Jipperd 0 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 En omdat het herfst is, drink ik ls ik uitga yegenwoordig Herfstbock <33 beetje zoetig, heerlijk Samengevoegd: Oh, en het grote voordil hier in Twente is, dat in tegenstelling tot Den Haag, hier helemal niet zo raar gekeken wordt ls je bier drinkt als je uitgaat als meisje. Behalve in de Rootie Toothie in Hengelo maar ach Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Quote: Op donderdag 11 november 2010 08:16:32 schreef Jipperd het volgende: En omdat het herfst is, drink ik ls ik uitga yegenwoordig Herfstbock <33 beetje zoetig, heerlijk Samengevoegd: Oh, en het grote voordil hier in Twente is, dat in tegenstelling tot Den Haag, hier helemal niet zo raar gekeken wordt ls je bier drinkt als je uitgaat als meisje. Vehalve in de Rootie Toothie in Hengelo maar ach Ze smaken héél erg lekker zo te zien Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 hoezo? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 Quote: Op woensdag 10 november 2010 23:52:13 schreef Ol Moth het volgende: Weet iemand waar ik Barbãr honingbier kan vinden? Waarschijnlijk in Bert's Bierhuis in Utrecht aan de Twijnstraat. Het staat in elk geval wel in de lijst die ze op de site hebben staan. link Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Quote: Op donderdag 11 november 2010 12:29:08 schreef Bonaventura het volgende: [...]Waarschijnlijk in Bert's Bierhuis in Utrecht aan de Twijnstraat. Het staat in elk geval wel in de lijst die ze op de site hebben staan. link Ik ben er zaterdag geweest en het is een mooie winkel inderdaad met een groot assortiment, waaronder Barbãr. Ze hadden ook Barbãr Bok dus die heb ik ook meegenomen om te proberen. Eenieder die van een speciaal biertje kan genieten en in de buurt van utrecht woont of er vaak komt is het zeker een aanrader, Dankje. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Quote: Op dinsdag 16 november 2010 17:00:37 schreef Ol Moth het volgende: [...] Eenieder die van een speciaal biertje kan genieten en in de buurt van utrecht woont of er vaak komt is het zeker een aanrander , Dankje. Hmmm... dan ben ik blij dat ik niet in de buurt woon Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 november 2010 Rapport Share Geplaatst 16 november 2010 Quote: Op dinsdag 16 november 2010 17:21:29 schreef Jalikaatje het volgende: [...] Hmmm... dan ben ik blij dat ik niet in de buurt woon Hahahahaha. Dat was niet met opzet maar een genitale verspreking inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik moet zeggen dat ik de Pauwel Kwak die ik heb gekregen voor mijn verjaardag niet te versmaden vind. La Chouffe en Mc Chouffe kan ik ook erg van genieten. Weet iemand nog meer van zulke hemelse bieren? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Duvel? In Vlaanderen heb ik fantastische bieren als 'zwarte duivel', 'Lucifer' en 'Judas' gedronken. Die smaakten me goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 22:59:38 schreef Olorin het volgende: Duvel? In Vlaanderen heb ik fantastische bieren als 'zwarte duivel', 'Lucifer' en 'Judas' gedronken. Die smaakten me goed. Haha, ik weet toch zeker dat ik om hemelse bieren vroeg. En niet om helse bieren. Maar Duvel is zeker lekker en ik zal eens kijken of ze die anderen hebben bij Bert's Bierhuis. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ik moet wel toegeven, ik heb me bij het drinken laten beïnvloeden door de naam. Maar toch, het blijft Belgisch en Belgisch speciaal bier is gewoon lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Wat ik ook nog wel eens wil proberen is Gulden Draak, dat schijnt een biertje te zijn met heel eigenaardige smaak dat bij iedereen andere smaken en connecties oproept. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 23:09:41 schreef Ol Moth het volgende: Wat ik ook nog wel eens wil proberen is Gulden Draak, dat schijnt een biertje te zijn met heel eigenaardige smaak dat bij iedereen andere smaken en connecties oproept. Ah, gulden draak. Best lekker bier. Heb ik eens voor mijn verjaardag gekregen in zo'n pakket. Het is lekker speciaal bier, en men doet me plezier met zo'n cadeau. Maar het is m.i. niet specialer dan ander lekker speciaalbier. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 23:18:25 schreef Olorin het volgende: [...] Ah, gulden draak. Best lekker bier. Heb ik eens voor mijn verjaardag gekregen in zo'n pakket. Het is lekker speciaal bier, en men doet me plezier met zo'n cadeau. Maar het is m.i. niet specialer dan ander lekker speciaalbier. Ik hoorde van iemand als je het op kamertemperatuur zou drinken het naar chocola smaakt. Maar ik heb mijn bier toch liever wel wat koeler dan dat. Anders ga ik over mijn nek voor het flesje leeg is. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2010 Rapport Share Geplaatst 6 december 2010 Ja idd. Bier moet uit de koelkast komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Speciaalbier uit een fles drinken? Mijn man vindt van pils 'dat zit al in glas' maar speciaalbier hoort toch echt in het bijpassende glas gedronken te worden. Anders krijg je ook gedoe met gist, bah. Anyway mothje, jij moet een keer mee naar de vestingbar. Hebben ze érg veel speciaalbieren en verstand ervan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Quote: Op maandag 06 december 2010 23:21:57 schreef Olorin het volgende: Ja idd. Bier moet uit de koelkast komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Quote: Op dinsdag 07 december 2010 11:09:57 schreef Dagmar het volgende: Speciaalbier uit een fles drinken? Mijn man vindt van pils 'dat zit al in glas' maar speciaalbier hoort toch echt in het bijpassende glas gedronken te worden. Anders krijg je ook gedoe met gist, bah. Anyway mothje, jij moet een keer mee naar de vestingbar. Hebben ze érg veel speciaalbieren en verstand ervan. Nu ik het zo teruglees, ik drink speciaalbier ook niet uit flesje hoor. Ik heb hele mooie glazen van o.a. La Chouffe en Pauwel Kwak. Van Barbãr probeer ik nog een krijgersmok te vinden. Maar eens kijken als ik weer in utrecht ben of ze die daar ook hebben, heb ik niet op gelet vorige keer. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ik drink speciaalbier bijna nooit uit een fles. Ik heb niet van elk soort een glas, maar die paar die ik heb gebruik ik erg graag. Zo'n mooi groot breed glas met een steel bijvoorbeeld. Trouwens, bepaalde bieren als Duvel geven een erg grappig effect als je dat uit de fles wilt drinken. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Quote: Op dinsdag 07 december 2010 18:22:30 schreef Olorin het volgende: Ik drink speciaalbier bijna nooit uit een fles. Ik heb niet van elk soort een glas, maar die paar die ik heb gebruik ik erg graag. Zo'n mooi groot breed glas met een steel bijvoorbeeld. Trouwens, bepaalde bieren als Duvel geven een erg grappig effect als je dat uit de fles wilt drinken. Neuh ik ook niet. Ik heb 3 glazen die ik gebruik. Maar o.a. deze mok staat nog wel op mijn verlanglijstje: En momenteel schenk ik mijn Guinness ook gerust in mijn La Chouffe glas maar dat vind de kabouter niet erg. Ik zou dus nog wel een 33cl Guinness glas willen hebben voor die Draught blikjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Ik heb een Pint glas guinness, maar dat blijft er zielig uitzien met een 30cl blikje. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 december 2010 Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Quote: Op dinsdag 07 december 2010 18:22:30 schreef Olorin het volgende: Trouwens, bepaalde bieren als Duvel geven een erg grappig effect als je dat uit de fles wilt drinken. Kwak geeft ook een grappig effect als je dat uit bijbehorend glas wilt drinken maar niet weet hoe en het hele flesje in 1x leegkiepert in het glas Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Ik heb een Guiness en Gulden Draak koud staan. Dat wordt weer genieten vanavond. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst 11 december 2010 Quote: Op dinsdag 07 december 2010 18:50:04 schreef Olorin het volgende: Ik heb een Pint glas guinness, maar dat blijft er zielig uitzien met een 30cl blikje. Have no fear, Dirck III is here. Je favoriete Stout is ook gewoon te halen in proletenverpakking van 0,5 liter bij die slijterij. Kan je je pintglas degelijk vullen. En hoef ik niet op zoek naar een klein Guinness glas maar voldoet een pintglas. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten