Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

Het is geen kwestie van onwil maar misschien van onkunde. Als jij goeie reacties krijg via de email dan werkt het systeem toch? Je noemt trouwens 2 email adressen , maar niet volledig. Er is een @Credible?? En je hebt het over forum@.....

Geef gewoon het volledige adres waar mensen jullie kunnen bereiken. Want tot nu toe is mij dat niet gelukt en dat was voor mij teleurstellend. Wat een rare reactie om alles af te kappen en zo komen mijn vragen nooit tevoorschijn want zoals ik al vroeg: Waar moet ik die stellen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zijn jullie afgelopen nacht nog wakker geweest? Het was absoluut prachtig. Heftige regenval, vergezeld van zware knallen en adembenemende lichtflitsen. Ik heb een half uurtje in de deuropening zitten kijken. Drankje erbij en kaarslicht. Geweldig!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou het onweert nogal zullen we gaan kijken of de Kathedraal er nog staat? Of zou de hoer van Babylon hem gesloopt hebben.

Ik ga effe kijken, ga je mee Dwarreltje en andere nachtbrakers natuurlijk ook. Zien jullie al iets......??? Ik hoor iets en ik zie lichtjes...de Kathedraal is er nog. (P)

Zijn het engelen die ik hoor of is het een Taizé viering? Robert Frans de Kathedraal is er nog, heb jij er al die jaren zo goed voor gezorgd? Ik ben helemaal ontroerd. ;( Ontroerd en dankbaar. :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Levi het was prachtig, welk drankje had jij erbij??? :)

@Tucker leuk dat je an schuift, maar vergeet je je patiënten dan niet? Dat willen we niet op ons geweten hebben. Je krijgt geen rood wijntje, wat jij Dwarrel en Levi. Ik verstop het voorraadje wel. De chips zijn lekker Dwarreltje, Tucker een glaassie cola mag natuurlijk wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

morgen weer lekker naar huis, we waren op familiebezoek/vakantie in buitenland.

vroeg op, middags weer home sweet home

liedjes hoor ik nog op de achtergrond buiten, zal wel feestje ergens zijn (H)

nog ff de boel afsluiten en dan warme mandje opzoeken, wel zonde want de temperatuur is nu eindelijk lekker :#

vermaak jullie :# en graag zelf de lege glazen opruimen als jullie het licht uitdoen :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

Levi is dat lekker spul?? Heb je voor mij ook een glaassie? En wil jij misschien een fijn muziekie opzetten. Dan neem ik een stukkie brie en toastjes mee. Kun je ook een vuurtje maken? Ik ben daar niet zo goed in.

Je hep zo'n mooie naam; Levi ben je Joods? Ja ik lees wel eens dat dat ingewikkeld ligt, is Joods alleen de godsdienst of ook een bevolkings groep of zo. Dat lees ik op Freethinker, ik mag daar graag lezen, intelligente lui daar. Lang niet allemaal hoor, lang niet allemaal. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Dwarreltje, dat je nog wakker bent na zo'n lange reis. Alles goed verlopen, geen file's?

Af en toe schiet ik effen in mijn eigen dialect, as je het vervelend vindt mot je het maar zeggen. Maar het is zo vertrouwd mun eigen taaltje.

Ik ben net nog effen in de Kathedraal geweest maar daar vliegen een kraaien rond, kwajongens hebben vast de ruiten in gegooid, ja daar kan Robert Frans ook niet steeds opletten. Hij is ook de enige Rooms-katholieke die er naar omziet, de rest vindt het wel goed, jammer.

Kijk maar es dit kan toch niet???

Motten wij als protestanten (ik dan een beetje als neppert) helpen de boel te onderhouden? Misschien willen wat atheïsten ook helpen; Maria zeker, die is goed in tuinieren. Want we motten samen Credible onderhouden toch?

Levi vertrouw ik niet zo, die was gisteren meteen al in de lorem, hij had Glenfiddich genuttigd, wat ut is weet ik niet...maar wel sterk spul. Ach nou mot ik niet meteen gaan roddelen, dat is verkeerd van me.

Dwarreltje hep jij al wat voor de dag gehaald, hep je toevallig ook rode wijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen wijntje...maar er staat nog een flessie van meneer pastoor toch? Daar mag ik best wat van lenen.

Dat vind ik zo heerlijk an rooms-katholieken, ze genieten van het leven zonder die reformatorische schuldgevoelens.

Dus je hep gevlogen? Wauw, mooi joh! Hou je van vliegen?

Ga maar lekker slapen Dwarreltje ik sluit de tent wel. Maria zal wel weer tegen vijven aan komen kakken. Nou dat noem ik geen nacht meer. Maria as je komt, er liggen nog buggeltjes en nog een klein beetje wijn van meneer pastoor. Ik koop wel een nieuw flessie voor hem.

Ja ik mot dat voorzichtig zeggen hier, want je hep hier mensen van allerlei pluimage; beste christelijke mensen.

Maar ik weet niet of het gevoelig ligt een enkel glaassie wijn. Ach Jezus was een kenner; die maakte de beste wijn dus ik denk dat het wel goed zit. :Y

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid