Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 585
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ik merk dat ik heel erg weinig meer game.  Ja ik doe "mobile games"  die echt zonde van mijn tijd zijn. Het is een soort laagdrempelig escapisme waar ik vrij weinig plezier aan beleef. Ik heb daaren

Top he, tijd geleden zat ik te twijfelen of ik Burnout Paradise zou kopen, en nu krijg je hem bijna helemaal gratis. |P

Welcome back actie komt er ook nog aan, als een goedmakertje.

All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:

Two PS3 games from the following list:

* LittleBigPlanet

* Infamous*

* Wipeout HD/Fury

* Ratchet and Clank: Quest for Booty

* Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

* LittleBigPlanet PSP

* ModNation PSP

* Pursuit Force

* Killzone Liberation*

Ik krijg 3 spellen erbij, in elk geval Ratchet and Clank want de rest heb ik al van de PS3 spellen. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

PSN deed het inderdaad voor geen meter, misschien moet je enkel de shop ingaan op bepaalde tijden.

"Jagged Alliance: Deadly Games" heb ik een tijdlang gespeeld. Dat vond ik een ontzettend leuk spel. Misschien moet ik dat nog maar eens uit de mottenballen halen. :#
Barst ik krijg dat spel niet meer aan de praat. -O-

Jagged Alliance 2 proberen :+

Jammer dat de nieuwste verpest is met realtime gameplay, er wordt wederom getracht om de formule zoveel mogelijk aan te passen zodat er meer mensen bereikt worden, en de oude fans laten ze maar weer vallen. -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iemand nog tips om een game uit 2004 onder windows 7 te laten draaien?

- er zijn geen patches/updates via internet te krijgen

- de zoekterm 'medieval conquest windows 7' resp. 'medieval conquest compatibility' levert niets op

- de bijgeleverde crack werkt niet, ook niet met aangepaste compatibiliteit

- bij dosbox krijg ik de melding 'only win32'

Kortom, ik ben een beetje door mijn inspiratie heen. :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is jagged alliance voor spel? Het klinkt als iets dat ik wel leuk vind.

En ik wil ook wel weten hoe je hele oude spellen weer aan de praat krijgt. Ik heb zelf nog een spelletje liggen dat ik speelde toen ik 11 was ofzo. Meesters van macht heet het, en ondanks dat ik er geen bal van begreep vond ik het een machtig mooi spel. Mysterieus en intrrigerend. Volggens mij stond er win95 op het doosje bij minimale systeemeisen :P En anders win98.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Probeer het onder een virtuele machine eens die ondersteuning biedt voor D3D. Voorwaarde is wel dat het niet echt een veeleisend spel is, maar iets als Maplestory werkt prachtig :#

Op de pc van mijn ouders (xp) deed hij het wel, maar het kostte wel wat moeite allemaal. Denk dat het vrij veeleisend is. Maar wat moet ik me voorstellen bij een virtuele machine? Ik ken alleen virtuele schijfstations.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Meesters van Macht had ik ook. :# Samen met een oorlogspel, Operatie Teddybeer geloof ik.

Bij Meesters van Macht wist ik ook niet wat ik moest doen en kwam dus niet verder dan een kamer vol speelgoed waar je iets moest doen.

Operatie Teddybeer had ik ook, maar die heb ik nooit gespeeld volgens mij. Er leek mij echt helemaal niks aan. En ik kwam idd ook niet verder dan die kamer met speelgoed, maar daarom wil ik het zo graag nog eens spelen. Kijken of ik er nu wel wat van begrijp en verder kom, want anders ligt dat dus gewoon aan het spel en niet aan mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga maar eens vandaag of één dezer dagen het spel Burnout Paradise: The Ultimate Box voor den PC halen. Eén zeer grote stad met ernaast een bergachtig natuurgedeelte waarin je naar believen vrij en vooral loeihard kunt rondscheuren, vrijelijk races en uitdagingen kunt doen en daardoor betere upgrades auto's en kunt vrijspelen, zonder gedoe met gangsterverhalen of wat dan ook, wie wil dat nou niet? 8-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan wel schaken maar niet erg goed.

Ik heb Tropico 3 in huis. Het is zeg maar de verbeterde versie van Tropico 1. Het is een soort Simcity, maar naast bouwen moet je je ook bezig houden met met politiek en het opzetten van een vrij gedetailleerde economie. Het is belangrijk om iedereen tevreden te houden anders zit je zomaar met een invasie van de wereldpolitie (de USA of de USSR) een coup d'etat of natuurlijk een bevolking die niet voor jou stemt bij de verkiezingen. Als dictator van je eigen bananenrepubliek heb je allerhande middelen tot je beschikking zoals het opzetten van een uitkeringssysteem om het linkse uitschot blij te maken, het organiseren van een boekbarbeque voor de paapsche factie en vervuiling terug te dringen voor de ongewassen boomknuffelaars. Je kunt zaken ook lekker persoonlijk maken door individuele burgers om te kopen of om te leggen. Kortom een spel waar iedere megalomane wannabe Castro lol mee kan hebben

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid