Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

Voor alle dames met een (idioot) grote cupmaat; spuw hier uw gal!

Voor de mensen die het niet snappen; grote borsten zijn NIET handig.

Voor een grote cupmaat zijn er vrijwel géén leuke bh's (of je moet over de 100 euro willen neertellen voor zo'n ding), vrijwel géén leuke bikini's, ze zitten altijd in de weg, je kunt geen blousejes dragen want de knopen passen niet dicht, corsetten kun je niet insnoeren want dan puilen je borsten er overheen (en echt, dat is geen gezicht), de meeste leuke kleren zitten gewoon níet mooi, shirtjes zitten vaak te kort omdat je borsten een groot deel van de lengte jatten, beha's kopen is duur (35 euro voor een beha is een prikkie, en dan is ie nog niet eens stevig ook)...

AARRGGHH!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Eens! Eens! Eens! Hoewel 't bij mij best meevalt, heb 70E.

Ik heb vaak dat de print lelijk valt of dat een shirtje strak zit en de boel plat drukt. En verder inderdaad bikiniproblemen...
puh2.gif

Mbt. die bikini's, wellicht zijn ze voor de betreffende dames errug aan de prijs, het effect kan, zeker in combinatie met een strak figuurtje, érg goed zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

de meeste leuke kleren zitten gewoon níet mooi, shirtjes zitten vaak te kort omdat je borsten een groot deel van de lengte jatten, beha's kopen is duur (35 euro voor een beha is een prikkie, en dan is ie nog niet eens stevig ook)...

bij kleine borsten zitten de meeste leuke kleren ook niet echt geweldig hoor...

Daarentegen kan ik natuurlijk wel makkelijk een push-up bh aandoen, waardoor het al gelijk een stuk beter valt.

Dus grote borsten is erger inderdaad puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar zo'n beetje een stevige cupmaat hééft toch ook iets hoor. Ik had altijd een doodnormale B-cup, op zich een prima cupmaat want enorm standaard, je vindt overal bh's, en alle bloesjes passen mooi. Maar doordat ik tegenwoordig wat molliger ben heb ik een C-cup gekregen en op zich wil ik graag afvallen, maar dat ietsje meer impact dat mijn decolleté merkbaar op mannen heeft ga ik toch nog missen. puh2.gif

Nuja, een vriendin van me is heel slank (maatje 34) en heeft wel een stevige D of zelfs E, dus ik weet wel van haar dat het lang geen pretje is om bh's te vinden en kleren te doen passen op alle plaatsen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat het vervelend begint te worden wanneer mannen je alleen maar zien als een stel borsten, de arme meid durft niet eens uitgesneden bloesjes aan omdat ze met een slobbertrui al het gevoel heeft dat haar voorgevel constant aangestaard wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

* Dagmar meldt zich

Ik hoor vaak dat het niet líjkt alsof ik grote borsten heb, maar met mijn 70E ken ik de problemen van goede bh's vinden die óók nog eens goed zitten én betaalbaar zijn. boosrood.gif

Een vriendin van mijn lief met hetzelfde probleem heeft aangeboden me te helpen met bh-shoppen, maar ik heb door de jaren zo'n hekel gekregen aan lingeriewinkels dat ik nog niets met dat aanbod heb gedaan puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

* Dagmar meldt zich

Ik hoor vaak dat het niet líjkt alsof ik grote borsten heb, maar met mijn 70E ken ik de problemen van goede bh's vinden die óók nog eens goed zitten én betaalbaar zijn.
boosrood.gif

Een vriendin van mijn lief met hetzelfde probleem heeft aangeboden me te helpen met bh-shoppen, maar ik heb door de jaren zo'n hekel gekregen aan lingeriewinkels dat ik nog niets met dat aanbod heb gedaan
puh2.gif

Heel herkenbaar. Ik heb redelijk stevige heupen dus daardoor is 't geheel in model en mag ik niet klagen. En valt die 70E ook niet zo op.

Ik moet nodig weer voor BH's en wil ook een nieuwe bikini die beter zit. Daarnaast wil ik persé van die voorgevormde cups, zit prettiger vind ik. Op zich zijn de dames van de Hunkemöller best heel aardig en behulpzaam. Maar ik shop toch 't liefst voor BH's met m'n moeder (da's ook echt het enige wat ik samen met m'n moe koop, die kent het probleem. puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hebben jullie geen last van je rug?

Mijn tante en zus hadden ook een aardig grote cupmaat, ook vergeleken met de rest, en zaten continu met rugklachten. Zij hebben allebei ook een borstverkleining naar aanleiding van die lichamelijke klachten ondergaan.

Ik zal verder niet klagen hoor, ik heb ook niets te klagen, al hoewel bloesjes van de H&M al niet met een C-cup gaan...!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hebben jullie geen last van je rug?

Mijn tante en zus hadden ook een aardig grote cupmaat, ook vergeleken met de rest, en zaten continu met rugklachten. Zij hebben allebei ook een borstverkleining naar aanleiding van die lichamelijke klachten ondergaan.

Ik zal verder niet klagen hoor, ik heb ook niets te klagen, al hoewel bloesjes van de H&M al niet met een C-cup gaan...!!

Ik heb veel rugpijn, maar dat is volgens de dokter te wijten aan "niet lenig zijn" en die stuurde me door naar de fysio. De fysio vond de diagnose onzin en liet me wat oefeningen doen voor houding etc. Niet dat het heel veel geholpen heeft...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hebben jullie geen last van je rug?

Mijn tante en zus hadden ook een aardig grote cupmaat, ook vergeleken met de rest, en zaten continu met rugklachten. Zij hebben allebei ook een borstverkleining naar aanleiding van die lichamelijke klachten ondergaan.

Ik zal verder niet klagen hoor, ik heb ook niets te klagen, al hoewel bloesjes van de H&M al niet met een C-cup gaan...!!

Oh inderdaad, ik heb een heel normale maat, maar ik heb alsnog vaak dat ik bloesjes niet dichtkan verbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

euh dat snap ik ook he knipoog_dicht.gif Maar ik vind het niet mooi als ik em tot net onder m'n borsten dichtdoe en hij dan heel ver openstaat. Bovendien moest ik voor de concerten toch echt een zwart blousje die ook vrij kuis dicht moet. Dus na 100 blousjes had ik er eindelijk één die én paste én netjes was.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb veel rugpijn, maar dat is volgens de dokter te wijten aan "niet lenig zijn" en die stuurde me door naar de fysio. De fysio vond de diagnose onzin en liet me wat oefeningen doen voor houding etc. Niet dat het heel veel geholpen heeft...

En teruggaan, of naar een arts voor een second opinion?

Mijn zus is ook vaak genoeg weggestuurd, maar bleef veel last houden. Ze is volgens mij ook naar een andere arts gegaan, en uiteindelijk heeft ze wel een borstverkleining gehad.

Quote:

[...]

Oh inderdaad, ik heb een heel normale maat, maar ik heb alsnog vaak dat ik bloesjes niet dichtkan
verbaasd.gif

Stom is dat he? Of je moet ze zo groot gaan kopen dat het voor de rest niet meer staat, en aan alle kanten lubbert..

Quote:

@feebs; nee idd, en blousjes hoeven ook niet helemaal tot aan je nek dicht ofzo.. gewoon iets eronder doen en open laten..
smile.gif

Ja, dat is opzich wel een optie, en doe ik ook wel eens. Maar ik wil soms ook gewoon een bloesje helemaal dicht kunnen doen. Bij sommige bloesjes vind ik dat gewoon mooier.

Net als dat ik het ook niet altijd een optie vind om een truitje onder een truitje met een lage V-hals te doen. Ik vind die V-hals juist mooi, en om het dan op te vullen met een truitje eronder die vaak niet die V-hals heeft vind ik jammer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee ik heb er geen rugklachten van gelukkig smile.gif

Ik wil ook geen borstverkleining, ik vind ze mooi zoals ze nu zijn en ik wil mijn kinderen later graag borstvoeding geven (dat kan vaak niet meer na een borstverkleining) en heb er alleen last van als ik bh's of blousjes moet kopen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hebben jullie geen last van je rug?

Mijn tante en zus hadden ook een aardig grote cupmaat, ook vergeleken met de rest, en zaten continu met rugklachten. Zij hebben allebei ook een borstverkleining naar aanleiding van die lichamelijke klachten ondergaan.

Ik zal verder niet klagen hoor, ik heb ook niets te klagen, al hoewel bloesjes van de H&M al niet met een C-cup gaan...!!

Inderdaad! noparty.gif

Ik droeg vroeger bloesjes maat 40 die prima dicht gingen met mijn B-cup, maar nu ik zwaarder weeg koop ik een maat 42 van bloesjes en die sluiten dan wel rond mijn taille maar staan nogal vreemd open op borsthoogte (of drukken alles plat, da's ook altijd prettig). Nu ben ik gelukkig niet iemand die veel hemdjes enzo draagt, ik hou meer van bloesjes zonder knopen vanvoor, en dan graag in stof met wat stretch in, dus dat gaat prima. Maar die hemdjes, dat is een schier hopeloze zaak tegenwoordig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik wil ook geen borstverkleining, ik vind ze mooi zoals ze nu zijn en ik wil mijn kinderen later graag borstvoeding geven (dat kan vaak niet meer na een borstverkleining) en heb er alleen last van als ik bh's of blousjes moet kopen
puh2.gif

helemaal mee eens. knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Inderdaad!
noparty.gif

Ik droeg vroeger bloesjes maat 40 die prima dicht gingen met mijn B-cup, maar nu ik zwaarder weeg koop ik een maat 42 van bloesjes en die sluiten dan wel rond mijn taille maar staan nogal vreemd open op borsthoogte (of drukken alles plat, da's ook altijd prettig). Nu ben ik gelukkig niet iemand die veel hemdjes enzo draagt, ik hou meer van bloesjes zonder knopen vanvoor, en dan graag in stof met wat stretch in, dus dat gaat prima. Maar die hemdjes, dat is een schier hopeloze zaak tegenwoordig.

Ik was 13 toen bloesjes niet meer normaal dicht konden... Sindsdien draag ik er altijd een hemdje onder (liefst in een lekker fel kleurtje zoals roze om het zwarte van m'n nette blouse te breken en gaat 't blousje vanaf m'n bh niet meer dicht, gewoon omdat het er echt niet uit ziet als ik dat wel doe. En ik kans heb dat de knopen er af springen... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik begin hier het idee te krijgen dat in Nederland enkele woorden anders gebruikt worden dan ik ze gebruik, dus even voor alle duidelijkheid:

-truitje = zoiets: link

-hemdje = bovenstukj dat vanvoor met knopen dicht gaat

-bloesje = alle mogelijke bovenstukjes die geen truitje of shirtje op topje zijn

-shirtje = simpel, casual iets zonder knoopjes met korte mouwen

-topje = bovenstukje zonder mouwen, eventueel met spaghettibandjes of gewoon strapless

Ok, nu de Babylonische spraakverwarring uit de weg is, als jij zegt dat je bloesjes draagt met een hemdje eronder, bedoel je dus dat je hemdjes draagt die niet helemaal dicht gaan en daaronder een topje, toch? In dat geval ben ik mee. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid