Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

"Weeeh, mijn vriend kijkt niet meer naar andere vrouwen sinds ik cupmaat D heb", daar wel eens aan gedacht?

(waar een mens zich al niet druk om kan maken)

Als dat nou alle nadelen zou opheffen, maar ja... Rugpijn, niet normaal kleding kunnen kopen, you name it. Ja, dan zijn een of twee cupmaten kleiner wel iets waar je je druk om kunt maken. En daar helpt minder bier drinken in ons geval niet bij puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nu lijkt het echt net alsof alle vrouwen van credible grote borsten hebben..
noparty.gif
Dat is ontmoedigend als je zelf niet heel veel hebt.

Nou, ik moet zeggen dat ik er steeds vrolijker van wordt. Ik zou soms wel een cupje (of twee) bij willen maar kleine borsten lijkt me een stuk handiger dan grote. Ik ben de laatste tijd ook iets gezetter geworden en ik vind ze nu al in de weg zitten soms (en dat met een A-cup clown.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er meldt er zich nog één...

Het schijnt dat ik de afgelopen jaren heb gedaan alsof ik C had, terwijl ik D en bij sommige bh's E heb bloos.gif Ik kocht dus heel vaak te kleine bh's waarbij het dus af toe gebeurde dat de bh niet meer helemaal om de borst heen zat puh2.gifbloos.gif Erg beschamend..

Blousjes! Een ramp.. ik ben gek op blousjes, ik heb er sowieso altijd al een topje onder zodat ik em niet helemaal dicht hoeft te doen. Ik koop bijna altijd de blousjes bij H&M, maar wat Febe zegt, je moet erg goed zoeken voor de juiste maat! Meestal is het zo dat of het bij de borsten mooi zit, maar onderaan weer te wijd en als het onderaan mooi zit, krijg je de knoopjes niet dicht of schieten ze er snel vanaf..

Ik word dus vaak ook niet vrolijk als ik een aantal blousjes het pashokje mee heb genomen omdat je denkt de juiste maat te hebben en uit de 5 blousjes is er misschien 1 of zelfs meestal niets wat nu helemaal mooi zit..

Maargoed al met al ben ik er wel trots op smile.gif Ik heb liever wat grotere borsten dan dat ik een "plank met twee erwtjes" ben, voel me daar wel een stuk vrouwelijker door smile.gif

edit: Ik wil dus nu niet zeggen dat vrouwen met kleinere borsten niet vrouwelijk zijn, maar dat is gewoon m'n eigen gevoel knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het schijnt dat ik de afgelopen jaren heb gedaan alsof ik C had, terwijl ik D en bij sommige bh's E heb
bloos.gif

Jup, ik heb ook jaren te kleine bh's gedragen. Tot ik voor mijn bruiloft een mooi stukje lingerie ging kopen en de hulp van mijn tante (die in desbetreffende lingeriezaak werkte) in riep. "Ik denk dat je eigenlijk wel 70D kan hebben." Sindsdien heb ik wel moeite met het vinden van geschikte bh's (70D=zeldzaam, schijnt??) maar ze zitten wel mooier, beter, lekkerder. smile.gif (Ik vind btw niet dat 'ze' heel groot zijn...)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Jup, ik heb ook jaren te kleine bh's gedragen. Tot ik voor mijn bruiloft een mooi stukje lingerie ging kopen en de hulp van mijn tante (die in desbetreffende lingeriezaak werkte) in riep. "Ik denk dat je eigenlijk wel 70D kan hebben." Sindsdien heb ik wel moeite met het vinden van geschikte bh's (70D=zeldzaam, schijnt??) maar ze zitten wel mooier, beter, lekkerder.
smile.gif
(Ik vind btw niet dat 'ze' heel groot zijn...)

Kun je dan niet ook prima een 75C aan ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja precies, als je daar ook nog niet echt advies over hebt gehad dan krijg je zoiets al snel..

Toen zag ik een aflevering van Oprah dat meer dan 80% van de vrouwen in te kleine bh's rondlopen en die het dus gewoon écht niet in de gaten hebben. nosmile.gif Ik heb daarna m'n borsten opgemeten en dat was dus voor mij ook het geval.

In ieder geval een aanrader om dat eens een keer te doen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar hoe ingewikkeld maken ze die maten ook! noparty.gif

En dan moet je nog altijd zien of er Franse of Nederlandse maten gebruikt worden, om gek van te worden.

Ik koop meestal goedkope bh's en dat merk je soms wel, dus ik heb me voorgenomen om als ik erin slaag af te vallen naar mijn streefgewicht mezelf eens te verwennen met allemaal nieuwe lingerie, en dan ga ik mijn maat ook eens laten meten in zo'n lingeriewinkel. Ik heb het zelf wel eens opgemeten, en daaruit kwam een maat die groter is dan degene die ik nu draag, maar toen ik een bh van mijn moeder paste (die draagt de maat die ik volgens dat meetgedoe zou moeten hebben) vond ik die toch echt wel te groot, dus ik laat het liever over aan een professional. Maar nu heeft het niet veel zin, mijn cupmaat hangt ontzettend af van mijn gewicht, dus die moeite en investering doe ik pas op een gewicht waar ik me comfortabel bij voel om langere tijd te behouden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

In theorie wel, in de praktijk zit dat een stuk minder lekker/goed!
boosrood.gif

Trouwens, borstgrootte schijnt ook nogal te veranderen tijdens de menstruatiecyclus. Merken jullie daar iets van?

Niet zo dat het me opvalt. Merk wel dat mijn borsten groter zijn sinds ik aan de pil zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid