heeft die hekelpuntjes.

Ik zeg bewust 'hekelpuntjes' omdat 'slechte eigenschappen' wel heel negatief beladen is. Als iemand dan zulke 'slechte eigenschappen' heeft, waarom is het dan je partner?

Nee, ik ga hier niet zeggen dat mijn partner 'slechte eigenschappen' heeft. Natuurlijk zijn er verschillen tussen ons waarbij we van elkaar af en toe een wenkbrauw op zullen trekken (mijn lief heeft dan ook erg mooie wenkbrauwen..) maar voor mij heeft ze geen 'slechte eigenschappen' en is ze perfect, gewoon zoals ze is smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Het is een vorm van efficiëntie om de d's en de t's op de juiste plaatsen te zetten, maar niet intelligentie want zelfs een simpele ziel als ik kan encyclopedie spellen met behulp van die zeer slimme spellingscontrole.

Kan je even quoten waar ik zei dat gebruik van d en t iets met intelligentie te maken heeft?

Quote:
Bovendien weet jij helemaal niet of haar vriend wel slim gevonden wil worden, misschien boeit het hem wel geen zier.

Kan je even quoten waar ik beweer dat haar vriend slim gevonden wil worden?

Quote:
Zolang het niet gemeen bedoelt is, mag je als man en vrouw elkaar toch wel een beetje plagen?

Kan je even quoten waar ik iets anders beweer?

Ik heb net iets te vaak meegemaakt dat jij me aanvalt op zaken die ik niet gezegd heb. Gaat dat nu weer beginnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De dingen die Iria en ik over elkaar noemden zijn gewoon dingen waar we elkaar altijd mee hebben geplaagd, ook op het forum.

En mijn laatste punt was eerder als een verkapt compliment bedoeld.

Maar sommige dingen die in dit topic staan voel ik me ook niet echt prettig bij, juist misschien wel omdat het in het 'koffiebar' subforum staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

en voor de helderheid, ik bedoelde het niet als kritiek. Iedereen moet dat soort dingen zelf weten, ik kan alleen voor mezelf zeggen dat ik hier kennelijk totaal anders in sta dan enkele anderen hier. Daarbij ook opgemerkt dat ik van enkele berichten nu niet bepaald de indruk krijg dat ze als humor bedoeld zijn.

Goed, twee zwakke punten dan:

1. Sommige berichten kunnen niet als humor zijn bedoeld, maar eerder als een op dit forum afreageren van frustraties - al of niet in afwezigheid van de besprokene.

2. Berichten die wel als humor zijn bedoeld, kunnen toch wel wat ver gaan in het blootgeven van de interne gang van zaken in een relatie, dingen die anderen helemaal niet zouden hoeven of moeten weten. Nog afgezien trouwens, dat een deel zodanig aangedikt is dat het amper nog raakt aan de realiteit.

Aan dat laatste acht ik mezelf schuldig en daarom heb ik mijn bericht teruggebracht tot de essentie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Het is een vorm van efficiëntie om de d's en de t's op de juiste plaatsen te zetten, maar niet intelligentie want zelfs een simpele ziel als ik kan encyclopedie spellen met behulp van die zeer slimme spellingscontrole.

Kan je even quoten waar ik zei dat gebruik van d en t iets met intelligentie te maken heeft?

Quote:
Bovendien weet jij helemaal niet of haar vriend wel slim gevonden wil worden, misschien boeit het hem wel geen zier.

Kan je even quoten waar ik beweer dat haar vriend slim gevonden wil worden?

Quote:
Zolang het niet gemeen bedoelt is, mag je als man en vrouw elkaar toch wel een beetje plagen?

Kan je even quoten waar ik iets anders beweer?

Ik heb net iets te vaak meegemaakt dat jij me aanvalt op zaken die ik niet gezegd heb. Gaat dat nu weer beginnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid