Spring naar bijdragen

welke sport doe je?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik kan het even niet meer volgen Ann.

Eerst zeg je dat je geen mensen tegen wilt komen tijdens het sporten, en nu zeg je dat je met iemand samen wil gaan. Ik dacht dat je individueel wilde sporten. En trouwens, met sporten kom je altijd mensen tegen. Ben ik dom of... Nou ja, het zal wel...

widegrin.gif Nee lol ik schreef het gewoon veel te kort en simpel op, zoals ik wel vaker doe.

Wat ik bedoel is, dat ik wel iemand wil om samen mee te gaan sporten. Mijn broer ofzo moest die willen. Maar bvb bij joggen vind ik het vervelend mensen tegen te komen, ik zou dan liever alleen ergens afgelegen joggen.

In clubs mensen tegenkomen vind ik niet erg hoor, maar alleen ga ik er zowiezo niet heen, durf ik niet zo goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

O, daty is iets wat je gewoon moet doen. Bijv. met badminton. Kijk een sof er een badmintonclub is in de plaats waar je woont. Ga er een of meerdere keren kijken, en als het je leuk kijkt doe je gewoon mee.


Samengevoegd:

Quote:

Sport is voor mensen die lichamelijke beweging ontlopen of ontberen tijdens hun alledaagse leven. Derhalve: sport is voor watjes.
puh2.gif

Nee hoor, ik fiets elke dag een uur en een kwartier(gemiddelt), en afgezien daarvan volleybal ik. Ik kan niewt stil zitten begrijp je? En dat maakt geen watje van me. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb vroeger alleen gevoetbald (maar twee weken, ik heb totaal twee doelpunten gemaakt: 1 eigen doelpunt en 1 buiten de tijd en ik was als enige blij)... Dus voetbal bleek niet voor mij weggelegd!

Gelukkig maar...

Op het moment heb ik het advies van Gewoon Paultje opgevolgd: ik druk me elke morgen en elke avond weer 10 keer op, ik hoop weer wat kracht in mijn lichaam terug te krijgen, dat is de laatste tijd er een beetje uitgevlogen maar het wordt weer beter!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op het moment heb ik het advies van Gewoon Paultje opgevolgd: ik druk me elke morgen en elke avond weer 10 keer op, ik hoop weer wat kracht in mijn lichaam terug te krijgen, dat is de laatste tijd er een beetje uitgevlogen maar het wordt weer beter!

Kijk, dat moeten we hebben!!

@ Mistique: Dat doe ik je niet na!!

@ Pius: Wat is er mis met sporten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mijn gezondheid was vooral het stoppen met roken een heel goede keuze! Dat ik daarna weer (tijdelijk) terugviel was wel ff jammer maar inmiddels ben ik volgens mij al 3 of 4 jaar rookvrij!

Maar koffiedrinken doe ik nog wel als een gek, de hele dag door lijkt wel. Ik weet ook niet of dat nou slecht is voor je...

@ GewoonPaultje: Jawel, het helpt zekers, ik ga het opvoeren en als het kan uitbouwen en als De Heer het mij gunt ben ik ook het liefste elke avond aan de fitness, ik hoop het! Ik wil echt wel gezonder en beter leven maar je moet wel roeien met de riemen die je hebt, de Mac ga ik ook echt mee stoppen want dat was ook nog een verslaving, zo zoetjes aan worden al mijn zonden weggewassen en dan ben ik in Holy Mount Zion met Jezus...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Volleybal vond ik altijd zo'n gruwelijke sport. Ok ja, ik vond sport in het algemeen nogal gruwelijk, om eerlijk te zijn.

En over meisjes die hun buikspieren trainen: ik heb ook lang dagelijks sit-ups gedaan enzo, onvoorstelbaar saai maar het loont wel. Nuja, sinds ik buikdans moet ik dat niet meer doen, mijn buikspieren zijn stevig en soepel genoeg zonder dat gedoe en daar ben ik absoluut niet kwaad om!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid