Robert Frans 1.653 Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Dan blijf je helemáál aan de gang... Nou, veel plezier met de draken straks dan maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 september 2011 Rapport Share Geplaatst 22 september 2011 Moet je nagaan hoe vet het is om beide te hebben Ik vond Oblivion maar tegen vallen, en heb weer hoge verwachtingen naar het nieuwe deel. Maar dat komt ook omdat ik Morrowind gewend was en had gedacht het de verwachtingen zou overtreffen. Dan valt het natuurlijk al snel tegen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 24 september 2011 Rapport Share Geplaatst 24 september 2011 De hele "Elder Scrolls" serie vervult me met nihilisme. Het zijn mooie spellen, de graphics zijn prachtig, het gevoel is goed, de mogelijkheden heel breed... maar ik heb altijd het gevoel dat het nergens over gaat. Vlakke dialogen, weinig karakterontwikkeling en een hoofdverhaal dat zogenaamd episch is maar totaal geen werkelijke impact op de speelwereld lijkt te hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik wil een xbox hebben et street fighter en dan ben ik gelukkig. Iemand die in de aanbieding? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik wil een xbox hebben et street fighter en dan ben ik gelukkig.Iemand die in de aanbieding? Tot voor een paar jaar terug speelde ik nog SFII:SCE op de MegaDrive. Sindsdien heb ik SFIV op de PS3 die eigenlijk net zo goed is. Heb je niet nog een oude console waarop je het kan spelen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Street Fighter II: Turbo. _'> Dat waren nog eens tijden. Die speelde ik vroeger, samen met Monkey Island en The Lost Vikings. En toen ik nog wat jonger was hadden we een nintendo, met Zelda: Orcarina of Time en een Mario spel en mijn moeder was het beste van ons allemaal in Mario. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Een vriend van mij gaat wel eens naar van die SF bijeenkomsten om het hele weekend te zitten gamen. Was laatst bij hem en toen speelde ik voor de tweede keer in mijn leven SF. En hij zei dat ik beter was dan hem in het begin. En ik vind het ook nog eens superieur, terwijl ik niets met gamen eigenlijk heb. Ja, ik heb nog een GameCube staan. xD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Mijn computer draait ineens tf2 niet meer! Nou ja, heel schokkerig.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 25 september 2011 Rapport Share Geplaatst 25 september 2011 Ik ben dat Team Fortress 2 maar eens aan het downloaden via Steam nu het gratis is. Ook maar eens proberen. Heb er wel vaker positieve ervaringen over gehoord en gelezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 september 2011 Rapport Share Geplaatst 27 september 2011 Holy moley, mamma mia! Mijn game van 2011. (Sorry Uncharted 3) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst 2 november 2011 We leven in zware tijden. Zoveel goede games die uitkomen. Ik heb Batman: Arkham City nog niet uit of ik moet al weer honderden soldaten neerschieten, weg rennen van spinnen en ontsnappen uit brandende gebouwen in Uncharted 3. Over twee weken gaan er nog meer digitale mensen sterven aan mijn hidden blades in Assassin's Creed: Revelations en ondertussen vuur ik Kamehameha's af naar aliens in Dragonball Z Ultimate Tenkaichi. Maar op het moment is Uncharted toch wel het leukst. Ook cool om meer te weten te komen over Nathan Drake -als dat zijn echte naam is- en hoe hij Sully ontmoet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Admod note:Discussie gaat hier verder Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Zijn er nog meer mensen die BF3 spelen? Zo ja, welke klasse speel je het meest en waarom? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 20 november 2011 Rapport Share Geplaatst 20 november 2011 Ik heb BF3 op de pc, en ik ben misschien de enige, maar wat is die game me tegengevallen. Ik speel het nooit meer online gewoon omdat ik het helemaal niks aan vind Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Shevan 0 Geplaatst 21 november 2011 Rapport Share Geplaatst 21 november 2011 Zijn er nog meer mensen die BF3 spelen? Zo ja, welke klasse speel je het meest en waarom? Ja, zeker op de PC. Super goed en gaaf spel. Speel meestal engineer, de rede is de diversiteit. Assault rife + anti-tank/air raketten. Maar de overig klassen zijn ook top. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 RobertF heb je inmiddels Oblivion al? En zo ja, hoe bevalt het, is het wat je ervan verwachte? Momenteel vermaak ik mij nog prima met Battlefield 3 op de PS3, wat een machtige game is dat zeg. Zoals eerder verteld ben ik ook begonnen met Warhammer (fantasy). Heb een erg leuke club gevonden waar elke week wel een of meerdere potjes te spelen zijn op zaterdag (en andere dagen, maar dan kan ik niet). Helaas is het een klein uurtje rijden. En Nath, heb je inmiddels al een spelcomputer weten te bemachtigen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
linmvunix 0 Geplaatst 19 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2012 Ik speel BF 1942 en BF 2 en CIV 4 en laatst nog via dosbox cannon fodder2 op de pc. Maar daar loop ik denk ik iets op achter. Heb net ANNO 1404 (PC) gehaald en BF3 voor de PS3. Ben benieuwd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nog een paar maanden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Ik vind de setting alleen niks. Ik had liever de periode van <= Altair gehad eerlijk gezegd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Geef mij maar de Gamecube Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 In een vlaag van verstandsverbijstering Age of Empires gedownload... weet je hoe cool! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Oh my goodness. Dit is toch wel de mooiste 1 april grap die ik ben tegen gekomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Lol. Leuk bedacht. Sinds een aantal weken heb ik een 3DS, is dat even plezier hebben. Lange tijd niet zoveel lol gehad in het spelen van computerspelletjes. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 april 2012 Rapport Share Geplaatst 1 april 2012 Ik heb recent Mass effect 1 en 2 gespeeld. Deel 1 vond ik tof, deel 2 wel 'aardig' maar viel een beetje tegen. Storyline minder sterk, gameplay veel zwakker, Binnenkort ga ik weer eens de morpg EVE Online spelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Oh my goodness. Dit is toch wel de mooiste 1 april grap die ik ben tegen gekomen. Definitely not available for Wii Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten