Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

70H was de kleinst/grootste maat die de speciaalwinkel (inderdaad) verkocht, en tevens de kleinst/grootste maat van het model. En groter ben ik ze ook nog niet tegengekomen, ik heb eerder ook wel gehoord van vrouwen met cup I die hun bh's op maat moesten laten maken nosmile.gif

Nu heb ik dus die ene in 70H, da's een voedingsbh en ik hóóp dat ik die blijf passen (hoewel 't nog steeds groeit en de eerste dagen na de bevalling nog even een spurt maakt voor de melkaanmaak enzo) en een 70F die eigenlijk te klein is nu omdat ik 'm net wat te vroeg gekocht had. Maarja, toen liep ik al ruim een maand zonder bh en dat is ook niet geweldig.

En positiebroeken koop ik op marktplaats clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

70H was de kleinst/grootste maat die de speciaalwinkel (inderdaad) verkocht, en tevens de kleinst/grootste maat van het model. En groter ben ik ze ook nog niet tegengekomen, ik heb eerder ook wel gehoord van vrouwen met cup I die hun bh's op maat moesten laten maken
nosmile.gif

Nu heb ik dus die ene in 70H, da's een voedingsbh en ik hóóp dat ik die blijf passen (hoewel 't nog steeds groeit en de eerste dagen na de bevalling nog even een spurt maakt voor de melkaanmaak enzo) en een 70F die eigenlijk te klein is nu omdat ik 'm net wat te vroeg gekocht had. Maarja, toen liep ik al ruim een maand zonder bh en dat is ook niet geweldig.

En positiebroeken koop ik op marktplaats
clown.gif

Ze zou kunnen experimenteren met zelf haakjes zetten aan een 75G, da's qua cup hetzelfde als 70H als ik het goed heb...


Samengevoegd:

Quote:

* Jalikaatje kan zich niet voorstellen zo iets zwaars te moeten hebben...

Nu heb ik beduidend meer dan twee erwten op een plank, maar I?!

Die zwaarheid valt wel mee hoor...

Tot je een goede bh draagt en die 's avonds uitdoet. Wat een gewicht. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb een bikini!

ja nu al, normaal pis ik altijd naast de pot dus ik was er dit jaar heel op tijd bij.

ze hadden alleen geen 70f dus ik heb maar een 75e genomen, zat ook niet slecht. en het leuke, hij was bepaalbaar én mooi!

zo, nu moet ik dit jaar in bikini. (dat durfde ik al jaren niet meer) puh, ik doe het gewoon.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar waarom zou je je schamen voor je lichaam? Misschien klinkt het ietwat gemakkelijk uit de mond van een man, maar ik snap het wel en baal tegelijkertijd van de oorzaak.

Mijn vrouw is volgens mij de allermooiste van de hele wereld en ik zou me er nooit voor schamen met haar over het strand, door de winkelstraat of waar dan ook te moeten gaan. Zelf denkt ze er anders over. Ze heeft dan wel niet het zelfde probleem als hier besproken wordt, maar toch...

Tussen alle reacties door van vrouwen die heel gezond met hun lichaamsomvang omgaan, lees ik toch ook nogal wat posts van vrouwen die zich blijkbaar heel veel gelegen laten liggen aan wat iedereen wel niet van hen zal denken.

Als jij lekker in je vel zit, maakt toch niet zo heel erg veel uit wat anderen daar van vinden?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar waarom zou je je schamen voor je lichaam? Misschien klinkt het ietwat gemakkelijk uit de mond van een man, maar ik snap het wel en baal tegelijkertijd van de oorzaak.

Mijn vrouw is volgens mij de allermooiste van de hele wereld en ik zou me er nooit voor schamen met haar over het strand, door de winkelstraat of waar dan ook te moeten gaan. Zelf denkt ze er anders over. Ze heeft dan wel niet het zelfde probleem als hier besproken wordt, maar toch...

Tussen alle reacties door van vrouwen die heel gezond met hun lichaamsomvang omgaan, lees ik toch ook nogal wat posts van vrouwen die zich blijkbaar heel veel gelegen laten liggen aan wat iedereen wel niet van hen zal denken.

Als jij lekker in je vel zit, maakt toch niet zo heel erg veel uit wat anderen daar van vinden?

Jij gaat er te veel vanuit dat iedereen lekker in zijn vel zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is de typische mannelijke reactie inderdaad. Dat is geloof ik iets wat mannen gewoon heel lastig kunnen snappen. Ik lig nu halfziek te zijn op bed, en een vriend kwam langs. Ik vroeg of ik stonk, zegt hij: "Wat maakt dat uit? Soms heb je dagen dat je gewoon een eind raak mag meuren op je bed." Mannen snàppen het niet. noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik heb een bikini!

ja nu al, normaal pis ik altijd naast de pot dus ik was er dit jaar heel op tijd bij.

ze hadden alleen geen 70f dus ik heb maar een 75e genomen, zat ook niet slecht. en het leuke, hij was bepaalbaar én mooi!

zo, nu moet ik dit jaar in bikini. (dat durfde ik al jaren niet meer) puh, ik doe het gewoon.

goedzo! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik heb een bikini!

ja nu al, normaal pis ik altijd naast de pot dus ik was er dit jaar heel op tijd bij.

ze hadden alleen geen 70f dus ik heb maar een 75e genomen, zat ook niet slecht. en het leuke, hij was bepaalbaar én mooi!

zo, nu moet ik dit jaar in bikini. (dat durfde ik al jaren niet meer) puh, ik doe het gewoon.

You go girl! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

jij denkt te mannelijk
puh2.gif

* Joëlle snapt WS maar al te goed
smile.gif

Waarom zou ik WS niet snappen? Als het gaat om jarenlange pesterijen kan ik ook ook nog wel wat vertellen uit eigen ervaring. Natuurlijk ben ik nooit gepest met de omvang van mijn buste, maar wel met andere kenmerken van mijn uiterlijk waar ik ook zelf niets aan kon doen.


Samengevoegd:

Quote:

party.gif

over wat bepalend is voor je eigenwaarde..

als je vanaf de basisschool tot het mbo er iedere dag ingestampt krijgt dat je lelijk bent, dat je raar bent, dat niemand je aardig vind, etc. geloof me, dan is al je zelfvertrouwen wel weg. als je dat tenminste al had.

Da's heel herkenbaar hoor. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid