Spring naar bijdragen

Slechte eigenschappen van je lief


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]
voor mij
zou een opmerking over de onzekerheid van mijn partner al echt véél te ver gaan. Maar opmerkingen over hoe onromantisch, onintelligent of taalonvaardig je partner is bijvoorbeeld, zou
ik
echt onbestaanbaar vinden. Inderdaad, juist in een topic in de koffiebar. PP, ok, kan ik me voorstellen. Maar dit niet.

Maar nogmaals, ik zeg daarmee iets over mezelf, ik heb geen kritiek op mensen die daar anders in staan.

Eigenlijk ben it het met je eens.

Toen ik dit topic las, dacht ik eerst: "he, grappig!"

Maar ik kan me ook voorstellen dat mijn partner niet blij wordt als ik al haar (eventuele) slechte eigenschappen hier zou posten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn lief is nogal slecht in huishouden. Die snapt niet dat je dat af en toe even moet doen (stofzuigen, de was, vaatwasser aanzetten & uitruimen, zorgen dat er iets te eten in huis is) omdat het anders in de soep loopt. Ben ik een tijdje niet thuis, dan tref ik haar als ik wederom kom als een straatkindje in Rio de Janeiro aan tussen de vuinisbelten en kijkt zij mij vertwijfeld aan: "Liefste, wij moeten een schoonmaakster!"

Ik zeg dan: "Neen, duifje, je moet dat gewoon bijhouden, dat is al."

Engelengeduld heb je! Toen mijn ex me met enige regelmaat in die situatie vond noemde ze me geen duifje. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
ok, en om dan ook even heel duidelijk te zijn over mezelf: ik vind het prima als
anderen
dit soort verhalen vertellen, want ik ben nieuwsgierig genoeg
widegrin.gif

Hihi, erg eigenlijk, maar ik sluit me hierbij aan. Ik ga geen dingen over mijn relatie schrijven, maar het is enigsinds amuserend om wel de reacties van mede gebruikers te lezen knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het was weekend en ik keek eens in een ochtendblad

Ik ben niet moeders mooiste maar je wilt toch wat

De contact advertenties dus maar doorgestoeid

En mijn brieven onder nummer hielden jou geboeid

En eindelijk was het dan zo ver ik zou je zien

Het begin van een pril geluk misschien

Ik zag je in de verte staan je was in het rood

Maar op 2 meter afstand schrok ik me dood

Wat ben je lelijk van dichtbij

Ben jij toch echt wel iets voor mij

Kan m'n ogen niet geloven

Raar gevoel komt bij me boven

Wat ben je lelijk van dichtbij

Je zal nooit met een foto in de playboy staan

Of als Miss Holland door het leven gaan

Maar die glimlach om je mond heeft mij geraakt

We hebben nu samen kinderen groot gebracht

Maar allemaal zo lelijk als de nacht

Maar we zijn dol gelukkig houden van elkaar

Ik probeer steeds te denken het is niet waar

Wat ben je lelijk van dichtbij

Ben jij toch echt wel iets voor mij

Kan m'n ogen niet geloven

Raar gevoel komt bij me boven

Voor jou staat niemand in de rij

Wat ben je lelijk van dichtbij

Ben jij toch echt wel iets voor mij

Als er geen oogkleppen bestonden

Had ik ze zelf uitgevonden

Wat ben je lelijk van dichtbij

Wat ben je lelijk van dichtbij

Ben jij toch echt wel iets voor mij

Kan m'n ogen niet geloven

Raar gevoel komt bij me boven

Wat ben je lelijk van dichtbij

© Huub Hangop

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 10 months later...

-Manlief begrijpt weinig Engels. (computertaal dan weer welnosmile.gif)

Laatst soort collage/wallpaper achtig iets gemaakt met foto's van ons en quotes uit songteksten. Gewoon, wou ik doen. Liet het hem zien, kon ik letterlijk alle teksten naar het NL vertalen. Dan is de leukheid er af en klinken de teksten ook gelijk minder zo als ze bedoeld waren.

-Hij luistert muziek van Henk Wijngaard. Ik wordt af en toe een beetje simpel van al die liedjes over vrachtwagens.

-Hij heeft het vermogen om vrijwel ieder interessant gesprek zo om te buigen dat het uiteindelijk over computers of vrachtwagens gaat.

-Hij wil nooit gel in zijn haar doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is ook een echte man ^^ En ik ben blij met hem! Maar in dit topic mag ik toch over in principe onbelangrijke dingen klagen puh2.gif

En Henk Wijngaard is niet verscrikkelijk, voor af en toe. Maar na een hele dag met 'Hallo! Mijn naam is Lucky. Je krijgt de groetjes vanuit mijn truckie' in m'n hoofd heb gelopen was ik het ff zat puh2.gif

Wel respect voor de beste man dat ie zo veel verschillende nummers kan schrijven over het leven als chauffeur!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je ook na aandringen van je vrouw je haar niet wilt doen tijdens kerst, wanneer vrouwlief vervolgens een verdwaalde gelpot van haar broer moet gebruiken om met tegengesputter van manlief het haar eindelijk eens in fatsoen te brengen vind ik best dat ik eens lekker mag zeiken als een wijf puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toch denk ik dat ik liever een mannelijke man heb die vergeet gel te kopen of het überhaupt in te doen dan een man die zich constant met z'n uiterlijk bezig houdt.. Nogal een afknapper vind ik knipoog_dicht.gif Maar goed, een tussenweg is altijd leuk smile.gif Maar we hebben het over mannen he widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid