Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

Quote:

En nou ben ik mijn AoE spel ook nog kwijt!
dood.gifdood.gifdood.gifdood.gifdood.gif
Het was een gebrande cdrom en daardoor had hij vaak wat kuren, maar toch.

Dan ga ik maar een nieuw spel kopen..
big-smile.gif

Hehe, eindelijk gedaan.widegrin.gif

Nou word ik een computergeek die de ganse dag achter het scherm spelletjes zit te spelen yes.gif

En ik heb ook nog vakantie...widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Speel momenteel vooral AoE3. Eerste keer dat je dat speelt na AoE2 is echt een teleurstelling. Je ontwikkelt je minder sterk door de tijd heen, dat vind ik zeker een minpunt. Net als hoe je grondstoffen verzamelt. Niet meer hout hakken en terug moeten lopen naar een lumber camp of town centre om je hout af te leveren, je krijgt gewoon hout binnen zolang je mannetjes hakken. En qua graphics blinkt het toch ook niet uit.

En toch ben ik het leuk gaan vinden, door de toevoeging van mercenaries, native tribes en het verkrijgen van experience die je kan inzetten tot je eigen voordeel.

Maar qua nostalgie kan er natuurlijk niks op tegen Age2

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Ratchet & Clank: Tools of Destruction voor m'n verjaardag gehad en het is zo'n leuk spel! Veel dingen verzamelen, een heel arsenaal gave wapens, droge humor, en vooral lekker fleurig. Ik hou van spellen waar de kleuren zowat van je scherm spatten. Verloofde speelt de laatste tijd Red Dead Redemption en Hard Rain, dat is nou echt niks voor mij. Ik vind het wel leuk om te kijken als hij speelt, maar ik hoef zelf niet zo nodig.

Fleurig en grappig voor mij graag smile.gif Oh, en als ik deze Ratchet & Clank uit heb, ligt de volgende al klaar... Yay!

Link naar bericht
Deel via andere websites

StarCraft 2 vandaag aangeschaft.

Wat een heerlijk spel weer, ok ze doen er jaren over daar bij Blizzard om iets te releasen, maar dan heb je ook wat (Dit spel was in 2007 al aangekondigd, ik denk zelfs met demo)

Mijn oude pc-tje van alweer 5! jaar oud speelt het ook nog redelijk goed, dankzij de videokaart die ik onlangs kreeg die ietsje nieuwer is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

StarCraft 2 vandaag aangeschaft.

Wat een heerlijk spel weer, ok ze doen er jaren over daar bij Blizzard om iets te releasen, maar dan heb je ook wat (Dit spel was in 2007 al aangekondigd, ik denk zelfs met demo)

Mijn oude pc-tje van alweer 5! jaar oud speelt het ook nog redelijk goed, dankzij de videokaart die ik onlangs kreeg die ietsje nieuwer is.

Mijn man wilde het aanschaffen voor Fanaat, maar dat Blizzard de LAN-multiplayer er uitgegooid heeft maakt dat onmogelijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Mijn man wilde het aanschaffen voor Fanaat, maar dat Blizzard de LAN-multiplayer er uitgegooid heeft maakt dat onmogelijk...

Wat klinkt dat leuk: 'Mijn man' Gaat dat al automatisch of schrijf je nog wel eens onbewust 'Mijn vriend'?

en computerspelletjes bij Fanaat? The Times They Are a-Changin'

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik krijgt echt een steeds grotere hekel aan games. Mijn broer speelt Aion en hij is er praktisch verslaafd aan. Ik was er afgelopen zaterdag om mijn schoonzusje te helpen met de babykamer en hij heeft de hele dag niets anders gedaan dan dat spel spelen.

En toen mijn schoonzusje iets tegen hem zei deed hij echt heel lelijk tegen haar.

Stomme aan-stomme-spelletjes-verslaafde-mannen . boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zeg tegen je schoonzusje dat ze gewoon de stekker van die computer eruit moet trekken als hij het zo bont maakt. En dan het liefst net op het moment supreme als het spel spannend word.

Tijd voor jezelf nemen om te gamen is prima, maar wel in balans met je relatie.

Is wel rete-slecht voor je pc hè? Zou jij moeten wetenknipoog_dicht.gif

Ik vind het trouwens stom dat mijn broertje en zusje nu allebei MIJN spel al hebben uitgespeeld, terwijl ik het niet kan spelen omdat mijn laptop het niet aankan en ik natuurlijk niet de pc van mijn moeder mee kan nemen xD

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welk spel? smile.gif En enigzins stom is dat wel ja nosmile.gif

Quote:

Ik krijgt echt een steeds grotere hekel aan games. Mijn broer speelt Aion en hij is er praktisch verslaafd aan. Ik was er afgelopen zaterdag om mijn schoonzusje te helpen met de babykamer en hij heeft de hele dag niets anders gedaan dan dat spel spelen.

En toen mijn schoonzusje iets tegen hem zei deed hij echt heel lelijk tegen haar.

Stomme aan-stomme-spelletjes-verslaafde-mannen .
boosrood.gif

Da's wel erg stom. Gewoon stekker eruit halen idd. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het punt is dat mijn broer sowieso niet het makkelijkste karakter heeft en het daarop afschuift. En ze speelt het zelf ook veel, maar niet wanneer er bezoek is en zo. Maar door dat stomme spel gaat hun huishouden naar de kl*te.

Ach, de volgende keer als ik hoor dat hij zo lelijk doe, dan denk ik dat ik maar eens erg boos word, of zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ooit verslaafd geweest aan 2 spellen, en dat was Maplestory en Runescape.

Deze 2 games mijd ik nu ook volledig, want ik ben zo weer verslaafd. hamer.gif

En ja, Runescape ook. Je kan zeggen wat je wil daarover, maar het is een van de meest briljante online games ooit. Ontzettend uitgebreid, heel veel mogelijkheden, smithing systeem is fantastisch, en het verhaal (die quests dus) ook. smile.gif

En Maplestory... *zucht* widegrin.gif

Mijn jeugdliefde widegrin.gif Met party's gingen we 'monsters' (slimy Bubbles) afschieten widegrin.gifwidegrin.gifparty.gif En ik was een lvl 46 of 47 Ice Mage widegrin.gif

Oehhh.... widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid