Spring naar bijdragen

Slechte eigenschappen van je lief


Aanbevolen berichten

Omdat ik dol ben op dit soort topics.

Wat zijn nou vreselijke eigenschappen van jouw partner? Snurkt hij? Snapt ze niet dat ze d'r mond moet houden tijdens de voetbalwedstrijd, krabt hij ongegeneerd in zijn kruis waar zijn schoonouders bij zijn of is ze een sloddervos die niet snapt dat fruit gaat rotten als je het drie weken laat liggen op de verwarming?

Deel al je frustraties met ons!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 112
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik heb liever dat Asterecaeu-dinges-nog-wattes begint
devil.gifwidegrin.gife_61.gif

Gewoon omdat ik dol ben op dit soort topics
e_61.gif

Wijsneus puh2.gif.

Mijn lief heeft niet zulke leuke slechte eigenschappen. Goed, dat ze huppelend elke mogelijkheid aangrijpt om te werken en mij dan rustig bij de nachtmerrie van elke man achterlaat (namelijk kleine zusjes) is vervelend, maar verder valt het wel meeyes.gif.

En wellicht ten overvloede: Dit mag met een paar korrels zout genomen worden en is zwaar aangedikt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wijsneus
puh2.gif
.

Mijn lief heeft niet zulke leuke slechte eigenschappen. Goed, dat ze huppelend elke mogelijkheid aangrijpt om te werken en mij dan rustig bij de nachtmerrie van elke man achterlaat (namelijk kleine zusjes) is vervelend, maar verder valt het wel mee
yes.gif
.

Dan is ze absoluut niet lui, en vullen jullie elkaar perfect aan yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik word gek van Olorin's dt-fouten. En hij wordt gek van mijn spellingnazineigingen dus dat gaat vast wel gelijk op. widegrin.gif

Verder heeft hij een Nederlands accent en luistert hij naar Manowar. 'nuff said. Gelukkig is liefde blind, of in dit geval doof.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn lief is slecht met taal. Hij maakt veel d/t fouten en hij is ook niet creatief met taal; dat hij mooie zinnen maakt. En aangezien ik het best aantrekkelijk vind wanneer iemand wel goed is met taal, ben ik blij dat ik hem niet via internet of msn ken, want dan was het nooit wat geworden puh2.gif Hij stuurt ook nooit van die lieve romantische smsjes/brieven/mails, het is altijd nuttig en hij komt niet verder dan 'ik hou van je' als afsluiting puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

De slechte eigenschappen van mijn lief (lees: wat mij aan haar tegen kan staan) zijn meer de irreele verwachtingen van mijn kant waar ze niet direkt aan voldoet/wil voldoen, dus dat is automatisch een slechte eigenschap die ze over mij kan posten (wat niet meer hoeft want dat heb ik zojuist voor haar gedaan).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn lief is totáál niet romantisch. En een beetje te eerlijk soms. Op het moment voel ik me niet echt mooi, en te dik (>20 kilo aangekomen tot nu toe en niet alleen op m'n buik, en m'n buik zorgt ervoor dat mijn taille niet meer zichbaar is en ik hou van m'n taille, m'n huid ziet eruit alsof ik weer 15 ben terwijl ik net klaar was met het ongezondehuid-hebben en m'n haar zit voor geen meter), en dan kan hij doodleuk zeggen dat hij ook blij zal zijn als ik straks m'n oude figuur weer terug heb. Grr. boosrood.gif Dan komen de complimentjes daarna toch minder aan.

Oh, en hij heeft de neiging om heel dicht tegen me aan te gaan liggen in bed, ook als het warm is, wat als effect heeft dat hij me uit bed duwt puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid