Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

De hele "Elder Scrolls" serie vervult me met nihilisme. Het zijn mooie spellen, de graphics zijn prachtig, het gevoel is goed, de mogelijkheden heel breed... maar ik heb altijd het gevoel dat het nergens over gaat. Vlakke dialogen, weinig karakterontwikkeling en een hoofdverhaal dat zogenaamd episch is maar totaal geen werkelijke impact op de speelwereld lijkt te hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Street Fighter II: Turbo. _:)__'>

Dat waren nog eens tijden. Die speelde ik vroeger, samen met Monkey Island en The Lost Vikings. En toen ik nog wat jonger was hadden we een nintendo, met Zelda: Orcarina of Time en een Mario spel en mijn moeder was het beste van ons allemaal in Mario. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een vriend van mij gaat wel eens naar van die SF bijeenkomsten om het hele weekend te zitten gamen.

Was laatst bij hem en toen speelde ik voor de tweede keer in mijn leven SF. En hij zei dat ik beter was dan hem in het begin. En ik vind het ook nog eens superieur, terwijl ik niets met gamen eigenlijk heb.

Ja, ik heb nog een GameCube staan. xD

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

We leven in zware tijden. Zoveel goede games die uitkomen. Ik heb Batman: Arkham City nog niet uit of ik moet al weer honderden soldaten neerschieten, weg rennen van spinnen en ontsnappen uit brandende gebouwen in Uncharted 3. Over twee weken gaan er nog meer digitale mensen sterven aan mijn hidden blades in Assassin's Creed: Revelations en ondertussen vuur ik Kamehameha's af naar aliens in Dragonball Z Ultimate Tenkaichi.

Maar op het moment is Uncharted toch wel het leukst. Ook cool om meer te weten te komen over Nathan Drake -als dat zijn echte naam is- en hoe hij Sully ontmoet. :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

RobertF heb je inmiddels Oblivion al? En zo ja, hoe bevalt het, is het wat je ervan verwachte?

Momenteel vermaak ik mij nog prima met Battlefield 3 op de PS3, wat een machtige game is dat zeg.

Zoals eerder verteld ben ik ook begonnen met Warhammer (fantasy). Heb een erg leuke club gevonden waar elke week wel een of meerdere potjes te spelen zijn op zaterdag (en andere dagen, maar dan kan ik niet). Helaas is het een klein uurtje rijden.

En Nath, heb je inmiddels al een spelcomputer weten te bemachtigen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid