Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Op vrijdag 04 augustus 2006 11:17:24 schreef Michie23 het volgende:

Wie heeft deze dingen wel meer gezien op foto's?

Ik. Ik heb wel foto's gemaakt waar ik het zelfde zag.

Quote:
Men noemt het orbs maar wat ze precies doen weet ik ook niet.

Iets met reflectie van licht geloof ik.

Quote:
Kan iemand mij dit vertellen? Ik weet alleen dat ze vaak bij Christelijk gerelateerde evenementen te zien zijn,

Overal hoor. smile.gif

Ik heb het zelf wel gehad bij andere dingen. Tijdens regen, binnen in een kelder, buiten etc. Overal wel.

Ik denk niet dat je er iets spiritueels achter moet zoeken. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Vroeger had ik een analoog reflextoestel en had ik die vlekjes nooit.

Sedert ik overgestapt ben op een numeriek toestel heb ik dit keer op keer. Enkel met de flits en als er geflits wordt in een grote ruimte of voor grote afstanden waar het zinloos is om een flits te gebruiken.

Is niets bovennatuurlijks, ik vind mijn numeriek toestel gewoon van mindere kwaliteit dan mijn analoog reflextoestel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Toen ik een paar jaar geleden helemaal into geesten en dat soort dingen was heb ik veel over orbs gelezen, o.a. op deze website: http://www.ghostweb.com Ik heb ook een keer een soort orb op de foto gehad, dat was bij een opgraving van grafheuvels. Was niet het koordje van het fototoestel, maar wat het dan wel was... Keine Ahnung. Ik heb die foto helaas niet meer, anders had ik 'm hier wel gepost!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eh... sorry maar die foto's zien er niet echt uit als orbs...

Ik heb me er al een lange tijd in verdiept in geesten en orbs.. nu nogsteeds trouwens...

Maar met zo veel bij elkaar is het gewoon stof en/of lichtval...

Mijn vader en broertje hebben trouwens wel een keer een echte orb gefotografeerd.. en geloof me.. het verschil zie je...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 15:09:44 schreef Gwendolyn het volgende:

Mijn vader en broertje hebben trouwens wel een keer een echte orb gefotografeerd.. en geloof me.. het verschil zie je...

Heb je een foto?! Posten! knipoog_dicht.gif

Btw mijn vriend noemt zich zelfs orb nosmile.gifpuh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 13 augustus 2006 16:41:18 schreef Gorthaur het volgende:

En waarop baseer je deze orbs wetenswaardigheden?

Heb je het uit de bijbel? Of blijkt dit allemaal uit wetenschappelijk onderzoek?

Waarop berust dat hele orb gedoe?

Ik geloof in engelen en geloof dat ze er ook zo uitzien. Ik geloof niet dat ze er allemaal zo uit zien ook gezien de foto die ik heb geplaatst, en nee, er is geen wetenschappelijk onderzoek naar geweest maar dat doe ik met geen enkel bovennatuurlijk iets.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid