Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 04 augustus 2006 11:22:48 schreef Michie23 het volgende:

[...]

Ik kan met zekerheid zeggen dat het geen vuil is van die 2e foto, die heb ik zelf gemaakt
smile.gif

Mijn lens maak ik voor bijna elke sessie wel goed schoon.

T hangt denk ik in de lucht ,want als t op de lens zit kan t licht er niet echt tegen weerkaatsen lijkt me.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 04 augustus 2006 11:34:35 schreef Jo?e het volgende:

Michael, je kent deze foto wel (optreden van John Reuben waar je zelf bij was
clown.gif
). De combinatie van spotlights + stof/rookmachine + flits zorgt voor de vlekken die je hier heel licht ziet maar op andere foto's (die ik thuis nog wel heb) duidelijk ziet.
smile.gif

Ik zie er 1tje linksbovenin, zijn er nog meer?

edit: owja ik zie er al een paar meer. laatmaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 04 augustus 2006 11:40:54 schreef punkgod het volgende:

Was de reden michie23 van het nemen van de foto om te kijken of er orbs waren? Of dacht je : laat ik eens zonder licht aan de hoek van mn kamer fotograferen?

Ik merkte een bepaalde aanwezigheid en dacht laat ik een foto nemen kijken of het er is. Verder zonder rare bijbedoelingen ofzo maar ik ben best wel geïnteresseerd in het bovennatuurlijke sinds Brazilië.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 04 augustus 2006 11:43:38 schreef Michie23 het volgende:

[...]

Ik merkte een bepaalde aanwezigheid en dacht laat ik een foto nemen kijken of het er is. Verder zonder rare bijbedoelingen ofzo maar ik ben best wel geïnteresseerd in het bovennatuurlijke sinds Brazilië.

Ok , ja ik snap dat jij t gelooft ,want je was er zelf bij en als jij weet dat er geen vuil of wat anders is gedaan om de foto te neppen dan zullen we je maar moeten geloven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid