Spring naar bijdragen

Mijn buik weet niet hoe regen voelt


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 330
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dat is ook weer waar. Maar dan is je shirtje toch niet strak genoeg ofzo, want we hebben dezelfde maat (iig toen ik nog sportte had ik dezelfde maat als jij) en toen werkte het wel. Of ik doe niet genoeg mijn best als ik sportpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Tip: momenteel bij de Makro alle bh's van Saphh voor euro.png15 ex. (net geen euro.png18 incl. btw). (ipv euro.png30)

Ik heb er vanavond drie gekocht. Terwijl ik m'n shirt uit deed om te passen zag ik dat de beugel van de bh die ik droeg naar buiten kwam piepen. Goed excuus om nieuwe te kopen. Kan nu alle steunloze en de kleine vodjes weg doen omdat ik weer genoeg goeie bh's heb. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb van m'n lief een cadeaubon voor Bras 'N Things gekregen, da's eens soort Hönkemuller maar dan Australisch. Ik denk dat ik morgen maar eens ga kijken of ze iets hebben dat lekker zit en goed ondersteunt, in Nederland moest ik altijd bh's van bijna 100 euro hebben dus ik ben benieuwd... En dan zijn de maten hier ook nog eens anders, heel handig. Volgens mij zijn de cupmaten wel hetzelfde maar is wat bij ons 75 is, hier 12 ofzo... Maar het moet toch mogelijk zijn om een mooi setje te vinden voor na de bruiloft puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoe doen jullie het eigenlijk met sporten? Ik heb gister 12 km geskeelerd en had mijn best ondersteunende BH aan, maar ik heb dus nu wel mooi spierpijn in mijn borsten. Iemand tips om dat te voorkomen?

Er zijn ook van die figuurcorrigerende hempjes, die houden de boel ook goed vast. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tip: momenteel bij de Makro alle bh's van Saphh voor
euro.png
15 ex. (net geen
euro.png
18 incl. btw). (ipv
euro.png
30)

Ik heb er vanavond drie gekocht. Terwijl ik m'n shirt uit deed om te passen zag ik dat de beugel van de bh die ik droeg naar buiten kwam piepen. Goed excuus om nieuwe te kopen. Kan nu alle steunloze en de kleine vodjes weg doen omdat ik weer genoeg goeie bh's heb.
yes.gif

Ik kon ze pas van Saphh ook niet in mijn maat vinden. boosrood.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi toch. widegrin.gif

@Asteraceae bij Makro hebben ze momenteel tot F, dat gaat bij mij net. (liever G, maar 80F is ongeveer 't zelfde natuurlijk.) Ik heb er nu zelfs eentje zonder zichtbare touwtjes of elastiekjes in de nek of hals. Dat vind ik wel prettig, ik houd er niet zo van als er van die zogenaamd sexy bandjes uit komen piepen. knipoog_dicht.gif

Maar Livera heeft F+ hangen, de echte grote maten lijn. Maar net was WS zegt, 't is er vaak een rommeltje qua maten. knipoog_dicht.gif Maar met mijn 75G kan ik vaak in de uitverkoop nog wel wat vinden in de grotere Livera's.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dit blijft een leerzaam topic
widegrin.gif

ik zit toch al enige maanden op credible, dit topic wel in de lijst zien staan, maar snapte niet waar het over ging, ook nooit de moeite gedaan om te kijken, nooit gedacht dat dit over BH's ging, ach en leerzaam, ik voel niet de behofte om een BH te dragen... hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid