Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

naam: Wake

style: Alternative Rock, Grunge, Wave

beetje als: Cold, Earshot, Audioslave, Dredg

luister: klik

christelijk: geen idee

Kwam deze band tegen op myspace, ik vind het wel leuk klinken. Komt uit Breda, en in hun 'vriendjeslijst' staan bekende bands (voor mij iigknipoog_dicht.gif) zoals The Spirit That Guides Us, This Beautiful Mess, en Green Lizard...

Verder heb ik geen idee wat voor bands dat zijn die bij 'beetje als' staan, maar dat stond op hun myspace duschknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Naam: DJ Sower

Style: Hardcore/Gabber

Beetje als: Paul Estak, Dione

Luister: www.soundclick.com/djsower

Christelijk (dus of de band/artiest uit christenen bestaat): JA!!!!

Blij verhaaltje:

Een van de eerste christelijke gabber ter wereld dus ja dan sta je natuurlijk gelijk in de top 10 van De Werelds Beste Cristian Gabber!!!! smile.gif

Ehm voor de rest, ik ben mezelf nog aan het verbeteren dus verwacht niet veel van die muziek stukjes op de site hierboven.

DJ Sower

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

1404148273_m.jpg

Naam: Anthony Skinner

Style: Laidback Worship/Rock

Beetje als: Misty Edwards

Luister: http://www.anthonyskinner.com/

http://www.myspace.com/anthonyskinner

Christelijk: Ja

Omschrijving:

Geen standaard worship zoals Hillsong etc. maar inspirerende teksten die muzikaal goed in elkaar zitten. Ik denk dat we binnen een aantal jaren wel meer van deze man gaan horen. Ik vind hem persoonlijk erg goed!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Naam: My Shameful

Style: Doom/Death metal, mid tempo

Beetje als: Ataraxie, gemixed met Forgotten Tomb op de death metal manier

Luister: My Shameful media pagnia (legale mp3tjes dus!!!!)

Christelijk: Nee

Omschrijving: Dit is niet alleen melancholisch maar juist een agressiviteit die erin zit en het apart maakt. Dit is langzaam maar zeker niet minder opgefokt. Muziek voelt als een hamerslag op je gezicht terwijl er een emmer koud water over je wordt gegooid.

Eh da's positief!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 23 december 2006 20:52:05 schreef Ol Moth het volgende:

De een heeft een Manowar shirt aan! Hail and Kill!
clown.gifwidegrin.gif

Ja ik zag het ook al, Brothers of metaaaalll!!!!!

Ander Kreator shirt is ook positief. Ik vraag me af of die twee wel black metal kunnen maken.

Veelste thrash en heavy voor blek lijkt me nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:19:54 schreef Leidenschaft het volgende:

[...]

Valt reuze mee.

Overigens hebben de mannen van Grimm verklaard dat ze zich na hun folk metal projectje aan thrash metal zullen wijden (naast seks, bier en Japanse vrouwen
widegrin.gif
)

Oh ja, het is trouwens een band van 3 mensen.

hehe, Grimm gaat gewoon door (naast een volledige dagtaak te hebben aan de hierboven genoemde vrouwen, sterke drank en Japanse Krijgskunst (kleine verbeteringen daargelaten) knipoog_dicht.gif ), alleen de muziekstijl is veranderd.

Hehe wel grappig om eens op een christelijk forum te kijken, nu begrijp ik meteen de kritiek van heer Audiophile jegens de uitlatingen van heer Antikrist aangaande het Christendom knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Het nieuwe album van Grimm komt uit eind april 2007, en daarna gaat er ongetwijfeld nog 1 volgen.

Op link zijn een viertal nieuwe nummers te beluisteren.

Metalarchives is doorgaans even betrouwbaar als de Telegraaf knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:00:10 schreef Mr_Mephisto het volgende:

[...]

hehe, Grimm gaat gewoon door (naast een volledige dagtaak te hebben aan de hierboven genoemde vrouwen, sterke drank en Japanse Krijgskunst (kleine verbeteringen daargelaten)
knipoog_dicht.gif
), alleen de muziekstijl is veranderd.

Hehe wel grappig om eens op een christelijk forum te kijken, nu begrijp ik meteen de kritiek van heer Audiophile jegens de uitlatingen van heer Antikrist aangaande het Christendom
knipoog_dicht.gif

Heb je het hier dan over de zwaremetalen interview comments? Hehehe...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid