HelenaV 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Heb net Witte Nachten, Netotsjka Nezvanova, en De Speler van Dostojevski uit. Nu begin ik aan Aantekeningen uit de Ondergrondse. Ben het hele oevre van Dostojevski aan het doorlezen, si si... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ben dit weekend begonnen met 'De Duivelsbijbel'. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ben nu bezig (alweer bijna uit) in "Het Veritas Conflict" van Shaunti Feldhahn. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ik ben o.a. bezig in Doelgericht leven - Rick Warren. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Daar kwam ik niet doorheen Ik ben druk bezig in allerlei studieboeken Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Quote: Op maandag 23 november 2009 13:25:39 schreef Barbapapa het volgende: Ik ben o.a. bezig in Doelgericht leven - Rick Warren. Ik heb het echt geprobeerd, maar ik was daar blijkbaar al niet doelgericht voor... Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Ja, ik zag al dat er een heel topic aan gewijd was, wat ik heb doorgelezen. Ik ben ook van plan het boek niet intensief te lezen, maar er snel doorheen te lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 23 november 2009 Rapport Share Geplaatst 23 november 2009 Quote: Op maandag 23 november 2009 15:46:07 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ik heb het echt geprobeerd, maar ik was daar blijkbaar al niet doelgericht voor... Ik wel, maar het was vreselijk en behoorlijk nutteloos. En ja ik ben er wel doelgericht mee bezig geweest inclusief schrijven wat ik er van vond. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Heb "Aantekeningen uit de Ondergrondse" uit. Het beste boek dat ik ooit heb gelezen O_O Link naar bericht Deel via andere websites
Arthurvd 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 "Hoogsensitiviteit als Kracht" door Carolina Bont, [dan ben ik maar een zweeft@$f] "Max havelaar" door ons aller Multatuli (E. D. Dekker) & "De Citoyenne" door Ad van Iterson Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Quote: Op dinsdag 24 november 2009 21:52:52 schreef Leidenschaft het volgende: Heb "Aantekeningen uit de Ondergrondse" uit. Het beste boek dat ik ooit heb gelezen O_O Ook Dostojevski? Link naar bericht Deel via andere websites
Arthurvd 0 Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Enige wat ik van die man gelezen heb is "De Speler". Net nog even bekeken.. vond halferwege een Boomerang card uit 2001... Zegt dat genoeg? Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Quote: Op dinsdag 24 november 2009 22:57:25 schreef Think het volgende: [...] Ook Dostojevski? Ja. Zet dat maar op je to-read lijstje Ik had hem in één dag uit, hoewel het ook niet zo lang is. En nu begin ik aan "Demonen", wat wel heel lang is, dus daar ben ik voorlopig mee bezig. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Nu we het toch hebben over 'beste boek ooit gelezen', qua romans is dat voor mij: 'Insjallah' van Oriana Fallaci, over de VN-aanwezigheid in Libanon in de jaren '80, toen daar een burgeroorlog woedde. Qua non-fictie twijfel ik tussen: Richard Dawkins - The Selfish Gene, Jared Diamond - Guns Germs and Steel. Allebei biologen , hoewel het laatste boek over geschiedenis gaat: biologische en geologische factoren die hebben bepaald waarom bepaalde delen van de wereld dominant zijn en andere niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst 25 november 2009 Quote: Op maandag 23 november 2009 11:18:21 schreef Mr. Emilio het volgende: Ben nu bezig (alweer bijna uit) in "Het Veritas Conflict" van Shaunti Feldhahn. UIT! Geweldig boek, jammer dat het uit is... Maar weer een nieuwe zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ben weer eens begonnen aan de originele Bourne Trilogie van Robert Ludlum. Blijven geweldige, intrigerende boeken. Daarna staat de Dexter reeks van Jeff Lindsay op het menu, maar die moet ik nog ergens op de kop zien te tikken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ben de laatste tijd enthousiast Stephen King aan het lezen, zo om de zoveel jaar krijg ik dat een tijdje. Daarnaast nog in een stuk of vijf boeken bezig (ik lees altijd verschillende dingen tegelijk), maar daar doe ik de laatste tijd weinig mee aangezien alles overhoop ligt sinds de verhuis. Link naar bericht Deel via andere websites
Minimal 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Kan jouw droom werkelijkheid worden? door John c Maxwell. Na een paar preken gehoord te hebben bij hour of power maar een boek van hem aangeschaft! Deze man inspireert je om uit te zoeken wat jouw droom is en hoe je er kan komen. Vind het tot nu toe een erg goed boek moet ik zeggen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Silmarillion van Tolkien Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Toemaar Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 22:40:03 schreef Morphogenesis het volgende: Toemaar Ja, het is vrij zware kost idd maar hierna ga ik aan the lord of the rings! Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Zelfs ik heb die 3 keer gelezen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Quote: Op dinsdag 13 juli 2010 22:31:43 schreef annzie het volgende: Silmarillion van Tolkien Die heb ik op onze allereerste date cadeau gekregen van Olorin! Moet 'm wel nog lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Whaha, het zal ook eens niet Ik lees atm C# for Dummies Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2010 Ja, echt, met een xkcd-bladwijzer erin naar aanleiding van iets waar we over hadden zitten grappen via mail. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten