Olorin 155 Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Ierse Whiskey schrijft men ook wel eens met de 'E', om mijn 'whiskey' schrijf gedrag ff te verdedigen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Ik heb trouwens nog contact opgenomen met Zuidam en ze hebben dat lekkere product voortgezet met een moderne verpakking en naam maar is hetzelfde. Gelukkig maar. Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op woensdag 09 maart 2011 20:59:57 schreef Morphogenesis het volgende: Admod note: Hier mag verder gediscussieerd worden over sterk drank en bier. Letten we wel op dat dit een jongerenforum is, en dat ook hier de slogan geldt: Geniet, maar drink met mate? ik dacht dat de slogan was "Geniet maar drink met maten, geen liters maar vaten..." Heb ik me toch vergist blijkbaar... maargoed, nu weer even serieus: in mijn verhaal kun je een waarschuwing terugvinden, namelijk dat vooral die mixjes erg gevaarlijk zijn omdat ze zo lekker weg drinken... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 22:06:11 schreef RaiN het volgende: [...] ik dacht dat de slogan was "Geniet maar drink met maten, geen liters maar vaten..." Heb ik me toch vergist blijkbaar... maargoed, nu weer even serieus: in mijn verhaal kun je een waarschuwing terugvinden, namelijk dat vooral die mixjes erg gevaarlijk zijn omdat ze zo lekker weg drinken... Oh ja dat heb ik dus ook ervaren. En heb er gelijk van geleerd dat dat niet fijn is xD Dus ook als het lekker is voorzichtig aan Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Jägermeister gaat ook veel sneller dan dat je het door hebt. Als het een beetje gezellig is heb je met z'n 2'en zo een fles bijna leeg gedronken. Met whiskey heb ik dat minder Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Baileys is nog erger. Omdat het zo zoet is is die fles zo leeg. Geen goed idee om een tweede fles in huis te hebben in dat soort gevallen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Overigens vind ik het heerlijk om bij de whiskey een sigaar te roken Meer mensen die dat ook vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
RaiN 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 22:13:40 schreef Morphogenesis het volgende: Overigens vind ik het heerlijk om bij de whiskey een sigaar te roken Meer mensen die dat ook vinden? Viespeuk Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 22:09:02 schreef Morphogenesis het volgende: Jägermeister gaat ook veel sneller dan dat je het door hebt. Als het een beetje gezellig is heb je met z'n 2'en zo een fles bijna leeg gedronken. Ik snap echt niet dat je dat zo lekker kunt vinden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 22:13:40 schreef Morphogenesis het volgende: Overigens vind ik het heerlijk om bij de whiskey een sigaar te roken Meer mensen die dat ook vinden? Ik vind het wel lekker, maar niet in combinatie met dure whisky. Dat is zonde voor de drank. Goede whisky heeft zo'n rijke smaak dat je die vern**kt door erbij te roken. Maar bij een whisky van de middencategorie (tussen de 30,00 en 50,00 ongeveer) kan best een goed sigaartje gerookt worden - uitzonderingen daargelaten. Samengevoegd: Quote: Op woensdag 09 maart 2011 21:11:25 schreef Olorin het volgende: Ierse Whiskey schrijft men ook wel eens met de 'E', om mijn 'whiskey' schrijf gedrag ff te verdedigen. De Nederlandse spelling is in principe in alle gevallen 'whisky', maar inderdaad, officieel geldt: whisky uit Canada en Schotland heet in het Engels whisky, en die uit Ierland en de Verenigde Staten whiskey. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 NIet te verwarren met 'Bourbon' Link naar bericht Deel via andere websites
peaches 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Trapisten bier en dan 3.00 uur uit je nest voor het getijden gebed... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Quote: Op vrijdag 11 maart 2011 00:06:15 schreef JoostG het volgende: NIet te verwarren met 'Bourbon' Bourbon is niet te zuipen man! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Quote: Op vrijdag 11 maart 2011 00:12:22 schreef peaches het volgende: Trapisten bier en dan 3.00 uur uit je nest voor het getijden gebed... Hoe beviel dat? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Wat zijn eigenlijk aanraders qua whisk(e)y als je van zachte, licht zoet(achtige) whisk(e)y houdt? * annzie is nog steeds naarstig op zoek naar die thaise whisk(e)y maar google helpt niet echt mee... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 11 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2011 Bushmills, as I said. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ik zit nu aan de sambuca en dat bevalt goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Quote: Op zaterdag 12 maart 2011 01:06:12 schreef *nath* het volgende: Ik zit nu aan de sambuca en dat bevalt goed. Brandende shotjes? Recht uit de fles? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2011 Ja. Die ja. En behalve dat ie goed bevalt, valt ie ook goed. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ik ben er achter gekomen vandaag dat Brand bier onderaan mijn lijstje van lekkere bieren komt te staan. Op dezelfde plaats als Amstel, boven Heineken en Dommelsch. Bleugh, vies bier. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Vergeleken met Bavaria is alles wat je noemt prima te drinken. Ow, en dat bedoel ik niet als compliment voor Heineken. Bavaria is trouwens in vergelijking met Oranje bier prima te drinken. Ik bedoel, Bavaria zou ik nog wel willen drinken als ik in Tokyo zou wonen en de flesjes drinkwater zijn allemaal uitverkocht. Maar Oranje boom? No way! Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Vergeleken met Bavaria is alles wat je noemt prima te drinken. Ow, en dat bedoel ik niet als compliment voor Heineken. Bavaria is trouwens in vergelijking met Oranje bier prima te drinken. Ik bedoel, Bavaria zou ik nog wel willen drinken als ik in Tokyo zou wonen en de flesjes drinkwater zijn allemaal uitverkocht. Maar Oranje boom? No way! Bavaria heb ik wel eens gedronken maar ik ben vergeten hoe het smaakte. Oranje boom heb ik nog nooit op. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 25 april 2011 Rapport Share Geplaatst 25 april 2011 Ik heb van de week eens Grand Marnier gekocht nadat ik heerlijke bonbons had waar het inzat. Moet zeggen dat het me zeker bevalt. Wel sterk goedje maar erg smaakvol. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Bij de Foodvillage op Schiphol verkopen ze nu ook Barbãr. Heb meteen wat flesjes ingeslagen. Blijft een heerlijk brouwsel. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 13 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Laatst nog even een Belgisch Kwakje weggewerkt Heurlijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten