kettingzaag 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 @ minifan: Doh, alles van halo (A), gears of war en red dead redemtion + splintercell ook zekerweten *paul wil ookeen xbox360 (jaloers) Samengevoegd: Zijn er hier btw nog mensen die cod4, bf bad company 2 of mischien nog. Rome total. War. Voor de pc. Hebben een een xtje online willen spelen ? (A) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Alleen coöp Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Wat alleen coop ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Heb je splintercell? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Conviction ? Nog niet. maar ik denk datk hem zo maar ff via steam binnehaal (A) shame on me dat ik. Dat. Niet eerder heb gedaan Samengevoegd: Hij. Isaan. Het donwloaden xd ben benieuwd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Je zou um, -net als CoD6 en Assassins Creed II- in EyeFinity moeten spelen, met een resolutie van 5760x1080 Er gaat een wereld voor je open Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Beter laat dan nooit: Vanaf vandaag ligt Dragon Age hier thuis voor de Xbox, dus de komende drie weken ben ik daar wel zoet mee... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Meld je dat ook even in het afwezigheidstopic? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Quote: Op zaterdag 28 augustus 2010 23:26:24 schreef Morphogenesis het volgende: Meld je dat ook even in het afwezigheidstopic? Nah, ik moet ook eten enzo, en dat doe ik dan wel achter de computer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Thats my boy Ook vrij genomen van je werk? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Zoals het de waere moderaetor betaamt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Reminds me, ik heb dat een keer gehad met een spel, Fable - The Lost Chapters. Ik stond vroeg op, at achter de pc, en ging laat naar bed vanwege dat spel. Had zomervakantie, dus de hele dag de tijd. Ik heb dat spel 4x achter elkaar uitgespeeld ofzo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Kon je nog tegen zonlicht tegen de tijd dat je school weer begon? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Ja, dat wel. Collega van mij, heeft Mafia II ontdekt. Die bewaart ie echt voor het weekend, want zodra hij een spel speelt, moèt het uitgespeeld worden, non stop. Gordijnen dicht, 10 pakken sigaretten, 2 trays energydrink, hoop chips, en knallen maar Hij werd vandaag om 17:00 wakker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Quote: Op zaterdag 28 augustus 2010 23:30:02 schreef Morphogenesis het volgende: Reminds me, ik heb dat een keer gehad met een spel, Fable - The Lost Chapters. Ik stond vroeg op, at achter de pc, en ging laat naar bed vanwege dat spel. Had zomervakantie, dus de hele dag de tijd. Ik heb dat spel 4x achter elkaar uitgespeeld ofzo Dat heb ik gehad met de KOTOR games . Die heb ik ook echt dagen achter elkaar gespeeld en alles bij elkaar heb ik ze beiden waarschijnlijk meer dan zes keer uitgespeeld Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2010 Addicted Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Vandaag even de demo van R.U.S.E. op de PS3 getest. Werkt eigenlijk bijzonder fijn voor een RTS op een console. Helaas heb ik momenteel gebrek aan tijd, anders had ik hem gekocht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Ik ben op zoek naar games die je kunt draaien op een Mac. Heb namelijk best wel zin om wat meer spelletje te spelen. En dan niet alleen Simsen en GTA. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zondag 12 september 2010 00:05:14 schreef *nath* het volgende: Ik ben op zoek naar games die je kunt draaien op een Mac. Heb namelijk best wel zin om wat meer spelletje te spelen. En dan niet alleen Simsen en GTA. Alles wat Blizzard maakt is te spelen op de Mac. Vaak goede spellen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zondag 12 september 2010 00:05:14 schreef *nath* het volgende: Ik ben op zoek naar games die je kunt draaien op een Mac. Heb namelijk best wel zin om wat meer spelletje te spelen. En dan niet alleen Simsen en GTA. Koop\bouw een pc en gooi er Windows op Macs zijn niet gemaakt om te gamen. Zowel het OS als de hardware niet (Firestream en Quadro zijn geen game kaarten ) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Weet ik, maar ik heb geen zin meer in Windows en ik heb geen ruimte meer voor nog en computer erbij. Daarbij is er ook een gebrek aan geld. En Sims en GTA trekt hij nog wel aardig. Oh ja, en Spore, maar daar ben je snel op uitgekeken. Niet dat Sims zo spannend is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Welke GTA? Ik las op tweakers dat GTA t\m San Andreas worden geport naar de Mac Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 San Andreas. Die ben ik nu aan het downl**den. Heb hem gespeeld bij een vriend van me. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst 12 september 2010 Quote: Op zondag 12 september 2010 00:05:14 schreef *nath* het volgende: Ik ben op zoek naar games die je kunt draaien op een Mac. Heb namelijk best wel zin om wat meer spelletje te spelen. En dan niet alleen Simsen en GTA. Call of duty 4 xD. Of had je die al Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2010 Komt die Half-life II episode 3 nou ooit nog eens uit? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten