Étoile 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 ik vind hardlopen ook niet zo leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Quote: Op vrijdag 07 november 2008 08:26:40 schreef Karin het volgende: ik vind hardlopen ook niet zo leuk. Ik wil misschien gaan hardlopen. Lijkt me heerlijk! 's ochtends vroeg als iedereen nog op bed ligt. Ipod aan, en je gedachten kunnen even heerlijk hun vrije gang gaan Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Sja, ik ga liever racefietsen Hetzelfde effect. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Het schijnt dat hardlopen i.i.g. een goed substituut is voor een heroineverslaving. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Mijn primaire sport is mezelf voornemen dat ik weer ga sporten. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 7 november 2008 Rapport Share Geplaatst 7 november 2008 Quote: Op vrijdag 07 november 2008 22:44:40 schreef Bonaventura het volgende: Mijn primaire sport is mezelf voornemen dat ik weer ga sporten. Hier ook zoiets. Nou ja, mijn primaire sport waar ook daadwerkelijk mijn hartslag van omhooggaat, is fietsen voor transport (doe ik altijd op 'hooitempo', dus het werkt prima). Maar ik ben ook heel druk met me voornemen dat ik weer met de gewichten ga trainen Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 Quote: Op donderdag 06 november 2008 23:08:46 schreef Pius_XII het volgende: Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk? Als je het op een sportieve manier beoefent zeg maar? We beginnen vaak met krachttraining en gaan daarna diverse oefeningen doen. Het is niet het sexy stom om de paal heen draaien, maar echt intensieve oefeningen die enorm veel beheersing van je lichaam en spierkracht vragen. Ik merk dat ik langzaam sterker wordt, dat is wel fijn. Ik verrekte altijd heel snel spieren (een boterhamzakje opendoen was soms al lastig, echt waar) maar nu wordt dat ook minder. Het vraagt veel van je buikspieren, armen, benen, eigenlijk alles wel. En het ziet er leuk uit, dat scheelt ook weer Voor wie het intressant vind: dit is mijn lerares, 3de bij de Nederlands kampioenschappen link Link naar bericht Deel via andere websites
Darkwaver 0 Geplaatst 8 november 2008 Rapport Share Geplaatst 8 november 2008 [knip] Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 07 november 2008 01:58:39 schreef de vegaloog het volgende: Gisternacht, om één uur precies, ben ik begonnen met het opbouwen van mijn conditie. Ik heb een paar dure loopschoenen gekocht; Adistar Cushion 5, en die zijn zó duur, dat ik nu wel móet lopen! (Ook een manier om een stok achter je eigen deur te zetten...) Ik was gisteren de straat uit, krap an 200 m, en bekaf. Maar... ik heb het zo'n anderhalve km volgehouden, en afgelopen nacht om 1.00 uur liep deze kerel alweer zijn anderhalve km. En zelfs nog zo'n 50 m extra. Want ja - je moet het natuurlijk uitbreiden. Nu heb ik gehoord en gelezen, dat je het op gegeven moment ook leuk zou moeten gaan vinden. Ik vind er na deze tweede keer nog steeds geen donder aan. Kan iemand van jullie ervaren sportkanonnen mij verraden hoe vaak ik nog moet voor ik het leuk vind? Ik ben geen ervaren sportkanon, maar heb alvast een gouden tip voor je. Gewoon blijven doorlopen. Blijf gewoon elke dag doorlopen, en dan zul je na verloop van tijd zelf wel merken dat je je euforisch zal gaan voelen en zelfs niet zal willen stoppen met hollen, omdat je afhankelijk bent geworden van je eigen stommiteit, net zoals een heroineverslaafde aan z'n dagelijkse shot. Lopen is namelijk een zeer ongezonde bezigheid, en dat om meer dan één reden. Ik heb mensen gekend die letterlijk kapot zijn gegaan aan deze hobby. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Quote: Op vrijdag 07 november 2008 11:29:51 schreef Mister_L het volgende: [...]Ik wil misschien gaan hardlopen. Lijkt me heerlijk! 's ochtends vroeg als iedereen nog op bed ligt. Ipod aan, en je gedachten kunnen even heerlijk hun vrije gang gaan Ja... dat denk je.. Je ziet al zo'n heldenplaatje voor je. Jij door de ochtenddauw de stad langzaam zien wakker worden. Maar dat is allemaal slechts illusie! Er is een reden dat die mensen nog slapen namelijk! Het is te vroeg om dat soort activiteiten te ondernemen en het gaat tegen je biologische klok in! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 november 2008 Rapport Share Geplaatst 10 november 2008 Quote: Op maandag 10 november 2008 08:37:01 schreef Febe het volgende: [...] Ja... dat denk je.. Je ziet al zo'n heldenplaatje voor je. Jij door de ochtenddauw de stad langzaam zien wakker worden. *zucht* Zou het dan toch een illusie zijn Quote: Maar dat is allemaal slechts illusie! Er is een reden dat die mensen nog slapen namelijk! Het is te vroeg om dat soort activiteiten te ondernemen en het gaat tegen je biologische klok in! Nee joh, lijkt me zo heerlijk 's ochtends vroeg mn bed uit heb ik toch al geen problemen mee. Mijn biologische klok is al dusdanig ontregeld dat ik daar niet zo'n moeite mee heb Plus dat ik gewoon een held bén Link naar bericht Deel via andere websites
Tony Jaah 0 Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ik doe aan pencak silat, van kinds af aan al. Verder zou ik graag formula one willen doen...maar ja... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst 28 december 2008 Ik ben. Een zeer inspannende bezigheid waar ik zo'n 24 per dag mee bezig ben. Het loont wel th0. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Quote: Op zondag 28 december 2008 22:36:54 schreef Tony Jaah het volgende: Ik doe aan pencak silat, van kinds af aan al. Verder zou ik graag formula one willen doen...maar ja... is dat een vechtsport oid? Samengevoegd: Quote: Op donderdag 06 november 2008 16:46:51 schreef Dagmar het volgende: * Dagmar is op zoek naar een sport Een die m'n enkels aan kunnen (nog een keer erdoorheen en ik kan ze afschrijven) én die m'n longen aankunnen. Vallen af: Meeste balsporten Zwembadsporten Andere sporten waarbij je zelf geen controle hebt over wat je met alles onder je knieën doet. Dus ik ga binnenkort een keertje meekijken en wellicht meedoen met schermen, en ik ga eens een roeivereniging met een bezoekje vereren. Iemand nog meer tips toevallig? (Oja, wellicht handig: Ik houd niet van hardlopen enzo, en fitness ook niet..) dammen, schaken, andere denksport misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2009 Ik wil graag wat aan m'n conditie doen. En ik ga vanaf *zeerbinnenkort* op schermen, het meedoen was erg leuk ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Tony Jaah 0 Geplaatst 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2009 Quote: Op maandag 05 januari 2009 18:38:52 schreef gewoon Paultje het volgende: [...] is dat een vechtsport oid? Noem het maar de indonesische kung-fu. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 7 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2009 Een goede krachtsport is glas heffen met inhoud. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Kun je iets preciezer zijn over inhoud? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2009 Quote: Op maandag 12 januari 2009 18:37:06 schreef gewoon Paultje het volgende: Kun je iets preciezer zijn over inhoud? Zuipspieren kweken, je weet wel. Goed gereedschap hangt onder een afdakje. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Het turnen is vanwege mijn verhuizing stopgezet, wel jammer want ik heb het jaren gedaan en begin het nu al een beetje te missen.. ( na 3 weken). Denk dat ik de komende tijd maar eens ga zwemmen en dan weer kijken naar een turnvereniging hier in de buurt. Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 In Haarlem gaan ze binnenkort beginnen met unihockey (ook wel floorball genoemd)! Een ontzettend geweldige sport die je volgens mij het best kan beschrijven als ijshockey in een zaal. Het is supersnel, superintensief en totaaaaaal anders dan gewone hockey! Op de middelbare school deed ik altijd mee aan de toernooien, maar nadat ik geslaagd was, kon ik het niet in de buurt doen... Vanaf binnenkort dus hopelijk wel! filmpje!! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2009 Quote: Op maandag 12 januari 2009 18:38:35 schreef Ol Moth het volgende: [...] Zuipspieren kweken, je weet wel. Goed gereedschap hangt onder een afdakje. Is dat alles? Naja, liever jij dan ik Link naar bericht Deel via andere websites
TheRtlMan 0 Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Normaliter doe ik aan fitness maar ben ff een tijdje uit de running. Paar jaar geleden is mn schouder uit de kom geweest en pas geleden physiotherapie voor gehad dus nog ff weekje wachten en dan weer flink sporten!! Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 ik heb nu wielrennen opstaan. (alleen van het commentaar wordt ik al moe, maar ben te lui om naar de zapper te lopen) Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst met een luchtpistool geschoten (nee, niet à la air guitar ), een echte Feinwerkbau. Je krijgt wel spierballen van het op druk brengen van dat ding! Is schieten dus toch goed voor de fitness, haha. Donderdag ben ik met mijn ouders mee wezen spinnen. Dat is torture! Ik wilde na 5 minuten al stoppen, en dan heb ik volgens mij toch niet eens zo'n slechte conditie omdat ik een paar keer per week hardloop. Je schijnt pas na een keer of vijf echt lol te krijgen in spinnen, nou ik geloof het gelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 15 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2009 Quote: Op zondag 15 februari 2009 16:42:35 schreef Esther het volgende: Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst met een luchtpistool geschoten (nee, niet à la air guitar ), een echte Feinwerkbau. Je krijgt wel spierballen van het op druk brengen van dat ding! Is schieten dus toch goed voor de fitness, haha. Geweldig! Quote: Donderdag ben ik met mijn ouders mee wezen spinnen. Dat is torture! Ik wilde na 5 minuten al stoppen, en dan heb ik volgens mij toch niet eens zo'n slechte conditie omdat ik een paar keer per week hardloop. Je schijnt pas na een keer of vijf echt lol te krijgen in spinnen, nou ik geloof het gelijk. Spinnen? Wat is dat? (in deze context?) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten