Étoile 0 Geplaatst 19 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2009 Quote: Op dinsdag 19 mei 2009 12:14:12 schreef Iriacynthe het volgende: Erg mooi ja Treffend. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 - Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2009 Dank. Toch iemand die het door heeft. Was juist bedoelt om te laten zien dat ik eerlijke bedoelingen had, ook al was dit dmv. een clone. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2009 Treffende zin van Olorin over de Europese verkiezingen: Quote: Op donderdag 04 juni 2009 20:16:41 schreef Olorin het volgende: Het E[uropees] P[arlement] komt me bijna over als zo'n land waar de koning het voor het zeggen heeft, maar er een gekozen parlement is om het volk de schijn van democratie te gunnen." Helaas zeer treffend. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Quote: Op maandag 22 juni 2009 16:52:53 schreef Skippy het volgende: en en = retrogelisch en en = emogelisch en en = gerefogelisch Grappig en treffend verwoord in een topic dat uberhaupt werkelijk geniaal is en al een gedenkwaardig topic op zich is Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Skippy maakt het topic met die 'emotion'icons ook goed inzichtelijk voor de emogelischen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Narag vroeg: Quote: In tot hoeverre haten jullie Satanisten? Waarom Morpho antwoordde: Quote: Ik laat mensen met een afgrijselijke muziek smaak, een wansmaak qua uiterlijkheden, fan zijn van een idool wat het woordje zuiver zingen niet kent, en al het ander gespuis ook in hun waarde. Waarom satanisten of satanen niet? En haten doen we niet niet aan. Waarop Narag zwaar uit z'n sloffen schoot: Quote: Hoe durf je, alle satanisten te beledigen, dat ze allemaal Metal luisteren, dat ze ook allemaal gothics zijn... DAT IS BULLSHIT. Ook al ben ik zelf wel een Metalhead en goth. Maar je kunt het niet afgrijselijk noemen, want het is een MENING!!!!! Geen feit... Zeg dan nog, IK vind het geen goede muziek, maar wat een ander luister, boeit geen ***. Ik vind het werkelijk schitterend, zo'n staaltje van selectief lezen en dingen in woorden leggen die er helemaal niet staan kom je zelfs bij evangelo's nauwelijks tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2009 Quote: Op dinsdag 23 juni 2009 15:28:53 schreef Iriacynthe het volgende: Narag vroeg: [...] Waarom Morpho antwoordde: [...] Waarop Narag zwaar uit z'n sloffen schoot: [...] Ik vind het werkelijk schitterend, zo'n staaltje van selectief lezen en dingen in woorden leggen die er helemaal niet staan kom je zelfs bij evangelo's nauwelijks tegen. Echt, ik heb nog nooit iemand zo selectief\slecht begrijpend zien lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2009 Quote: Op donderdag 13 juli 2006 19:54:26 schreef Harm-Jan het volgende: [...]En hier komt de enige echte Pagan Tukker Gergem-Black Metal Murmureer - 'n slachter sions! Houwt de ongeloovign an stukn Trekt ze oet mekoarn As bign, en beeste De oale kearls van boawn Zolt oe woarpn in't veur wat nooit oet geet *rammelende en ruisende gitaren* Hakt de leu 'n kop dr of Smiet eure wichter teegn boarg Griept eurer vrouwleu En doat er met, waj weet De oale kearls zult oe beloon Met beer, vrouwleu en krieg! *krijsende maagies woar de tukkers vanals' met oetvret* 'n nach zà valn, oawer twentelaand e reinigt vá hein'se smetn de oale boakes zolt nooit meer braan allene vuur de nit in oanze God gelauwd! *KRIJS, KRIEG, RAMMELENDE TROTSCH!* *BlOOD EN BOAWN* Gergem black metal ist Krieg! Blijft mooiste post op credible Verder vind ik die posts van Olorin over dingen met de hel en satan dit satan dat ook grappig Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 15 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2009 Quote: Op dinsdag 14 juli 2009 23:39:54 schreef Rudibu het volgende: Toch blijft ze relatief anoniem. Ze is uiteindelijk maar één van de Veelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 27 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2009 Quote: Op dinsdag 28 juli 2009 00:39:13 schreef Mr. Emilio het volgende: Wat is dat nou voor een gezever over rechts of links? Hoe was Jezus? Wouter Bos, Agnes Kant, Wilders en Bas van der Vlies zouden er schril bij afsteken, maar alle andere rakkers van de linkse en rechtse vleugels ook. Jezus was niet links, niet rechts, maar" recht over zee" Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 28 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2009 meteen een goede dag Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2009 Quote: Op woensdag 29 juli 2009 00:31:03 schreef Dagmar het volgende: Mensen, doe lief en ga bot Prachtig, die tegenstelling! Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 link Mooie post. Fijn om te zien dat er ook mensen zijn die deze dingen aanzien voor wat het is: leeg geklets en manipulatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2009 Zeker over het boekje waar hij het over heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2009 Bonaventura, die even zijn boosheid niet kan onderdrukken, maar nooit zijn gevoel voor humor verliest: Quote: Quote: Op vrijdag 07 augustus 2009 18:53:05 schreef Aimé het volgende: Hier en daar vind men nog Iconen die gebruikt worden bij de aanbidding,maar dit is verwerpelijk omdat het mensen ertoe aanmoedigt het geschapene te aanbidden in plaats van de Schepper. Ach hou toch op. Jullie aanbidden zelf de bijbel. De levende God wordt vervangen door de dode letter die jullie naar eigen inzicht interpreteren binnen jullie [knip] sekte. ------------------------------------------------------------- ------------------- Samengevoegd: Quote: Quote: Op vrijdag 07 augustus 2009 18:55:35 schreef AndreasJ het volgende: [...] Ach, het is wel een mooie manier om de schapen van de bokken te scheiden. Diegene met het ware geloof® aanbidt op de juiste manier. Wat een geluk dat Jezus zijn eigen incompetentie om te oordelen heeft erkend door jou als zijn assistent te benoemen. Dat stelt me erg gerust. [bericht gewijzigd door Bonaventura op vrijdag 07 augustus 2009 20:46:50] [bericht samengevoegd op 07-8-2009 20:45:59] Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 link Wie had het ooit kunnen denken.. Foto's van Olorin *pinkt traantje weg* Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2009 Die wil ik inderdaad wel nomineren voor beste post van het jaar! Dat ik dit nog mag meemaken... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 13 september 2009 Rapport Share Geplaatst 13 september 2009 Quote: Op zondag 13 september 2009 21:24:55 schreef Aimé het volgende: Zo zijn er nog religieuze titels: Wie alleen genieten het voorrecht rechtstreeks aangesproken te worden met ?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>™Eminentie?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>™? Hun status machtigt hen ook een rode toog en een rode bonnet te dragen,wie zijn het? Quote: Op zondag 13 september 2009 21:28:37 schreef RobertF het volgende: Het zijn de... KARDINALEN!!! "Jazekers, u gaat door voor de keuken!!!" "Maar ik héb al een keuken!" "Oh, ehhh... voor de auto!!!!" "Geen rijbewijs!" "Screw you!" Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 september 2009 Rapport Share Geplaatst 23 september 2009 Quote: Op woensdag 23 september 2009 19:18:18 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Ik wil gewoon een vloeipapieren boek in ouderwets NL... Moet er maar weer eentje op de kop tikken. Je kunt MC wel uit de grefo halen, maar de grefo uit MC is een stuk lastiger. Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst 24 september 2009 Quote: Op dinsdag 11 augustus 2009 13:02:07 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Bonaventura, die even zijn boosheid niet kan onderdrukken, maar nooit zijn gevoel voor humor verliest: [...] Ach hou toch op. Jullie aanbidden zelf de bijbel. De levende God wordt vervangen door de dode letter die jullie naar eigen inzicht interpreteren binnen jullie [knip] sekte. Ik vind dit meer een lage uithaal dan een gedenkwaardige post, maar dat zal wel aan mij liggen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst 24 september 2009 x2 Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst 24 september 2009 Kijk eerst 's naar de context van het citaat en de humor ervan is gelijk een stuk duidelijker. Maar ik las het topic toen de oorspronkelijke post langskwam dus ik ben mogelijk bevooroordeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Jon 0 Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 Ik ben benieuwd naar de opbouw die zoiets grappig maakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 september 2009 Rapport Share Geplaatst 26 september 2009 ja vertel! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten