Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

nee ik heb genoeg foto's waar die dingen opstaan en daar is geen aanwezigheid van iets.

zoals ik al zei het is een energie bal.

en dat kan overal voor komen.

ik weet er ook niet alles van ik vertel alleen maar vanuit mijn eigen ervaring van wat ik mee gemaakt heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites

dat heb ik ook vaak gedacht maar dat is niet zo, ik maak voor de hobby graag foto's en hou mijn lens dus echt schoon, en vaak zijn die orbs op verschillende plekken tezien dus verder weg op de foto en dat kan niet een stofje op de lens zijn.

de ene x zie je heeeeeel veel orbs op de foto de andere x 1 of 2 en soms helemaal niks en dat zelfs als ik veel foto's achter elkaar maak.

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha en bedankt.

ik heb gewoon veel foto's waar van ik echt duidelijk kan zeggen dat dat geen stof op de lens is.

maar hoe verklaard je dan als ik 5 foto's maak achter elkaar waar orbs op staan de eerste en de volgende weer niet en dan weer wel enz

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

haha en bedankt.

ik heb gewoon veel foto's waar van ik echt duidelijk kan zeggen dat dat geen stof op de lens is.

maar hoe verklaard je dan als ik 5 foto's maak achter elkaar waar orbs op staan de eerste en de volgende weer niet en dan weer wel enz

Stofjes bewegen. Soms haalt een windvlaag het stofje misschien weg, of het vliegje vliegt weer door...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tjonge er zit meer in mijn camera dan ik dacht. Het ene moment is het een hobby het volgende moment is je camera een relikwie.

Des te meer reden om wat geld te offeren voor die lens van 1000 euro.

Wat me overigens opvalt is dat het vooral voorkomt bij flitsen met goedkope compact-camera's. Maar ja je geld verspillen aan zo'n dikke dslr met extern flitser is misschien ook niet echt heilig te noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tjonge er zit meer in mijn camera dan ik dacht. Het ene moment is het een hobby het volgende moment is je camera een relikwie.

Des te meer reden om wat geld te offeren voor die lens van 1000 euro.

Wat me overigens opvalt is dat het vooral voorkomt bij flitsen met goedkope compact-camera's. Maar ja je geld verspillen aan zo'n dikke dslr met extern flitser is misschien ook niet echt heilig te noemen.

rofl.gif Ik heb nog steeds geen (algemeen erkend)wetenschappelijk bewijs gezien dat Orbs bestaan. Ik vind het zelf echt van de zotte dat we o[ een Christelijke site zoveel woorden vuilmaken aan een non-issue als dit terwijl we als Zijn volk toch echt wel iets beters te doen zouden moeten kunnen vinden dan ons druk maken over wat verdwaalde stofdeeltjes?

Geloof je nou echt dat er ook maar iets van de "Geestelijke wereld" fotografeerbaar is?

Ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bruut ik heb in mijn archief ook een keiharde orb foto gevonden:

8BHyj0.jpg

Ik vermoed dat het komt omdat ik toen nog onschuldig was.

Oh een verwaarloosbaar detail:

de foto is genomen aan de binnenkant van een stoffige schoorsteen in een verlaten steen fabriek. Dat lichtpuntje bovenin is dus verklaarbaar, das namelijk de lucht.

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

er zijn genoeg filmpjes waar je orbs letterlijk voor bij ziet komen.

maar ja dan moet je kijken op site's van paragnosten en ghosthunters en dat is niet echt goed om daar een een bezoekje aan tebrengen.

maar goed als je dus echte bewijzen wilt zien google maar raak naar ghosthunter of paragnosten.

maar goed is niet een aanrader bij mij is dat dus goed fout gegaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tuurlijk ... kom laten we onzin bewijzen door te verwijzen naar websites van onzingelovigen en uitbuiters. Wist je dat de mensheid afstamde van aliens? Niet? geloof je dat niet? Kijk maar op de webiste van het Rael Genootschap...

Elohim is niet God, Elohim is gewoon een Alien! Jezus was ook geen God, maar een boodschapper die langs tijdens de hemelvaart in een UFO stapte (die wolk was een UFO, écht).. geloof het nog niet?

link

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tuurlijk ... kom laten we onzin bewijzen door te verwijzen naar websites van onzingelovigen en uitbuiters. Wist je dat de mensheid afstamde van aliens? Niet? geloof je dat niet? Kijk maar op de webiste van het Rael Genootschap...

Elohim is niet God, Elohim is gewoon een Alien! Jezus was ook geen God, maar een boodschapper die langs tijdens de hemelvaart in een UFO stapte (die wolk was een UFO, écht).. geloof het nog niet?

Het grappige is dat voor een buitenstaander het Christendom als opvatting door protestanten of katholieken misschien wel even 'absurd' is op sommige punten als het 'Elohim-alien' verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid