Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Het is niet "een" Olorin, maar "de" Olorin. Meerdere users hebben geprobeerd te omschrijven hier wat de Olorin is, maar hun posts werden direct verwijderd en zijzelf zijn ook nooit meer gezien. Wees dus op je hoede, want zelfs die vraag stellen is niet geheel zonder risico... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 verhip. ik zal mij hoeden voor de nacht dan en op mijn qui-vive zijn. Een rilling langs mijn ruggengraat bekruipt me, zou het dan de olorin zijn? of is het de gure wind die plotseling door het raam naar binnen waait? Ik kruip maar wat verder onder mijn dekbed en zal kijken wat de nacht mij brengt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 hm, opgezocht op wikipedia en ik moet zeggen dat Gandalf een naam is die me bekender in de oren klinkt. ben niet helemaal into quenya, maar wel into the books of Tolkien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 5 december 2012 Rapport Share Geplaatst 5 december 2012 Beste mensen ook hier is het wit! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 De echte die-hard meldt zich maar is weer alleen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Het ziet er inderdaad naar uit. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 ik heb hunger maar wil mn bed niet uit, lastig leven! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 27 december 2012 Rapport Share Geplaatst 27 december 2012 tja dat je de deur niet uit wil, ok. Maar je bed niet uit......... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Ik denk dat Hann morgenvroeg maar iets eetbaars(en houdbaars) in zijn/haar nachtkastje moet leggen voor nieuwe "ik heb honger, maar wil mijn bed niet uit" aanvallen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 het gekke was, ik werd helemaal niet hongerig wakker! maar toch was het wel een goed advies ;p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Dan zou je wel heel dicht bij je bed neer moeten leggen, als je de boel aan de andere kant van de kamer legt moet je nog je bed uit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 dat lukt wel hoor ^^ waar een wil is, is een weg Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst 28 december 2012 Mooi zo Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! vandaag getroffen en nu al zeker dat het zijn vrouwtje is? Ik kwam dit berichtje tegen. Wanneer trouwen ze Ken? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2013 foutje... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik kan niet slapen, nou moe. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Als je moe bent moet je naar bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Lalala zzzzz. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Zo net terug van een gezellig avondje uit, mijn ex-buurjongen heeft een vrouwtje getroffen! vandaag getroffen en nu al zeker dat het zijn vrouwtje is? Ik kwam dit berichtje tegen. Wanneer trouwen ze Ken? Het is niets geworden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Examen om 8u. Dus als je je cursus wilt nakijken , moet je al opstaan rond 5u30. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 @Joon........en hoe ging het? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2013 Goed ik alles goed kunnen beantwoorden, en na controle erna met de cursus, bleek het toch juist te zijn en min of meer volledig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 25 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2013 Bedtijd! Morgen drukke dag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Arg ik kan niet slapen terwijl ik morgen gewoon een lange schooldag heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
IDN 0 Geplaatst 15 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2013 Goedemorgen Nederland! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten