Spring naar bijdragen

welke sport doe je?


Aanbevolen berichten

Scouting is sport.

Bomen omhakken (voor een hut te maken), zeilen (=sport), Hollandse leeuwen (=sport).

@Iriacynthe: ik ben sportief! Vanochtend heb ik fanatiek op de crosstrainer gestaan, gefietst, gewichten geheft.. ik heb me uitgeleefd op de sportschool. Vanaf donderdag ga ik iedere week naar spinningles!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Crap, heb ik helemaal Milaan San Remo vergeten vandaag, en ik was nog wel thuis, zonder afspraken. En dan wint Oscar Freire. Ik hoop dat Eurosport het nog herhaalt.

on topic: Ik doe sinds een paar maanden aan fitness onder begeleiding. Het is erg prettig en ik merk het resultaat ook goed. Verder fiets ik zelf ook veel maar niet in de winter. Ik heb een nogal oude racefiets, ik hoop dat ik nog eens geld heb voor een nieuwere. Dit is echt een sport waar materiaal wel belangrijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ik heb de laatste tijd op youtube een hoop van die idiote aerobics- en andere dans-workout-filmpjes zitten zoeken, heel fout maar het is echt zo leuk om even tien minuten op mijn kamer te staan meedansen wanneer ik het stilzitten beu ben!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:

(sport kijken is ook geen sport...)
puh2.gif

Wel als je het in de sportschool kijkt terwijl je een half uur je op de crosstrainer uitleeft of aan de gewichten hangt engel.gif (dat doe ik 2 uur in de week)

en daarnaast rij ik al ruim 10 jaar paard

en dans ik 1,5 - 3 uur in de week (hiphop en jazz)

en fiets ik elke dag minimaal een uur (is ook wel sport vind ik zelf big-smile.gif )

best actief dus party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

Sinds een aantal weken zijn mijn lieff en ik gezond bezig. Elke dag fruit en sporten. Zelf gebruik ik daarvoor een hele leuke PlayStation Move game waarbij je al je spieren kan trainen. Ook kan je programma's kiezen om vet te verbranden, maar dat heb ik niet nodig met mijn jonge godenlichaam.

In het begin spierpijn. Overal. Maar nu voelt het heerlijk om een halfuurtje intensief bezig te zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe aan tafeltennis al zon 12 jaar, behoorlijk fanatiek een keer of 3 a 4 x in de week! Afgelopen seizoen ook kampioen geworden, dus ga weer niveautje hoger spelen:). Blijft leuk.

Wel benieuwd of er hier ook anderen zijn die aan tafeltennis doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elk weekend met frisse tegenzin naar de sportschool om zo'n 45 minuten cardio en gewichten te doen.

We willen binnenkort taekwondo proberen, onze Bijbelkringleider en zijn vrouw hebben een taekwondoschool en het klinkt best interessant.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn favoriete sport: Skiën. Heerlijk de vrijheid in de sneeuw genieten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op momenten met adembenemend uitzicht echt het gevoel heb alsof God heel dichtbij is met zijn majesteit. Prachtige schepping waarvan je mag genieten. Stiekem hoop ik dat er in de hemel ook volop geskied kan worden. 8-)

Daarnaast doe ik ook graag aan (berg)wandelingen. Vooral in de zomer is dat een mooi alternatief voor de ski's.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zwemmen, iedere week een uurtje meestal. Gewoon omdat het gezond is en de douches stukken beter dan op mijn kot.

Daarnaast iedere week scoutsleider spelen. Als je denkt dat het geen sport is om 20 wildebrassen in het gareel te houden en er mee te stoeien tijdens spelletjes, dan ben ik iedere zaterdag op onverklaarbare wijze doodop (H)

Als antwoord op een -hele- oude post: Hollandse Leeuwen is een spel waarbij er één persoon in het midden staat. De groep moet proberen over te steken tussen twee lijnen, zonder daar door de figuur in het midden volledig van de grond gelicht te worden. Variaties in naam en spelregels zijn alom.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Daarnaast iedere week scoutsleider spelen. Als je denkt dat het geen sport is om 20 wildebrassen in het gareel te houden en er mee te stoeien tijdens spelletjes, dan ben ik iedere zaterdag op onverklaarbare wijze doodop (H)

Scoutsleider zijn/spelen is een sport op zich.Al je energie ben je kwijt.

Als antwoord op een -hele- oude post: Hollandse Leeuwen is een spel waarbij er één persoon in het midden staat. De groep moet proberen over te steken tussen twee lijnen, zonder daar door de figuur in het midden volledig van de grond gelicht te worden. Variaties in naam en spelregels zijn alom.

Dit is mijn favoriete scoutingspelletje.

Rauwdauwen zonder rekening met de ander te hoeven houden.

Ooit wel eens the Highland games gespeeld met de kids Tucker? (Schotse sporten als touwtrekken, boomstam werpen, etc) De kids van mijn groep vond het toen wel heel leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit is mijn favoriete scoutingspelletje.

Rauwdauwen zonder rekening met de ander te hoeven houden.

Ooit wel eens the Highland games gespeeld met de kids Tucker? (Schotse sporten als touwtrekken, boomstam werpen, etc) De kids van mijn groep vond het toen wel heel leuk.

Zeker. Boomstamzagen is ook een goede om twee donderstenen energie te doen kwijtspelen. Wij zijn een groep die zo wie zo wat meer fysieke spelletjes spelen, een jongensgroep heeft dat misschien wel automatisch als kenmerk.

Rekening houden met de ander is voor ons juist een uitgangspunt, we hebben wat afspraken moeten maken om wekelijkse bezoeken aan spoed te voorkomen. Nee is nee vormt daarbij het uitgangspunt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Rekening houden met de ander is voor ons juist een uitgangspunt, we hebben wat afspraken moeten maken om wekelijkse bezoeken aan spoed te voorkomen. Nee is nee vormt daarbij het uitgangspunt.

:$ Die kregen wij bij mij...vergat regelmatig mijn vingers boven het hout wat ik aan het hakken was weg te halen, mezelf beter te zekeren als ik ging klimmen of abseilen of ging liggen in een hangmat die dan instortte.

Ik-en dan was ik leiding van de scouts-kreeg waarschuwingsafspraken. (H) *oeps*

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid