Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Als iets of iemand verboden zou moeten worden, is het Avril Lavigne wel. Wát een gedrocht en wát een nare muziek.

Als ze zich niet zo vreselijk toetakelt heeft ze nog best een aardig snoetje hoor en de muziek, tja, het is pretentieloze popmuziek voor dwarse pubers. Daar kritiek op leveren is zinloos en eigenlijk ook boven jouw stand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoezo zichzelf toetakelt? Heb je wel eens die foto's van haar zonder make up gezien? Nee, niet mijn muziek, ik heb al een hekel aan skaters, het ergste wat je dan kan voorstellen zijn dan zingende skaters...

En ik heb Drs. P ontdekt, die man is geniaal met taal. Winschoterdiep is toch een tekstueel meesterstukje.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En ik heb Drs. P ontdekt, die man is geniaal met taal. Winschoterdiep is toch een tekstueel meesterstukje.

Die kan ik ook behoorlijk smaken sinds een zeker bizar kotgenootje mij eens een halve avond naar hem heeft doen luisteren. Mijn persoonlijke favoriet is 'het land is moe', fantastische wanhoop, het depressieve buitenechtelijke kind van Lacrimosa en Diary of Dreams zou er niets bij zijn.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik loop bepaalde metal te herontdekken.

Ik schaam me er bijna voor om het te zeggen, maar ik vind die bepaalde bands gewoon erg lekker.

En het klinkt allemaal nog eens toegankelijk ook en het is ook nog eens haast bijna semi-mainstream te noemen...

Welke bepaalde metalbands dan?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind death niet zoveel aan eerlijk gezegd (niet lelijk, maar het gaat me snel vervelen zeg maar), melodic death klinkt wel leuker. Amon amarth ed. klinkt best aardig, maar niet dat ik daar nou gelijk heel veel naar zou luisteren en er cd's van zou aanschaffen.

Ik heb dan liever metalcore. Metalcore heeft iets wat death voor mijn gevoel mist.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En yes, ik heb ontdekt dat ik helemaal van ban van Omega Massif, een Duitse band die instrumentale muziek maakt wat klinkt als een mix tussen sludge en post rock. Het album Geisterstadt is zo'n album wat voortkabbelt en je voert langs aangrijpende soundscapes die elkaar ongemerkt afwisselen. Lange nummers met breaks, van die heerlijke airguitar-gevoelige riffs een heerlijk open kraakheldere productie die zowel luchtig als loodzwaar is.

Misschien ook wel een aanrader voor alle watjes hiero.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik vind haar schattig.

Wordt dat ook niet een beetje vermoeiend trouwens, dat hele goede-smaak-ding zonder met goed geweten fout te kunnen gaan op tienerpop genre complicated?
puh2.gif

Ik vind luisteren naar 'foute' tienerpop helemaal niet erg, ik vind alleen de tienerpop van heden ten dage vaak dramatisch, met Avril voorop. Ik vind haar gewoon vreselijk irritant - ik ben met Andreas in dezen.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Als ze zich niet zo vreselijk toetakelt heeft ze nog best een aardig snoetje hoor en de muziek, tja, het is pretentieloze popmuziek voor dwarse pubers. Daar kritiek op leveren is zinloos en eigenlijk ook boven jouw stand.

Wat betreft haar uitelijker heb je wellicht een punt, al waag ik te betwijfelen of ze er zonder make-up veel beter uitziet.

Ik lever niet per se kritiek op pretentieloze puberpop, maar specifiek op Avril omdat ik haar muziek én haar persoon niet uit kan staan.

Waarom is kritiek leveren op artiesten 'boven mijn stand'?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok ja, iemand gewoon irritant vinden kan natuurlijk altijd. smile.gif


Samengevoegd:

Quote:

En yes, ik heb ontdekt dat ik helemaal van ban van Omega Massif, een Duitse band die instrumentale muziek maakt wat klinkt als een mix tussen sludge en post rock. Het album Geisterstadt is zo'n album wat voortkabbelt en je voert langs aangrijpende soundscapes die elkaar ongemerkt afwisselen. Lange nummers met breaks, van die heerlijke airguitar-gevoelige riffs een heerlijk open kraakheldere productie die zowel luchtig als loodzwaar is.

Misschien ook wel een aanrader voor alle watjes hiero.

Klinkt best lekker eigenlijk. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

En yes, ik heb ontdekt dat ik helemaal van ban van Omega Massif, een Duitse band die instrumentale muziek maakt wat klinkt als een mix tussen sludge en post rock. Het album Geisterstadt is zo'n album wat voortkabbelt en je voert langs aangrijpende soundscapes die elkaar ongemerkt afwisselen. Lange nummers met breaks, van die heerlijke airguitar-gevoelige riffs een heerlijk open kraakheldere productie die zowel luchtig als loodzwaar is.

Misschien ook wel een aanrader voor alle watjes hiero.

Dat is inderdaad meesterlijke muziek, natuurlijk kende ik het al wel, als metal-en-andere-logge-muziek-watje smile.gif

Misschien ken je Rosetta ook, die maken ook van die fijne muziek, grotendeels instrumentaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik vind luisteren naar 'foute' tienerpop helemaal niet erg, ik vind alleen de tienerpop van heden ten dage vaak dramatisch, met Avril voorop. Ik vind haar gewoon vreselijk irritant - ik ben met Andreas in dezen.


Samengevoegd:

[...]

Wat betreft haar uitelijker heb je wellicht een punt, al waag ik te betwijfelen of ze er zonder make-up veel beter uitziet.

Ik lever niet per se kritiek op pretentieloze puberpop, maar specifiek op Avril omdat ik haar muziek én haar persoon niet uit kan staan.

Waarom is kritiek leveren op artiesten 'boven mijn stand'?

Zonder make up wordt het niet veel beter.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid