Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

  • 3 weeks later...

Ik speel nu Civ V.

Heb nog een vraagje aan de technologisch onderlegde crediblers. Ik heb nog steeds een PC met maar 1 CPU, en het spel draait prima. (zelfs op 1900 bij 1080) (inladen van een spel gaat wel traag)

Nu staat er bij de minimale eisen dual core, en bij de aanbevolen zelfs quad core.

Hoe kan het dat ik het wel gewoon kan spelen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is je type CPU?

Overigens is het vaak zo dat wanneer je op lagere resoluties speelt (variërend tot 800x600 - 1680x1050) dat je CPU het rekenwerk gedeeltelijk op zich neemt. Vanwege de berekeningen waarin de CPU niet zo goed is, kan het langzamer lopen.

Dat zou een reden kunnen zijn.

Het kan ook zijn dat er extra functies in het spel zitten, of een ingewikkelde AI. AI wordt ook over de processor berekend, dus hoe ingewikkelder hoe... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:

Begin gewoon met Assassins Creed II. Is veel leuker
puh2.gif

Ik zeg wel, 3 van die die tombes zijn idioot lastig om te doen, en bij 2 van die tombes werd ik gewoon boos
bloos.gifpuh2.gifhamer.gif

Ik zit met loden smart te wachten op Assassins Creed : Brotherhood voor de pc
dood.gif

Ik ben al begonnen met Assassins Creed. Alleen mijn lief moet mijn savegames ff mailenwidegrin.gif En als sommige dingen zo moeilijk zijn vraag ik me af of het wel geschikt is voor mewidegrin.gif Ik ben dan wel begonnen, maar dat wil niet zeggen dat ik ver ben. Ik heb al met al 2 uur gespeeld nu ofzopuh2.gif


Samengevoegd:

En het is ontzettend frustrerend dat ik de hele game op normal heb gespeeld, en hem dan op easy uit moet spelen ofzowidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik ben al begonnen met Assassins Creed. Alleen mijn lief moet mijn savegames ff mailen
widegrin.gif
En als sommige dingen zo moeilijk zijn vraag ik me af of het wel geschikt is voor me
widegrin.gif
Ik ben dan wel begonnen, maar dat wil niet zeggen dat ik ver ben. Ik heb al met al 2 uur gespeeld nu ofzo
puh2.gif

De game an sich is erg simpel, alleen de camera bij die tombes is niet altijd even handig. Gevoelsmatig lijken de controls dan omgedraaid ofzo puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooral Risk met 2 borden is erg leuk smile.gif Was een keer in de gelegenheid dat er 2 spellen (en dus 2 borden) aanwezig waren en heb een aantal aanvullende spelregels daarbij bedacht om het speelbaar te maken. Daarmee wordt het nog tactischer en veel aanvallender. Tegelijk wisselen de machtsverhoudingen wel sneller, dus komt er nog steeds bijna geen einde aan het spel smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid