punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 11:50:26 schreef Michie23 het volgende: Deze foto is niet geworden zoals ik wou, dit was in de kerk, pikdonker en wou een foto maken van de band die aan het spelen was voorin, dit is het enige wat ik op de foto te zien kreeg: [afbeelding] Ja idd dat kan echt alles zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Frits Ferdinand 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Nou dan denk ik dat je scherpstelfunctie door Satan was overgenomen! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ga eens met je camera naar de winkel... hij is echt niet goed meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 --- Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 EDIT: waarom doen die stomme foto's het niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 je hebt je data limiet overschreden.. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 zelfcencuur Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Ehhhh is die onderste foto je met bloed besmeurde tapijt ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op m'n hotelkamer genomen, gordijnen waren dicht en licht stond ook niet aan. Flitslicht is toch ook licht Michie :/ Dat kan ook weerkaatsen op in de lucht zwevende stofdeeltjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 12:50:14 schreef punkgod het volgende: Ehhhh is die onderste foto je met bloed besmeurde tapijt ofzo? Nope. Link naar bericht Deel via andere websites
punkgod 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 13:01:29 schreef Gorthaur het volgende: [...] Nope. Jammer , maar wat is t dan als ik vragen mag? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Puur licht. Een laser straal op mijn muur om precies te zijn. En die eerste foto idem, maar dan heb ik 'm in mijn lens gericht. Link naar bericht Deel via andere websites
Brains 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Nein Gorthaur, nein! Dat is dus een geest ja! Wel een beetje meewerken! Link naar bericht Deel via andere websites
numidium 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Tisk tisk, de geesten worden niet eens meer opgeroepen maar gewoon gecreeerd.... wat een blasphemie Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Camaaaraaa Obscuraaaa! Volgens een andere website zijn Orbs zielen die rond dolen... Waarom in vredesnaam zouden ze ronddolen en alleen met foto's te zien zijn.. Volgens mij heb ik een probleempje, als ik in de spiegel kijk zie ik dat meisje staan... o.O Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Camaaaraaa Obscuraaaa! Volgens een andere website zijn Orbs zielen die rond dolen... Waarom in vredesnaam zouden ze ronddolen en alleen met foto's te zien zijn.. Sjaloom Raido, Alleen op foto's zichtbaar zijn heeft heel veel voordelen hoor. Iedereen weet hoe jij eruit ziet, maar niemand kan je zoeken en vinden. Omdat niemand je verder ziet, kun je op plekken komen waar niemand anders komt. Je kunt dus van alles uitvreten zonder opgepakt te worden. Je kunt wereldberoemd worden zonder lastige pers om je heen. Je kan daardoor ook zelf bepalen wanneer en waar je gefotografeerd wordt. Je krijgt als mysterie gegarandeerd veel bewondering. Ook als je een bad-hairday hebt, wordt je nog bewonderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 WHA, Geesten met een Bad-Hairday *Geest Raido tegen Geest RobertF; wat zit je laken raar* *Geest RobertF tegen Geest Raido; ja, met mijn verkeerde lakenhelft uit mijn kist gestapt* Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Hehe . Sowieso vind ik die Orbs idd een beetje vaag... Volgens mij zijn het idd vlekken op de lens of door lichtval. Maar ik denk dat je zoiets het beste kunt vragen aan een natuurkundige of iemand die heel veel verstand heeft van camera's en lichtval. Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 http://www.assap.org/newsite/htmlfiles/Greatorbs.html Leer zelf Orbs maken! Link naar bericht Deel via andere websites
Ciedric 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Als ik met bepaalde standjes van m'n cam rommel krijg ik dat ook. Het heeft o.a. met je sluitertijd te maken. Ik ben ermee naar de fotograaf gegaan en in feite zijn het stofjes die het licht (waarschijnlijk van de flits) weerkaatsen. Je krijgt die vooral in het donker. Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 @Markvand: heel leuk, maar ik snap niks van dat hele verhaal in het Engels . Ik ken al die termen niet enzo... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Als je goed kijkt zie je ook een "persoon". Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 13:30:39 schreef Raido het volgende: Volgens mij heb ik een probleempje, als ik in de spiegel kijk zie ik dat meisje staan... o.O Dan moet je niet meer in de spiegel kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 17:51:43 schreef Eru Iluvatar het volgende: [...] Dan moet je niet meer in de spiegel kijken. Durf ik ook echt niet meer hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 17:32:34 schreef JoostG het volgende: [afbeelding] Als je goed kijkt zie je ook een "persoon". Als ik goed kijk kan ik er alles in zien zou je die "persoon" willen omcirkelen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten