Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Tuurlijk! XX for the win knipoog_dicht.gif

(Mijn mening: laten mannen vooral mannen blijven. En laten we het hier weer overgaan op het vrouwlijke topiconderwerp! knipoog_dicht.gif )

Ik heb 10 hele dagen vrij ( party.gif ) en ik ben onder ander van plan eens lekker te gaan... bh-shoppen! puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik dit topic lees dan besef ik dat ik het goed getroffen heb smile.gif

Daarnaast bedacht ik me dat wanneer je moeite hebt met blousjes kopen, het tijd wordt een naailesje te nemen en zelf blousjes te maken, die passen perfect! (tenzij je twee linker handen hebt voor naaien...)

Verder even voor de duidelijkheid, het mag dan een koffiebar topic zijn, het heeft wel ene thema, de mannen met een frustraties over bosthaar, bierbuiken en scheer problemen kunnen ergens anders geventileerd worden!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als ik dit topic lees dan besef ik dat ik het goed getroffen heb
smile.gif

Daarnaast bedacht ik me dat wanneer je moeite hebt met blousjes kopen, het tijd wordt een naailesje te nemen en zelf blousjes te maken, die passen perfect! (tenzij je twee linker handen hebt voor naaien...)

Eens en niet eens; ik heb er het geduld niet voor er daarmee wil ik er ook de tijd niet voor maken. Dan maar geen blousjes. En ik val stijl achterover als ik de prijzen van een leuk stofje zie. Kan niet opboxen tegen de wat minder mooi zittende bloesjes. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat je natuurlijk wel kan doen als je kan naaien is bestaande bloesjes kopen in een maat waarbij ze passen op borsthoogte, en ze dan versmallen in de taille zodat ze daar ook goed zitten.

(Niet dat ik het zelf kan, mijn naaiskills zijn heel beperkt en ik heb ook niet het geduld om ze uit te breiden, maar het is een optie.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

sorry dat ik over borsthaar begon, ik meen oprecht dat ik het gepraat over bloesjes en stoffen veel leuker vind. Ik had er even niet aan gedacht dat er natuurlijk weer allerlei ander manvolk over hun beharing achteraan zou komen.

* Dubito gaat weer aan de kant zitten

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik meld me ook, ik heb sinds kort maat 70E, ze zijn in drie maanden 2 cupmaten gegroeid (waarschijnlijk door de pil) en toen ik BH's ging kopen met mijn moeder kwam ik zó chagerijnig de winkel uit dat ik wel letterlijk in tranen kon uitbarsten. Ik heb dus gewoon geen enkele BH meer die goed zit, dus ik moest er drie kopen toen,en ik heb er twee waar ik me nu net een oud wijf in voel en eentje die nog wel een beetje meevalt, maar het is echt niet leuk. En E klinkt wel groot, maar dat valt best mee. Het is in verhouding enzo, maar ik snap niet waarom ze geen sexy BH's in E kunnen maken, maar wel in D. Laat die cups voor E gewoon iets meer doorlopen naar boven en dan zijn ze prima.. Overigens is het ook heel apart dat alleen mijn linkerborst daadwerkelijk cup E is, en mijn rechter cup C/D. Valt niet op, maar zit wel vervelend met BH's..

Link naar bericht
Deel via andere websites

@WS: ik heb wel een leuke bikini kunnen vinden, kostte me wel ruim 70 euro, maar ik heb em tenminste. Was een goedkopere variant uit een verder erg duur winkeltje xD

@Luxuria: Steridil heb ik, sinds twee maanden. Daarvoor had ik een pil met dezelfde samenstelling, maar dan een merkloze volgens mij. Of ik weet het merk niet meer. Maar de samenstelling is hetzelfde en daar gaat het om.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Overigens is het ook heel apart dat alleen mijn linkerborst daadwerkelijk cup E is, en mijn rechter cup C/D. Valt niet op, maar zit wel vervelend met BH's..

Het is een vrij veel voorkomend verschijnsel, dat je borsten niet even groot zijn. Toen ik mijn trouwjurk liet maken en het torselet op maat, werd mij ook verteld dat er verschil in zat... toch wel handig om te weten vond ik smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

IK. HAAT. MIJN. BORSTEN.

ik had een hele mooie jas gezien. echt heel mooi. in de winkel natuurlijk 200 euro. ja, veel te duur! uiteindelijk een tweedehandsje gevonden op marktplaats, in mijn maat, voor een aardig wat betere prijs. in goede staat.

krijg ik hem vandaag binnen... hij past half... HIJ WIL ALLEEN BIJ MIJN BORSTEN NIET DICHT!

leuke van marktplaats is natuurlijk dat je hem niet ff kan ruilen voor een maatje groter (die dan voor de rest weer raar slobberig zou zitten, dat ook)

en ik maar denken dat het zich beperkte tot bh's, bikini's en blousejes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En je kan niet op een of andere manier de kraag wat laten vermaken zodat je bijvoorbeeld een diepere V-hals krijgt die dan niet dicht moet op borsthoogte? Geen idee of dat mogelijk is he, ik weet niet wat voor jas je hebt, maar zoiets kan misschien een oplossing zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid