Spring naar bijdragen

welke sport doe je?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Dat wee tik dan weer niewt, meestal hoor ik dat als het al een week of wat geleden gebeurd is... Maar over het algemeen liggen ze er vrij snel uit ja...

is geen schande, is al heel wat dát ze meedoen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik werk

dus ik ren, ik hef gewichten, doe aan hordelopen, neem mijn containtertjes mee uit wandelen, met zijn 40en teglijk. Hijs mij zelf op, maak gebruik van het klimrek

en verder vind ik sporten stom

Ds niet erg, zolang je maar iets aan sport doe is het gezondsmile.gif Maar wat is er dan zo stom aan sport?

Enne Mister_L: gelukkig maar, al maak ik me niet zo druk over sparta nijkerk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

over het turnen geen commentaar Corien, maar waarom alleen fietsen als het weer meewerkt? in de regen fietsen is ook leuk, vooral als je het met vrienden doet
puh2.gif
Ja ik heb ervaring.

Nou Paul vandaag ben ik door de regen heen gefietst en niet zo`n klein beetje ook.. Omdat ik vanmorgen nog de illusie had dat het mooi weer zou worden..

En het was koud en nat nooo.gif voorlopig weer auto dus

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ik werk

dus ik ren, ik hef gewichten, doe aan hordelopen, neem mijn containtertjes mee uit wandelen, met zijn 40en teglijk. Hijs mij zelf op, maak gebruik van het klimrek

en verder vind ik sporten stom

me too, ik werk ook. Ik hef ook met gewichten, fiets m'n longen uit mijn lijf en maak urenlange wandelingen.

En nee, ik ben geen tuindersdochter

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid