Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

De Fanaat-versie ;-)

De spellenvereniging van de UT, Fanaat, heeft de regels aagepast.

Fanaat heeftwel meer versies bedacht geloof ik, mechaniekenrisk is ook geinig (je schrijft een mechaniek van 3 prioriteiten waar jouw kleur zich aan moet houden, kijken welk mechaniek het sterkst is) en er is nog iets als zigeunerrisk waarvan ik telkens vergeet wat het doet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog 2 van die oude spellen, dus met driehoekige poppetjes enzo. Meestal speel ik het officieuze Risk 2 waarvoor ik dus zelf aanvullende regels heb bedacht. De belangrijkste wijzigingen zijn dat je dus met 2 borden speelt waarop je allebei landjes toebedeeld krijgt. Win je in beide werelden minimaal één landje, dan krijg je naast je territoriakaartje (paard, mannetje of kanon) ook een bonuskaartje die (mits op het goede moment uitgespeeld) erg handig kunnen zijn. Stimuleert om te blijven aanvallen en in beide werelden actief te blijven. En er zijn 4 "gateways" toegevoegd waardoor je van de ene wereld naar de andere wereld kan. Zo worden er meer landen actief bij het spel betrokken dan normaal als je vooral probeert een continent te krijgen en die op de landgrenzen wil verdedigen.

Ik ben trouwens ook samen met een vriend bezig een totaal nieuw spel te ontwikkelen. Setting is het Midden Oosten: Israel en omliggende volkeren in de tijd van de Bijbel. Conceptidee om veldslagen te beslissen: geen dobbelstenen, maar "rock, paper, scissors" smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

HELP! Assassins creed is vastgelopen in de werkplaats van Leonardo da Vinci. Ik moet mijn messen activeren, en in die zin kan dat, dat ik gewoon het selectiewiel tevoorschijn kan laten springen en verschillende dingen kan selecteren maar het filmpje gaat niet verder.. (verder kan ik ook gewoon naar het menu en dat doet het ook allemaal). HELP!

Vriendlief had de oplossing. Ik moest gewoon '2' indrukken^^

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

hebben ze die bug nog niet gefixed
biggrin.gif

Nee blijkbaarpuh2.gif Daarnet had ik hem nog een keer, toen ik mijn mes aan Paola moest laten zien.. Maar toen wist ik dat ik op 2 moest drukken. Zo activeer je blijkbaar direct je wapens.

Trouwens, had ik van de week helemaal zelf een beeld-geluid synchronisatie probleem opgelost, is het weer terug nadat mijn lief met de video instelling heeft gerommeld.. Bah..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit er toevallig ook een bug in de missie 'oefening baart kunst'? Ik ben bij Uncle Mario en hij leert me tegenaanvallen maar kom niet verder.. De eerste optie is dat ik dat 'tegenaanvallen' niet kan, en de tweede is dat ACII gewoon mijn hits niet telt. Over dat laatste heb ik iets gelezen op internet maar dat was maar één persoon die het vermoeden had dat het een bug was. De laatste patch is al geïnstalleerd...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Aaaargh! Neee! Ik was van mijn vrije weekend aan het genieten door tot het ochtendgloren te gamen (ik heb af en toe van die nerd-momenten) en mijn spel ging echt superlekker, beter dan ooit, ik zat al bijna aan level 400 en het bleef gewoon supersmooth gaan, ik had geweldige wapens, massa's geld, een absolute high-score waar ik zelfs nog nooit bij in de buurt geraakt was, een hele hoop coole dingen verzameld waarvoor je echt uren moet spelen voor je ze kunt hebben... Crashte het spel plots, niets opgeslagen, alles weg. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid