Dunya 0 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Ik ben vrouw, maar ik ben het eigenlijk wel met Mr. Emilio eens... Alleen jÃj bepaalt of je je onzeker voelt, dit kun je niet op anderen afschuiven... Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2010 Hm, dat is discutabel... De een staat er gewoon anders in dan de ander, laten we het daar maar op houden. De een beschikt over een flinke dosis zelfvertrouwen en laat zich niet van de wijs brengen, de ander trekt zich aan wat anderen denken/zeggen. En dat kun je niet veranderen omdat je weet dat je het zelf doet (anders zou geen mens meer zondigen?) OT: bikini's kopen is een ramp Om een of andere vage reden moet ik stiekem maten van broekjes en topjes mixen, anders gaat het niet goed komen. Terwijl ik toch redelijk 'gewoon' in proportie ben overal. Of worden die badstof krengen in de winkels gewoon steeds kleiner? Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Quote: Op vrijdag 05 februari 2010 22:54:59 schreef Jalikaatje het volgende: Hm, dat is discutabel... De een staat er gewoon anders in dan de ander, laten we het daar maar op houden. De een beschikt over een flinke dosis zelfvertrouwen en laat zich niet van de wijs brengen, de ander trekt zich aan wat anderen denken/zeggen. En dat kun je niet veranderen omdat je weet dat je het zelf doet (anders zou geen mens meer zondigen?) Dat kan wel degelijk. Je kunt je reactie - dat je je iets aantrekt van wat men vindt - niet zomaar even uitzetten, maar je kunt 'm wel corrigeren. En als je dat maar lang genoeg volhoudt ga je het op een gegeven moment geloven. (Een beetje het principe van cognitieve gedragstherapie, geloof ik.) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2010 Quote: Op vrijdag 05 februari 2010 22:54:59 schreef Jalikaatje het volgende: OT: bikini's kopen is een ramp Om een of andere vage reden moet ik stiekem maten van broekjes en topjes mixen, anders gaat het niet goed komen. Terwijl ik toch redelijk 'gewoon' in proportie ben overal. Of worden die badstof krengen in de winkels gewoon steeds kleiner? Ik hoop dat ik mijn bikini nog pas. Ik ben namelijk goed aangekomen deze winter. Mijn borsten zijn als het goed is nog hetzelfde, maar mijn kont... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ik had laatst een bikini gekocht. is tóch te krap 'daarboven'. en een léuke, passende, betáálbare bikini bestaat blijkbaar niet Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 . Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 ik voel me/ben echt stevig laatste tijd.. voelde me er ook best ellendig over.. alleen merk ik nu steeds meer dat jongens/mannen dat niet lijken op te merken (die gewichtstoename en t uit-dijen) en ergens geeft me dat vlaagje hoop dat t wel meevalt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Quote: Op woensdag 05 mei 2010 22:19:23 schreef Propje het volgende: ik voel me/ben echt stevig laatste tijd.. voelde me er ook best ellendig over.. alleen merk ik nu steeds meer dat jongens/mannen dat niet lijken op te merken (die gewichtstoename en t uit-dijen) en ergens geeft me dat vlaagje hoop dat t wel meevalt.. Je moest eens weten hoeveel ons allemaal niet opvalt en waar jullie volstrekt onnodig mee in je maag zitten. (kansloze pubertjes die op geenstijl achtige fora vrouwen aan een soort vleeskeuring onderwerpen moet je gewoon hard uitlachen) Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Op het moment weet mijn buik prima hoe regen voelt, maar ben ik ook hard op zoek naar voedingsbh's in 70I. Jippie. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 wow .. maar zijn voedingsbh's niet redelijk makkelijk te vinden in zo'n grote maat? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 Als ik een topic wil beginnen voor mannen die een buikje krijgen, dan grijpen de mods zeker in vanwege de obscene titel? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2010 neuh volgens mij was er ook zoiets? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Quote: Op donderdag 06 mei 2010 00:18:22 schreef Luxuria het volgende: wow .. maar zijn voedingsbh's niet redelijk makkelijk te vinden in zo'n grote maat? Tot 70H gaat prima.... En @Dosto: Euh, ik zou je door een andere titel laten inspireren dan deze ja Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 I... Dat is echt niet leuk meer Hopelijk gaat het bij mij niet zo'n vaart lopen als ik zwanger ben... Ik ben ondertussen van 70E, naar 75D en 75E gegroeid... Ik was juist zo blij dat ik weer een D cup had, is het toch weer E geworden Samengevoegd: Over bikini's gesproken, ik heb er een kunnen vinden bij de v&d, de mix and match lijn. Gewoon zwart, mij net een tikkeltje te bloot aan de bovenkant maar vriendlief vreest geen starende jongens op het strand dus dan zal het wel meevallen hoop ik. Ik kan tenminste naar het strand dit jaar Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2010 Grappig genoeg vond ik veel makkelijker bh's toen ik nog een 85D had dan nu met mijn 85C. Blijkbaar is dat een vrij veel voorkomende maat waardoor die in de uitverkoop altijd meteen weg zijn (nee, Iria heeft geen centjes voor bh's aan de volle prijs). Mijn D-cups vond ik overal in de uitverkoop voor -70% ofzo omdat die altijd bleven hangen, was reuzehandig, ik heb een aantal schitterende en geweldig passende bh's van nog geen 10 euro. Nuja, had, aangezien ze nu nog steeds schitterend maar helaas niet meer geweldig passend zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Quote: Op donderdag 06 mei 2010 22:29:28 schreef Iriacynthe het volgende: Grappig genoeg vond ik veel makkelijker bh's toen ik nog een 85D had dan nu met mijn 85C. Blijkbaar is dat een vrij veel voorkomende maat waardoor die in de uitverkoop altijd meteen weg zijn (nee, Iria heeft geen centjes voor bh's aan de volle prijs). Mijn D-cups vond ik overal in de uitverkoop voor -70% ofzo omdat die altijd bleven hangen, was reuzehandig, ik heb een aantal schitterende en geweldig passende bh's van nog geen 10 euro. Nuja, had, aangezien ze nu nog steeds schitterend maar helaas niet meer geweldig passend zijn. Huh, gemakkelijker D dan een C cup? Ik heb ook 80/85 D, maar ik kan eigenlijk nergens bikini's kopen (een setje dan) die aan de bovenkant past, maar niet mijn kont afzakt. Ik heb één broekje dat wel past. Nu heb ik ook nog altijd een zwembroek er overheen, dus eigenlijk is het ook weer niet zo erg, maar ik vind het gewoon zonde van het geld. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Oh, ja, ik had het over bh's he, bikini's doe ik niet aan mee. Ik ben veel te preuts om halfbloot over het strand te huppelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Oeps, verkeerd gelezen. Bh's zijn inderdaad makkelijker te vinden in 85D dan 85C. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Nooit geweten dat een buik zo hoog zat. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Volgens mij snapt dingo de titel niet helemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2010 Ik heb vorig jaar bij de Macro een bikini setje van top + broekje + short gevonden. Broekje en top werden apart verkocht waardoor ik een goed passende set kon maken, voor 25. De komende jaren hoop ik niet meer te hoeven kopen. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik heb net een Marlies Dekkers bestelt! Was in de uitverkoop. Kost alsnog behoorlijk wat maar dan heb ik voorlopig enminste een mooie, stevige bikini. Samengevoegd: En nu zijn ze daar uitverkocht, ik had wss de laatste! Mazzel Link naar bericht Deel via andere websites
Lizzy! 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Blegh.. Ik zie dit topic en ga mn bikini passen die ik 3 maanden geleden gekocht heb. Past niet meer Ben in een ruim halfjaar van 80B naar 75E gegaan..Dat laatste kan nu nét, moet geen milimeter groeien. En geen idee waaraan t ligt. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 slechte voeding kan ook een hoop doen. zeg niet dat dat bij jou het geval is maar het kan wel. kennis van mij is nadat ze gezonder is gaan eten van H naar DD gegaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Lizzy! 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Hm.. kan nooit kwaad om dat eens te gaan proberen natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten