Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ben ik hier weer de enige... :$

Dat is zuur. Nou ja, dan maar een praatje met mezelf.

Ik: Wat doe je?

Ik: Ik luister muziek.

Ik: Wat voor muziek?

Ik: Gewoon, je weet toch... YouTube.

Ik: Ja, maar wát voor muziek?

Ik: Van alles wat.

Ik: Nou je bent ook niet erg spraakzaam. Ik wil wel naar bed, maar dat zou niet erg sociaal van me zijn.

Ik: Waarom niet?

Ik: Omdat ik dan alleen zit... (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Yep, hoog tijd voor een revolutie tegen de terreur van de vroege vogels. Vele mensen hebben er veel meer baat bij om lekker laat in de ochtend op te staan en dus ook tot later in de avond door te werken, maar dat mogen zij dus niet van de vroege vogels. Dus stel ik een opstand voor, beginnende vroeg in de ochtend, dus na half elf. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...

Ik denk dat het volledige team moderators tegenwoordig onder Credible.nl modereert. Toen ik nog moderator was, een verleden waar ik graag in zwelg (hahaha), ging het onder de eigen naam. Maar er zijn wat dingen gewijzigd zie ik.

Ik heb vandaag ook een visburger gegeten. Dat vond ik eigenlijk wel erg lekker. Morgen weer fijn gehaktballen maken.

Wat doe jij nu midden in de nacht, behalve over dit forum ronddwalen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben alleen bekend met het feit dat men modereert onder zijn of haar eigen naam dus het verbaast me slechts.

Ik heb jarenlang nachtdiensten gedaan in de verpleging en de stilte van de nacht en het tikken van de klok, doen mij daaraan herinneren ( dus toch herinneringen).

Maar nu is het gewoon door de gesprekken die ik met iemand had erg laat geworden, dus ga ik nu naar bed. Gesprekken moeten altijd even evalueren in mijn hoofd en dan pas bezinken.

Ben nogal impulsief en spontaan en dat is niet altijd even verstandig.

En daar kreeg ik een 'lesje' in. Haha dus toch een vermaning, maar wel uit echte liefde.

Welterusten. :Z

O ja, morgen geen gehaktballen maar bruine bonensoep ( zelf gemaakt) .

Link naar bericht
Deel via andere websites
Herinneringen aan het verleden probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Alle andere zaken vind ik prima. Hoewel ik spijt heb van die visburger die ik verorberd heb.

Wie is toch die Credible.nl die modereert? Is dat Dwarrel?

Haha, dit zie ik dan weer ;P

we zijn momenteel met 3,5 ongeveer :) maar we reageren voor modereer-acties vrijwel altijd onder credible.nl account zodat jullie ons niet met modder bekogelen als we persoonlijks iets beslissen haha :#:D

Nee, het is wat makkelijker vind ik persoonlijk. Zo kan ik zelf reageren met persoonlijke reacties onder mijn eigen account en modereeren onder crew account :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Herinneringen aan het verleden probeer ik zo veel mogelijk te vermijden. Alle andere zaken vind ik prima. Hoewel ik spijt heb van die visburger die ik verorberd heb.

Wie is toch die Credible.nl die modereert? Is dat Dwarrel?

Haha, dit zie ik dan weer ;P

we zijn momenteel met 3,5 ongeveer :) maar we reageren voor modereer-acties vrijwel altijd onder credible.nl account zodat jullie ons niet met modder bekogelen als we persoonlijks iets beslissen haha :#:D

Nee, het is wat makkelijker vind ik persoonlijk. Zo kan ik zelf reageren met persoonlijke reacties onder mijn eigen account en modereeren onder crew account :)

Helemaal top dat je reageert. Ik mis gewoon een gelegenheid waar ik vragen kan stellen over het modereren. Ik begrijp dat je niet onder je nicknaam wilt modereren vanwege 'modder' . Maar er is helemaal geen gelegenheid tot reageren dus dan maakt het toch niet uit?

Ik heb nog wel een paar vragen t.a.v. moderatie. Geen kritiek, maar vragen en ik durf ook geen TR's meer aan te maken. En per email zijn jullie slecht te bereiken. Nog steeds. 3,5 persoon is heel weinig trouwens.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind je reactie beetje teleurstellend, we hebben onderling vaak getest vandaar dat ik niet snap waarom het bij jou niet zou werken :) Ik krijg regelmatig user-mail via mijn eigen @credible.nl en ik zie geregeld mail komen via forum@...

Ik zet de deur open maar als je niet wil, dan ook prima :) dan gaan we weer ontopic en dan zie ik vanzelf wel wanneer je vragen tevoorschijn komen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid