joon 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Oh my goodness. Dit is toch wel de mooiste 1 april grap die ik ben tegen gekomen. Definitely not available for Wii Ik vind het een uitdaging. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
zoon 0 Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Fifa 12 COD modern warfare 3 alle assasins creeds GTA Skyrim Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Fifa 12COD modern warfare 3 alle assasins creeds GTA Skyrim We've got another gamer! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Ja, je pikt ze er wel snel tussenuit ja:# Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 5 april 2012 Rapport Share Geplaatst 5 april 2012 Volgens mij heb ik nog niet gezegd dat ik Webfeud speel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 NCIS en CSI de game(s) Ik doe een poging tot Assassins creed 2 Angrybirds (facebook) maar dat heb ik zo goed als uitgespeeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Quest 90 Geplaatst 7 april 2012 Rapport Share Geplaatst 7 april 2012 Er zijn 2 soorten gamers heb ik gemerkt; 1, De gamer die van game naar game gaat en dit met veel plezier doet, maar uiteindelijk altijd opzoek is naar iets nieuws. 2, De gamer die het bij 1 spel houdt en dat spel jaren achter elkaar speelt. Vaak online games zonder einde met miljoenen spelers. Ik hoor bij de tweede categorie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 8 april 2012 Rapport Share Geplaatst 8 april 2012 Ik duidelijk tot de eerste categorie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 9 april 2012 Rapport Share Geplaatst 9 april 2012 Er zijn 2 soorten gamers heb ik gemerkt;1, De gamer die van game naar game gaat en dit met veel plezier doet, maar uiteindelijk altijd opzoek is naar iets nieuws. 2, De gamer die het bij 1 spel houdt en dat spel jaren achter elkaar speelt. Vaak online games zonder einde met miljoenen spelers. Ik hoor bij de tweede categorie Jij speelt toevallig geen webfeud? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 zucht.... een aantal vrienden is vanaf vandaag officieel onbereikbaar geworden... Een zeker duivels spelletje waar ze al zo'n 10 jaar op wachten is vandaag gereleased. Zelf ben ik niet zo fanatiek meer, al hou ik in principe veel van fantasy adventure spellen. Ik ben nog bezig met Skyrim, maar da's alweer een half jaar oud. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Hahahaha, Diablo III. Ik heb II grijsgespeeld en deze waag ik me momenteel nog niet aan maar dat komt nog wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 zucht.... een aantal vrienden is vanaf vandaag officieel onbereikbaar geworden... Een zeker duivels spelletje waar ze al zo'n 10 jaar op wachten is vandaag gereleased. Zelf ben ik niet zo fanatiek meer, al hou ik in principe veel van fantasy adventure spellen. Ik ben nog bezig met Skyrim, maar da's alweer een half jaar oud. LOL, zoiets had ik ook met Skyrim. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik ben in principe een PC gamer, consoles vind ik niet leuk, behalve om met een roedel kinderen een potje Mario Party te spelen ofzo. Ik haat het het dus dat goede games als Skyrim zwaar gehandicapt naar de PC komen, de UI is om te huilen want puur voor een console controller bedacht. Ik ben nog maar traag gevorderd omdat ik me teveel aan de controls ging ergeren en het spel maanden aan de kant heb laten liggen. Maar ik wil toch wel het verhaal uitspelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Ik wilde ook Skyrim spelen, maar toen kreeg ik een pijl in mijn knie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 You Must Construct Additional Pylons! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 16 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2012 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Diablo III... Oh boy, ik ben benieuwd hoeveel ik dit lang weekend mijn vriend ga zien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Wat een spel. Bijna het zelfde als Diablo II, maar dan met een grafische update. Ik vraag me af waarom ze daar nou zo lang over moesten doen. Oja, en je kunt het niet offline spelen terwijl het een singleplay game is. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Wat een spel. Bijna het zelfde als Diablo II, maar dan met een grafische update. Ik vraag me af waarom ze daar nou zo lang over moesten doen. Oja, en je kunt het niet offline spelen terwijl het een singleplay game is. Dat laatste is toch wel een gigantisch minpunt. Ik heb dat ooit eens in 1 spel gehad (Settlers 7 geloof ik, was dol op de serie) en dat was voor mij de reden om het ding na korte tijd op zolder neer te gooien en nooit meer op te zoeken. Waarom zou ik voor een single-player game afhankelijk moeten zijn van servers of überhaupt een internetverbinding? Het kwam erop neer dat geregeld de servers niet bereikbaar waren en dus het spel ook onspeelbaar. Waarmee al het plezier in het spelen van een spelletje eruit gezogen werd. Dus nee dank je. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2012 Wat een spel. Bijna het zelfde als Diablo II, maar dan met een grafische update. Ik vraag me af waarom ze daar nou zo lang over moesten doen. Oja, en je kunt het niet offline spelen terwijl het een singleplay game is. Dat laatste is toch wel een gigantisch minpunt. Ik heb dat ooit eens in 1 spel gehad (Settlers 7 geloof ik, was dol op de serie) en dat was voor mij de reden om het ding na korte tijd op zolder neer te gooien en nooit meer op te zoeken. Waarom zou ik voor een single-player game afhankelijk moeten zijn van servers of überhaupt een internetverbinding? Het kwam erop neer dat geregeld de servers niet bereikbaar waren en dus het spel ook onspeelbaar. Waarmee al het plezier in het spelen van een spelletje eruit gezogen werd. Dus nee dank je. Is het niet een logisch gevolg van piraterij en andere ontwikkelingen? Je krijgt een soort merging van internetspellen, game-accounts en computerspellen. Bij Starcraft II was dat ook al het geval, dat je een internet-account nodig hebt om het spel te spelen. Bij Minecraft is er niet eens hardware, en moet je ook inloggen (al kun je dat omzeilen, en offline spelen). * Het omzeilt piraterij, je kunt niet meer een illegale versie downloaden en spelen. * Het is een ontwikkeling die je breder ziet, registratie, spelen via een netwerk, extra features via internet etc. Maar wel karig dat je dan niet offline *kunt* spelen, en de servers soms niet werken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 22 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2012 Ik heb Diablo 3 alleen gezien en niet gespeeld, ik wacht op Torchlight 2, en die always online single player spellen vermijd ik ook liever, ik vind Steam al meer dan genoeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
pepperoni 0 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Ik speel wel Diablo 3, heerlijk low-level en supereenvoudig om samen met vrienden on line te spelen! Verder ben ik meer van die oude games, heb recent Supaplex maar weer eens uit de kast gehaald. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Supaplex! Nostalgie... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Die kun je vast ondertussen gratis van de interwebs plukken. Heerlijk verslavend familiespel Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Die My Little Pony level in Diablo 3 heeft me wel bijna op de grond doen rollen van het lachen... Tot de pony's vermoord werden :\ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten