Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Ik snap sowiso niet wat de lol is van het bekijken van dit soort ranzig vermaak. Doet me denken aan de publieke belangstelling bij een ophanging in de middeleuuween of een gevecht in het coloseum.

Probeer het eens uit zal ik zeggen. Ga er eens een half uurtje voor zitten elke dag een week lang. Werkt heerlijk ontspannend.

De vergelijking gaat natuurlijk niet op daar niemand lichamelijk leed heeft te verduren, laat staan dat er mensen omkomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 165
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ach, John de Mol is al jaren bezig entertainment op de pijnbank te leggen, en zo uit te bannen. De sociaal gestoorde bewoners van het huis konden de eerste dag al fluiten naar hun winst & geld. Zo is het opgezet. Het doel is verkopen aan het buitenland en dan de stekker eruit halen… Wat ze ook moeten doen bij EndeMol wanneer zij in terminale toestand in het ziekenhuis belanden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Maar dit zal nog we een leuk staartje krijgen. Als ik bewoner was dan had ik tonnen schade vergoeding opgeëist.

Ik denk dat Talpa dat allemaal netjes in het contract dat de bewoners hebben moeten afsluiten heeft gezet. 'k Verwacht niet dat er ook meer een cent vergoeding zal worden uitgekeerd eigenlijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik denk dat Talpa dat allemaal netjes in het contract dat de bewoners hebben moeten afsluiten heeft gezet. 'k Verwacht niet dat er ook meer een cent vergoeding zal worden uitgekeerd eigenlijk...

Ik denk niet dat de bewoners zo dom zijn dat ze dan zo'n contract zouden tekenen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Duie gasten slaan elkaar straks de hersens in!

Dat is niet waar. Elkaar lichamelijk letsel berokkenen is niet toegestaan in de gouden kooi.

Quote:
Remember even: wat de mond uitgaat maakt een mens onrein...

Ach ja, er is zoveel onrein. Als ik 's ochtens mijn bedje uitstap en ik heb me nog niet gedoucht voel ik mij ook onrein.

Quote:
Nou de actie om mee te doen aan John de Mol's Gouden Kooi daar moet je al onrein voor zijn uiteraard, maar ik vind het echt te gestoord voor woorden dit programma.

Hoezo zou je daarvoor onrein moeten zijn? Gebruik je de term onrein nu niet te pas en te onpas?

Quote:
Wat een duivelse shit allemaal, hebzucht jaloezie en ruzie en haat als entertainmentprogramma.

Mooi he. De menselijke eigenschappen uitvergroot in beeld. Duivelse shit heeft er verder niets mee te maken. Gewoon een 8 tal mensen bij elkaar.

Quote:
John de Mol is uiteraard verantwoordelijk hiervoor, maar wat kan hem het boeien hij heeft immers 6 miljard op zijn rekening staan. Maar hij is ver van God iig
knipoog_dicht.gif
...

a meneer kan ik het hart van John de Mol kijken. Wat een prachtige eigenschap is dat toch, bij anderen in het hart kunnen kijken, zonder daarvoor zelfs de persoon zelf te kennen.

Quote:
Zulke programma's kunnen alleen maar verzonnen worden door perverse satanische geesten als die van hem...

Daar heb je vast wel bewijzen voor. Anders zou er immers niet zoveel onreinheid uit je mond komen.

Quote:
Ik weet niet, Jezus zegt heb je vijand lief maar ik vind John de Mol wel de corrupste man van Nederland...

Is dat zo? Bij mijn weten is politie of justitie nog geen onderzoek begonnen. Maar ik zou zeggen als je daadwerkelijk dit punt hard kan maken, breng een bezoekje aan de politie. Het is in het belang van het land dat corrupte personen voor het gerecht verschijnen. En zeker als het hier gaat om "de corrupste man van Nederland".

Persoonlijk denk ik eigenlijk dat je geen bewijzen hebt.

Quote:
Hij besmet dagelijks milhoenen mensne met zijn mediashitzooi, het is een bloedzuiger die ons maar dom houd met dit soort veseijke programma's!

Ik zou zeggen dat het je geheel vrij staat om een andere zender op te zetten.

Quote:
Ik zou tegen hem willen zeggen, doe eens iets goeds, maar dat lijkt me bij hem tamelijk overbodig...

Uhu. Ik denk dat je een beetje doorschiet in je gedachtes. Al helemaal omdat je volgens mij niets daadwerkelijk aantoont maar slechts je uiterst beledigend uitlaat tegenover deze meneer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Quote:

Afschuwelijk programma, maar.....

Als ik met vrienden op de bank aan het eten ben en we het kijken, liggen we een halfuur te huilen van het lachen. Dus wat dat betreft
big-smile.gif

Niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar is dit nou niet enorm hypocriet? Er schande van spreken dat mensen zich verlagen tot allerlei beestachtige gedragingen, maar er tegelijkertijd wel naar kijken als het op TV komt?

Het doet me denken aan Lady Di... Het arme kind is het grootste deel van haar leven opgejaagd door schaamteloze paparazzi die hun brood verdienden over de ruggen van publiek figuren zoals zij.

Iedereen sprak er schande van, maar haastte zich vervolgens om bij de kiosk het laatste smeuige nieuws te lezen of de meest recente prive foto's te zien.

Het is met de Gouden kooi MI niet veel anders. Ik snap gewoonweg niet hoe je als Christen je slap kunt lachen om mensen die elkaar helemaal kapot maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar is dit nou niet enorm hypocriet? Er schande van spreken dat mensen zich verlagen tot allerlei beestachtige gedragingen, maar er tegelijkertijd wel naar kijken als het op TV komt?

Het doet me denken aan Lady Di... Het arme kind is het grootste deel van haar leven opgejaagd door schaamteloze paparazzi die hun brood verdienden over de ruggen van publiek figuren zoals zij.

Iedereen sprak er schande van, maar haastte zich vervolgens om bij de kiosk het laatste smeuige nieuws te lezen of de meest recente prive foto's te zien.

Het is met de Gouden kooi MI niet veel anders. Ik snap gewoonweg niet hoe je als Christen je slap kunt lachen om mensen die elkaar helemaal kapot maken.

Denk dat je het spelletje net zo gespeeld zo hebben als je er in zat. Mensen doen gekke dingen als er veel geld in het vooruitzicht wordt gesteld

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Beste mensen, heugelijk nieuws heeft mij bereikt vanavond. Een wonder is geschied.

Gouden Kooi gaat door!

door onze redactie

AMSTERDAM - De Gouden Kooi blijft open. John de Mol heeft nieuws gehad van RTL 5.

De Gouden Kooi gaat door. RTL 5 is blij met de kijkcijfers van de soap/reality. Op het nieuwe kanaal kan het omstreden programma rekenen op een half miljoen vaste kijkers. John de Mol vindt de ontwikkeling amusant. "Het is wel vaker gebeurd met mijn ideeen. Eerst werden ze verguisd, daarna omarmd."

Bron: link

party.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ben ik niet zo enthousiast als jij Thorgrem puh2.gif maar ik moet toch toegeven dat ik de laatste tijd het allemaal wel een beetje volg. Niet dat ik het perse moet zien maar als ik dan kijk is het toch wel amusant om te zien.

Helemaal wat mensen elkaar (en zichzelf) allemaal aandoen om maar te winnen, maar door dat bizarre ervan kijken er natuurlijk andere mensen naar.

Maar goed, leuk dat het blijft, ben benieuwd hoe het verder gaat allemaal..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Beste mensen, heugelijk nieuws heeft mij bereikt vanavond. Een wonder is geschied.

Gouden Kooi gaat door!

Gouden Kooi wel van de buis

AMSTERDAM - Er komt toch een einde aan de Gouden Kooi. Een woordvoerster van RTL vertelde vrijdag dat de zender de plannen om de controversiële show van de buis te halen niet overboord heeft gegooid.

"We zijn momenteel aan het kijken hoe en wanneer er een einde aan het programma wordt gebreid", aldus RTL.

Toen de show in augustus van Talpa werd overgenomen door RTL, verklaarde topman Fons van Westerloo dat de realitysoap voor het einde van het jaar van de buis zou worden gehaald.

De afgelopen dagen circuleerden er echter berichten in de media waarin werd gesuggereerd dat de show, die de laatste tijd gemiddeld 440 duizend kijkers trekt, toch blijft bestaan.

Volgens de woordvoerster ligt de waarheid in het midden. "Het zou best kunnen dat de show niet vóór het einde van het jaar stopt", vertelt ze. "Het gaat namelijk goed met het programma. Het scoort goed en de kritiek is gaan liggen. Maar we zijn nog steeds van plan te stoppen, alleen is nu nog niet concreet en helder wanneer dat precies is."

Het oorspronkelijke plan van programmamaker John de Mol is dat het programma pas eindigt als er één deelnemer aan de show overblijft in de riante villa in Eemnes waar de 'miljonairs' zitten opgesloten.

De winnaar zou dan het peperdure landgoed cadeau krijgen en een jackpot van duizend euro voor iedere dag dat de winnaar in het huis heeft gezeten. Hoe het programma wordt afgewikkeld nu er een voortijdig einde aan komt, wordt momenteel ook besproken.

Niet te vroeg juichen dus knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 3 months later...

Ik kijk het af en toe, als ik er aan denk of als ik nog geen zin heb om te slapen. En dan dus de herhaling s`avonds.

Ik vind eigenlijk dat Brian mag winnen omdat hij er het langste in zit. Maar ik vind het ook leuk als Jaap wint, die speelt het spel erg goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik moet toegeven dat ik dit schaamteloze programma ook wel eens kijk. Maar ik snap het hele concept niet echt, al die overdreven ruzie's .. ik had laatst die aflevering gezien dat er iemand jarig was , brian geloof ik, en huub en jaap gingen dat verpesten.. zo vaag .. Is het nu wel allemaal echt of zijn het wel een soort van acteurs ofzo? Ik ben voor Amanda .. die lijkt me nog wel de aardigste ..

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid