Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Op zondag 13 augustus 2006 17:13:07 schreef Michie23 het volgende:

Ik geloof in engelen en geloof dat ze er ook zo uitzien. Ik geloof niet dat ze er allemaal zo uit zien ook gezien de foto die ik heb geplaatst, en nee, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar geweest maar dat doe ik met geen enkel bovennatuurlijk iets.

Ik geloof ook in engelen. Simpelweg omdat het in de bijbel staat beschreven. En ik geloof dat de schrijvers door God geinspireerd waren.

Maar zover ik weet staat er nergens beschreven dat ze er uit zien als een bolletjes effect dat je vaak met digitale camera's kunt krijgen. Dingen die je dus ook alleen op een foto ziet en niet met het blote oof.

Ik begreep al dat je gelooft dat het engelen zijn.

Maar waarop berust dat geloof dan dat dit engelen zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:01:07 schreef Michie23 het volgende:

[...]

Wat dacht je van kwade engelen?

Ik weet wel redelijk zeker dat het stof is dat ik heb gefotografeerd. Andere foto's die ik tijdens datzelfde festival heb gemaakt hebben namelijk geen orbs. Dit is de enige foto waarbij stof opwaaide van alle foto's, et voilá; orbs.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 13 augustus 2006 18:11:10 schreef Gorthaur het volgende:

Aanschouw dit wonder toen ik een foto maakte van mijn beeldscherm!

Nee, ik heb niet lopen editen (behalve het formaat wat kleiner gemaakt).

Kijk maar eens links.

Wat zou dat zijn???

Ik zie mijn naam en er schijnen altijd engelen bij me te zijn dus dat zie je zelfs op een beeldscherm van een ander knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

* Eli bedenkt zich dat hij ook nog een hele mooie 'orbs-foto' heeft...

Gaat zoeken...

Gevonden. smile.gif

orbs1ru8.jpg

Dit was op vakantiepark 'De Krim' op Texel en ik was met mijn zusje de enige christen in gezelschap.

orbs2oy7.jpg

En dit was dus op diezelfde camping, met dezelfde personen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 09 oktober 2006 11:32:03 schreef Eli7 het volgende:

* Eli bedenkt zich dat hij ook nog een hele mooie 'orbs-foto' heeft...

Gaat zoeken...

ook van de eo?

Ach, je kunt het ook omdraaien. Ik ga eigelijk alleen naar chr. concerten. En ik denk dat er wel meer van dat 'soort' mensen hier rond lopen? Als je daar dus foto's van maakt, heb je alleen foto's van dat soort evenementen...

of de eo is gewoon erg stoffig puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Quote:
Op maandag 09 oktober 2006 11:37:24 schreef krokeledokus het volgende:

[...]

ook van de eo?

Ach, je kunt het ook omdraaien. Ik ga eigelijk alleen naar chr. concerten. En ik denk dat er wel meer van dat 'soort' mensen hier rond lopen? Als je daar dus foto's van maakt, heb je alleen foto's van dat soort evenementen...

of de eo is gewoon erg stoffig
puh2.gif

Niet van de EO. knipoog_dicht.gif

Een vakantiepark op Texel. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Orbs zijn iig geen engelen. Engelen zijn schitterende, door God geschapen wezens. Die zien er op een foto echt wel anders uit als vreemde vlekjes (al geloof ik ook niet dat Engelen to fotograferen zijn als God dat niet zou willen).

Lees de link over ORBs van de Stichting Skepsis maar eens:

http://www.skepsis.nl/orbs.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

de foto's die ik gezien heb hier op deze topic daar staan inderdaad orb ballen op, de stof verhaaldjes en of lichtval waarvan de meesten mensen zeggen dat is dus echt niet waar!!! die foto in die kerk staat inderdaad en verschijning op.

als ik dit soort foto's zie dan merk ik heel gauw dat het niet goed is en dat het werkelijk boven natuurlijke dingen zijn.(heb er helaas een 6e zintuig voor).

ter info over de orbs in de paragnosten wereld en wika hekserij word vaak over orbs gesproken als positieve energie, die verschijnen dan als mensen vrolijk zijn, maar het is ook een teken van dat er hogere dingen aanwezig zijn, dus echt niet goed als die dingen op de foto's verschijnen.

dit alles is echt niet goed en ik kan je maar beter aanraden om je hier niet mee bezig tehouden!

ik ben hier door dus juist behoorlijk in de problemen gekomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid