Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

Quote:

Dat piraten spul is werkelijk geniaal.

Sounds like: 'If pirates had a wall of Marshalls.'

Ik hoop dat er wat te vinden is op SLSK.

Quote:

HELD!!! Twee van mijn favoriete dingen; metal en piraten!

Ik zijt de uwe dankbaar!
worshippy.gif

Helaas hebben ze nog geen albums uit zo te zien... maar ik hou ze in de gate.
smile.gif

Graag gedaan widegrin.gif

Ze hebben dacht ik wel een demo uit, moet je onder de oude bandnaam zoeken knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Naam: Arwen

Style: Power metal, folk

Beetje als: (Volgens hun MySpace) Stratovarius, Symphony X, DragonForce, Sonata Arctica

Luister: link

Christelijk: Geen idee.

Omschrijving: Het is niet wat ik gewend ben, maar het klinkt best relaxed. De bandnaam is overduidelijk vernoemt naar Arwen, de meest sexy Elf van Lord of the rings. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Naam: Chriss Angel

Style: Geen idee, rock met een vleugje hardrock ofzo?

Beetje als: ...

Luister (wel realplayer nodig) link

Christelijk: Nope, meeste liedjes kunnen wel, een paar niet, vind ik dan.

Omschrijving: Vind het wel lekkere muziek. Heel vaag soms, dan weer wat harder met wat gebrul er door heen. En dan weer fluisterend.

Ik vind het wel leuk smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Mijn muzikale ontdekkingen van dit jaar zijn de Psalmen.

Het is niet grappig bedoeld en heel erg echt gemeend.

Als Evangelo met een had ik nooit gedacht dat oprecht en diep ontroert zou raken door het zingen van onberijmde Psalmen. Sterker nog: ik moest er niet aan denken. Ieder profeet die dit verklaard zou hebbem, had ik bulderend van het lachen de deur gewezen.

Echter... Het is uitgekomen en hoe.

"favorieten" zijn: 25, 89, 119... Maar mijn absolute favoriet is toch wel echt Psalm 134:3 Dat 's Heeren zegen op u daal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Naam: Sleeping Giant

Gerne: metalcore/metal

Christelijk: Ja

Background info:

Sleeping Giant represent a great and terrible day when all living things will return to dust; and their sound is as formidable as one might suspect the apocalypse should be. Sleeping Giant charged onto the Redlands, CA scene in 2006 with their bold and powerful live show, where in addition to being entranced by ominous guitars, crowds are met with burning passion from articulate front man Thom Green. The sincerity behind the words that pour out from Greens mouth is deeply rooted in the bands unwavering love for The Lord.

Sleeping Giant are resolute in their goal to reach as many people as possible with their message of repentance; but their music is anything but single-minded. The diversity of sound on their debut Dread Champions of the Last Days is striking, and listeners will find the bands ability to morph seamlessly from one track to the next to be unforgettable.

We are called Sleeping Giant because christians in the world today are just that, in the world. And they need to wake up!!! They are sleeping giants of war in this world over-run by people who do not see the enourmity of their sin and don't realize they live there lives day by day forsaking a just and amazing God who deserves everything.

myspace: link

aanrader: oh Praise him.

bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Mijn muzikale ontdekkingen van dit jaar zijn de Psalmen.

Het is niet grappig bedoeld en heel erg echt gemeend.

Als Evangelo met een had ik nooit gedacht dat oprecht en diep ontroert zou raken door het zingen van onberijmde Psalmen. Sterker nog: ik moest er niet aan denken. Ieder profeet die dit verklaard zou hebbem, had ik bulderend van het lachen de deur gewezen.

Echter... Het is uitgekomen en hoe.

"favorieten" zijn: 25, 89, 119... Maar mijn absolute favoriet is toch wel echt Psalm 134:3 Dat 's Heeren zegen op u daal.

Ik deel wel een beetje de mening van de users die zich belachelijk gemaakt voelen als je geen alto-muziek nomineert.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik deel wel een beetje de mening van de users die zich belachelijk gemaakt voelen als je geen alto-muziek nomineert.

Ocharme. Nuja, ik zal naar Nederlandse termen ook wel alto zijn (sjah, ik blijf het een stom woord vinden puh2.gif), maar ik ken al die bands ook niet hoor.

De laatste tijd ontdekt en zwaar goed bevonden:

Hannah Fury, Vicious Pink, Vernian Process

De laatste tijd herontdekt, en speciaal voor Mr. Emilio lekker on-alto: de oudere liedjes van Nelly Furtado!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid