Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

@ minifan: Doh, alles van halo (A), gears of war en red dead redemtion + splintercell ook zekerweten puh2.gif

*paul wil ookeen xbox360 crysmile.gif (jaloers)


Samengevoegd:

Zijn er hier btw nog mensen die cod4, bf bad company 2 of mischien nog. Rome total. War. Voor de pc. Hebben een een xtje online willen spelen ? (A)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

Ja, dat wel.

Collega van mij, heeft Mafia II ontdekt. Die bewaart ie echt voor het weekend, want zodra hij een spel speelt, moèt het uitgespeeld worden, non stop. Gordijnen dicht, 10 pakken sigaretten, 2 trays energydrink, hoop chips, en knallen maar widegrin.gif

Hij werd vandaag om 17:00 wakker widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Reminds me, ik heb dat een keer gehad met een spel, Fable - The Lost Chapters.

Ik stond vroeg op, at achter de pc, en ging laat naar bed vanwege dat spel. Had zomervakantie, dus de hele dag de tijd. Ik heb dat spel 4x achter elkaar uitgespeeld ofzo
widegrin.gif

Dat heb ik gehad met de KOTOR games widegrin.gif. Die heb ik ook echt dagen achter elkaar gespeeld en alles bij elkaar heb ik ze beiden waarschijnlijk meer dan zes keer uitgespeeld widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

Ik ben op zoek naar games die je kunt draaien op een Mac. Heb namelijk best wel zin om wat meer spelletje te spelen. En dan niet alleen Simsen en GTA.
smile.gif

Koop\bouw een pc en gooi er Windows op smile.gif Macs zijn niet gemaakt om te gamen. Zowel het OS als de hardware niet smile.gif

(Firestream en Quadro zijn geen game kaarten knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid