Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

1. Heb je het weleens gezien?

ja een klein stukje.

Quote:
2. Wat vind je van het concept?

Ik vind het helemaal niks. Het is een programma gemaakt om mensen te amuseren met het uitvergrote pesten wat op de middelbare school gebeurt.

Quote:
3. Wat vind je van het programma?

Ziek, verkeerde manier van entertainment. Ze doen het er gewoon om, ze maken elkaar express boos lijkt wel. "Kom laten we ruzie maken en elkaar de hersenen inslaan! Dat is leuk vermaak voor de mensen thuis".

Ze hebben geloof ik ook de dramaqueens van de mannen en vrouwen onder ons uitgekozen.. Het zou niet in mijn tv-planning staan om te kijken. Al zou er helemaal niks op tv zijn, dan zou ik eerder een boek pakken dan dat gaan kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik heb gehoord van die acties van die man, ben z'n naam even kwijt, maar hij smeerde allerlei troep overal op zeg maar... Dat is wat mij betreft naast alle ruzies die echt nergens over gaan een beetje het beeld wat ik van het programma heb. Mensen gaan gewoon zo ontzettend ver voor niets eigenlijk. Ja geld, maar wat heb je nu eigenlijk echt aan geld... Dan toch liever Jezus
knipoog_dicht.gif

Wat heb je aan geld? Moeilijk te beantwoorden totdat je zonder zit en op straat staat. En dan komt zelfs Jezus je geen zak met geld brengen zodat je een dak boven je hoofd kan huren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had zelf nog niet van het programma gehoord (en ik heb het dus uiteraard ook nog nooit gezien) maar het lijkt me het zoveelste reality-ding dat eigenlijk niet echt meer verrassing of spannend is. Een beetje big brother, maar dan met meer geld, of zoiets. Mij boeit het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Wat heb je aan geld? Moeilijk te beantwoorden totdat je zonder zit en op straat staat. En dan komt zelfs Jezus je geen zak met geld brengen zodat je een dak boven je hoofd kan huren.

Je zou nog verbaasd staat wat je met geloof kunt bereiken knipoog_dicht.gif

Maar zo bedoelde ik het natuurlijk niet, dat begrijp je best.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarom kijk je er naar?
smile.gif

Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe mensen elkaar het leven zuur maken in een 'kleine' ruimte en geld in overvloed.

Daarnaast is het een prima kans om menselijk gedrag te observeren. Het zijn allemaal min of meer normale mensen (ook al zal je denken van niet) die zo opgaan in het spel dat ze daarvoor heel ver gaan.

En het laat wat dat betreft goed zien wat de waarden en normen nog betekenen in Nederland.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tja, blijkt er toch getreiterd te worden. En ik ben en blijf tegen treiteren en pesten, of het nu op televisie gebeurd of niet. En al helemáál als het in spelvorm gebeurd. Onbegrijpelijk ook dat de deelnemers ermee doorgaan. Ãls je al wint, dan kan het niet anders dan dat je veranderd bent door die lange periode in de Kooi. Opgescheept met vervelende herinneringen en ongetwijfeld de neiging voortaan met treiteren alle problemen proberen op te lossen. Hoge prijs hoor, voor zo'n villaatje.

Zag gisteren op Editie.nl een interviewtje met enkele bewoners over wat zij van de ontstane commotie vonden. En degene die het meest links zat - voor degenen die het ook hebben gezien - was heel duidelijk een verklaring aan het voorlezen. En aan de bewoordingen te horen gewoon een officiële verklaring van Tien. Dus geloofwaardig komen de deelnemers ook al niet over. Wel laten ze overigens prima zien waartoe de mens in staat is voor een villaatje met een handje geld.

Laat ik het zó zeggen: als Tien een Oogje zou willen plaatsen op haar website, zou dat bij mij niet geloofwaardig overkomen, zolang De Gouden Kooi nog door haar uitgezonden zou worden. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Je hebt ook dingen die je niet hoeft te zien, maar die je ook uberhaupt niet in een beschaafd landen zou willen kunnen zien.

Zoals dat ik ook geen openbare executies op tv wil hebben, ook al kan ik weg zappen. Mensen elkaar weg laten mishandelen (mentaal en ook fysiek, al mag dat 'officieel' volgens de programmamakers niet) voor een prijs, vind ik onetisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid