Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ja, dat kan wel zo zijn, maar Dom Perginon is ook duurder dan een prosecco'tje... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Mijn drankje-voor-bij-de-film op dit moment: .... Het is Hertog Jan Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Amateur Dit topic deed mij herinneren aan het feit dat ik nog 2 flesjes HJ had staan. Namelijk Grand Prestige en Weizener Ik heb dus maar de Grand Prestige geopend, en ben daar nu heerlijk van aan het genieten Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 21:00:52 schreef JoostG het volgende: Mijn drankje-voor-bij-de-film op dit moment: [afbeelding] .... Het is Hertog Jan Dan kun jij dus toch twee dingen tegelijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Arthurvd 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 De middelstye is mijn bier. St. Austell, een echte Cornish Bitter. Uit Cornwall, dus hoe lager je komt, hoe meer je het aan de tap tegenkomt. Jammer genoeg heb ik het niet kunnen ontdekken in de supermarkten En Murpys ´Irish´ beer en Stout heb ik, toen het in Nederland net op de markt kwam, kunnen herleiden tot Amsterdam maar liefst. Toevoeging: Foster's is Australisch... Vooral populair in Engeland zoals Heineken hier. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik drink ook bier! rosébier. * Joëlle vlucht weg voor ze met pek en veren word overgoten door de heren Hertog Jan drinkers. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Vrouwendrankje... Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik ben meer van de wijn eerlijk gezegd. Maar een Palmpje gaat er altijd wel in! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik vooral bier. Maar ik maak ook wel maandelijks een fles wijn open (vaak chianti). En soms drink ik whisky, wat trouwens erg lekker is. Maaruh, verder ben ik compleet siked van koffie natuurlijk. Koffie drink ik bij het wakker worden tot halverwege de avond. En verder zijn er ook nog wel andere nonalocholische dingen die ik drink hoor. Frisdrank, sap en heel sporadisch thee. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 00:17:51 schreef BookerT het volgende: Ik ben meer van de wijn eerlijk gezegd. Hou ik ook wel van Quote: Maar een Palmpje gaat er altijd wel in! Kijk, dat is praat Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 00:12:51 schreef Olorin het volgende: Vrouwendrankje... Ik vind het ook lekker Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 00:17:51 schreef BookerT het volgende: Ik ben meer van de wijn eerlijk gezegd. Rode of witte? Zoete of droge? Een rood wijntje bij het eten is zeker niet verkeerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 09:04:40 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] Rode of witte? Zoete of droge? Een rood wijntje bij het eten is zeker niet verkeerd! Maak een wijn-topic aan... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Het meest exotische bier dat ik ooit gedronken heb was Georgisch bier. Dat kwam zo, ik haalde altijd pizza bij een bepaalde pizzatoko die nu helaas niet meer bestaat. Daar kreeg ik bij mijn pizza altijd een flesje Georgisch bier omdat ik zo'n leuk meisje ben en omdat er vroeger in dat pand een Georgische supermarkt heeft gezeten, en de pizzaman heeft toen een pallet bier overgekocht. Op een gegeven moment ging het heel ver over de datum en was het net oud bruin, dat was wel leuk. Ik heb ook een keer een blinde bierproeverij georganiseerd, daar kwam bij mij uit: 1. Brand 2. Bavaria 3. Grolsch (De Grolsch is in de Bonus trouwens, luitjes!) Ik hou van bier. Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 10:40:55 schreef Hongerige Wolf het volgende: (De Grolsch is in de Bonus trouwens, luitjes!) Aight! Thx voor de tip Kijk, dat zie ik nou graag he? Dames die van bier houden Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 10:51:12 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] Kijk, dat zie ik nou graag he? Dames die van bier houden En het liefst Grolsch Of palm Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 10:40:55 schreef Hongerige Wolf het volgende: omdat ik zo'n leuk meisje ben En ook zo bescheiden! Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 11:47:58 schreef Piebe het volgende: [...] En ook zo bescheiden! Bescheidener dan jij, nou is daar niet heel veel voor nodig natuurlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 12:23:08 schreef dingo het volgende: [...] Bescheidener dan jij, nou is daar niet heel veel voor nodig natuurlijk. Bingo... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 18:27:54 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] bedankt voor de tip, maar dan heb ik EN een goed excuus om naar Ierland te gaan en ook geen vervelende, lallende corpsballen om me heen: win-win dus.... Ja want in Berts Bierhuis zitten inderdaad lallende corpsballen.. Het is een winkel man. Daarnaast, dronken Ieren zullen ongeveer zo zijn Schotten en dat is al corpsbalkwadraat. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Ik mag ook wel graag een biertje drinken! Grolsch is favoriet, dat vind ik zelfs lauw lekker, en Hertog-Jan gaat er ook wel in bij mij. Als ik uitga zit ik meestal in de pub en dan is het immer heerlijke Guinness^^ Heineken is net slootwater, dat drink ik niet. Tenzij ik daarvoor al wat whiskey op heb en aangeschoten ben, dan krijg ik het op zich nog achterover, maar toch.. Jaja, een meid die bier én whiskey drinkt Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Whiskey Die donkere bieren ben ik nooit zo van... iets te bitter... Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 22:14:14 schreef Mister_L het volgende: Whiskey Jameson, welteverstaan. Danwel met cola erdoor danwel puur met ijs Andere merken heb ik nog nooit geproefd. Quote: Die donkere bieren ben ik nooit zo van... iets te bitter... Als het lauw is is het te bitter ja. Daarom drink ik het in halve pints, dan is het halverwege weer koud Link naar bericht Deel via andere websites
Nanoe 0 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Ik drink ook wel graag eens een biertje En dan vooral de wedstrijdjes wie heeft het snelst zijn biertje op Alleen heb ik dat nog niet gewonnen Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst 2 december 2009 Quote: Op woensdag 02 december 2009 22:59:52 schreef Nanoe het volgende: Ik drink ook wel graag eens een biertje En dan vooral de wedstrijdjes wie heeft het snelst zijn biertje op Alleen heb ik dat nog niet gewonnen Ik heb mijn vriend al wel regelmatig verslagen hoor. Al wint hij wel altijd met wie de meeste biertjes drinkt Ik stop na drie bier meestal al namelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten