Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Het ging goed tekeer hè! Hier thuis hadden wen enkele centimeters water in de kelder. Ik hou van mijn broer, die iemand wist met een waterstofzuiger |P . Hij heeft er dik honderd liter uitgepompt. Anders had ik alles met de zwabberd moeten doen, dus ik was superblij!

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Lobke:

Nee, hier geen zware ongelukken, alleen tot 12 uur bezig geweest om eerst het huis van de buren uit te soppen, want dat stond blank. En daarna mijn eigen kelder weer, helaas...

En al die mensen bij het festival Dicky Woodstock... Echt naar. Dat is hier vijfhonderd meter vandaan ofzo. Het was echt chaos...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

ik heb het in vlagenXD gelukkig want ik denk niet dat ik me stage dagen zou volhouden, tenzij ik de nachtdiensten zou mogen draaien, maar dat kan niet omdat ik de dag erna bij wijze van weer naar school moet-_- ik hoop volgend jaar gwn aaneengesloten dagen stage te hebben dan kan ik ook de avond/nachtdiensten in gaat me beter bevallen denk ik.. ben wel echt een nachtmens wat dat betreft,,

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook een enorm nachtmens. Ik merk dat ik met stages en studie werkzaamheden (afgelopen jaar) nogal blije was met een vrije dag om chronisch slaaptekort in te halen. En met mijn werk trouwens het zelfde. Ik heb gewoon een hersteldag nodig. ;) Wat me nekt is vroeg opstaan, want laat wakker blijven is allemaal prima. Thuis is 2:00 een gewone tijd voor mij, en bij uitgaan trek ik 4:00 ook prima. Wat later dan dat heb ik wel cafeïne nodig, een nacht overslaan lukt maar verandert me in een cafeïne-zombie. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

whaha ik heb een keer een week volgehouden met gemiddeld 4 uur slaap per nacht, daarna was ik echt kapot, ik had toen 2 kampen achterelkaar.. dus de dagen waren ook helemaal volgepland. Tegenwoordig kan ik niet meer dan 2 nachten zonder slaap, tenzij ik overdag die slaap inhaal:p En ik begin te veranderen volgens mij:O betrap mezelf er steeds vaker op geïrriteerd te reageren als ik moe ben^^ paar jaar geleden kon ik volgens mij veel meer hebben. Kword oudXD

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid