Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

Hmmm, met dubbele knopen wordt dat misschien wel vervelend. Maar wat weet ik daar ook van he, ik bedoel, zelf zou ik ook niet weten hoe ik een jas zou moeten aanpassen, dus ik denk dat je er best gewoon eens mee langs een retouche-zaak gaat, dan weet je meteen of er iets mogelijk is of niet.

Is wel een heel mooie jas. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Je zou misschien de knopen kunnen verzetten, maar zo te zien zit er niet zo erg veel speling in. Hoeveel wijder moet het ongeveer worden? Anders zou je de zijnaden moeten openmaken en de taille iets wijder moeten maken. Maarja, dat lijkt me wel weer een risicovolle ondernemening als je nooit zoiets doet, en als je geen naaimachine hebt is het een onmogelijkheid. Balen hoor...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Ik ben ook een cupmaat kwijt door af te vallen, maar of ik daar nu zo blij mee moet zijn... Ik vond het stiekem wel leuk, grote borsten. bloos.gif

Nog een nadeel: ik had een vrij grote maat die nooit uitverkocht was dus ik vond altijd goedkope bh's in de solden, maar nu heb ik veel meer een standaardmaat en alles was meteen uitverkocht terwijl ik massa's mooie bh's kon vinden in de maat die ik vroeger had. noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nja, 't is niet dat ik een C te klein vind ofzo hoor. Eerder dat het wel een tijdje leuk was om met een D-cup te kunnen rondparaderen. widegrin.gif En ik vond om een of andere reden veel makkelijker leuke bh's die niet idioot duur waren. En nu zijn mijn favoriete bh's te groot en kan ik ze niet meer aan en dat vind ik zonde want ze waren zo mooi. boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ooh heeel herkenbaar.. zucht! Gelukkig ben ik nu afgevallen en alles maar toch met kleding kopen bijvoorbeeld jassen,, dan moet je gelijk 1/2 maten groten vanwege de boobies! ik had altijd maat 44, maar nu heb ik dus maat 40 maar nog wel D105, dus jassen en blousjes zijn een probleem want dan zit je gauw toch op een maat 44 weer echt ontzettend stom. Gelukkig koop ik stress shirtjes dus daar heb ik geen last van maar als ik me winter jas moet hebben... dan word het echt een opgave! Bovendien voor alle dames in utrecht hebben ze een grote cupmaat bikini winkel, spot goedkoop, ze hebben ook broekjes in maatjes meer maar ook beha's en bikini topjes in grote maten! Je betaalt daar voor een bikini misschien hoogstens
euro.png
50!

Stress shirtjes? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nja, 't is niet dat ik een C te klein vind ofzo hoor. Eerder dat het wel een tijdje leuk was om met een D-cup te kunnen rondparaderen.
widegrin.gif
En ik vond om een of andere reden veel makkelijker leuke bh's die niet idioot duur waren. En nu zijn mijn favoriete bh's te groot en kan ik ze niet meer aan en dat vind ik zonde want ze waren zo mooi.
boosrood.gif

Gewoon een push up kopen. Dan moet je een maat groter hebben. Bij mij kwam ik toen zelfs op een E in plaats van een C.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Livera zat in Leiden, maar is nu weg. Ik zou niet weten waar in de buurt hij nog zit. Bij Hünkemöller hebben ze mijn maat wel, maar alleen in lelijke oma modellen of met een voor mij niet te betalen prijs xD Ik ga dan dus maar voor de oma modellen xD Ik ben blij dat vriendlief die oma modellen niet zo erg vind.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoe vind je dat bij de Livera, vaak hebben ze er een of twee (okee dat is 70F) en die zitten dan vaak gewoonweg slecht.

En Hünkemoller is nog veel slechter.

Hünkemoller koop ik ook niet meer inderdaad, maar die wil af en toe nog wel wat goeds hebben tot E.

Sapph (bij Livera) is mijn "redding". Betaalbaar en megastevig. Nog prettiger dan Marlies Dekker (kost het dubbele, zit ook goed, maar Sapph heeft minder sexy modellen. widegrin.gif Ik hoef niet per se zo'n sexy dingetje met bijpassende string etc. widegrin.gif)

MD zit na 2 dagen minder stevig en moet dan weer gewassen worden om z'n stevigheid terug te krijgen. Ik heb nu ook een Sapph en daar wil ik er nog een paar van aanschaffen. Zij hebben een lijn met brede banden en extra grote cups. Zit echt super, ook als je één bh wat langer draagt (ik heb nou eenmaal niet zoveel was dat ik elke 2 dagen een wasje kan draaien). Nog steeds geen bh's voor onder een spaghetti shirtje, maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid