Spring naar bijdragen

Muzikale (her-)ontdekkingen


Aanbevolen berichten

Quote:

Naam: Sleeping Giant

Gerne: metalcore/metal

Christelijk: Ja

Background info:

Sleeping Giant represent a great and terrible day when all living things will return to dust; and their sound is as formidable as one might suspect the apocalypse should be. Sleeping Giant charged onto the Redlands, CA scene in 2006 with their bold and powerful live show, where in addition to being entranced by ominous guitars, crowds are met with burning passion from articulate front man Thom Green. The sincerity behind the words that pour out from Greens mouth is deeply rooted in the bands unwavering love for The Lord.

Sleeping Giant are resolute in their goal to reach as many people as possible with their message of repentance; but their music is anything but single-minded. The diversity of sound on their debut Dread Champions of the Last Days is striking, and listeners will find the bands ability to morph seamlessly from one track to the next to be unforgettable.

We are called Sleeping Giant because christians in the world today are just that, in the world. And they need to wake up!!! They are sleeping giants of war in this world over-run by people who do not see the enourmity of their sin and don't realize they live there lives day by day forsaking a just and amazing God who deserves everything.

myspace:

aanrader: oh Praise him.

bye.gif

Admod note: Zou je dit even willen vertalen? Het plaatsen van engelse tekst wordt niet op prijs gesteld

Quote:
FAQ schreef het volgende:

4 - Leesbare posts. Op Credible.nl spreken wij Nederlands. Bij het plaatsen van artikelen of posts in een andere taal is het altijd belangrijk om een vertaling of een Nederlandse samenvatting hiervan te plaatsen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • Antwoorden 529
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Admod note:
Titel aangepast

Oja, Bob Marley en Rastaman Vibrations!
yes.gif

widegrin.gif

ik dacht al... da's wel heel toevallig, een topic met exact dezelfde titel puh2.gif

Dankzij jou heb ik nu Bob Marley in m'n hoofd nosmile.gif

Maarja, da's een heel stuk beter dan dat stomme nummer van John Legend, dat al dagenlang door m'n hoofd spookt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wolfsheim....begin synthpop echt leuk te vinden....

Wolfsheim is leuk ja! En dan voel ik me ook wel altijd heel goth verantwoord. Ik weet niet hoe veel je er van kent, maar als je wilt kan ik je wel eens wat gelijkaardig spul aanraden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ok, eigenlijk ben ik niet zo goed in dingen aanraden (dat besef ik toch telkens als ik het probeer), maar hiermee kan je misschien toch iets aanvangen:

-the Crüxshadows (best dansbaar gedoe, leuke muziek maar het gaat snel allemaal hetzelfde klinken, ze zijn ook ongelooflijk cliché met z'n momenten maar daar ontkom je sowieso niet aan bij muziek die nogal aan een subcultuur gebonden is, of het nu gothic of relipop is)

-Deine Lakaien (darkwave, de melancholie spat er nogal vanaf maar daar hou ik stiekem wel van, heeft ook behoorlijk dansbare dingetjes)

-l'Ame Immortelle (allicht ook nog wel darkwave te noemen, maar wat steviger, al meer de industrial-kant op, ik ken er niet zo veel van wegens mijn te grote wussy-gehalte, maar als je meer van beats houdt is dat misschien wel een tip)

-And One (ken ik eigenlijk heel weinig van, maar wat ik er van ken klinkt nog best Wolfsheimerig maar daar zou ik me dus wel serieus in kunnen vergissen, misschien is wat ik ervan ken niet representatief)

-VNV Nation (futurepop, zeg maar de platte trance van de gothscene, op zich maar in beperkte mate aan mij besteed maar het heeft ook wel wat elementen van synthpop en darkwave, misschien kan het jou wel bekoren)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb van de week samen met een lief meisje besloten coldplay fan te wordenknipoog_dicht.gif

Echt zo`n band die ik al jaren ken maar nooit luisterde..

en fix you is gewoon jah..eeh de natte droom van een muzikant..het moment dat je ziet dat de zanger het podium op rent en je de band ziet lachen..tjah wat wil je nog meerknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Naam: Novembers Doom

Gerne: doem + beetje def mettol

Christelijk: nope, wel redelijk verantwoord (vind ik dan)

Ondanks dat ze redelijk bekend zijn, zet ik ze hierneer omdat het vet goede muziek is *snift*

Teksten zijn soms lekker depri, en de grunt is ook om kippenvel van te krijgen smile.gif

Voor een mooi liedje moet je swallowed by the moon is naar beneden laden.

Voor een ander mooi liedje:

en

crysmile.gif

*krijgt kippenvel*

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb jij Swallow the Sun, Terhen, Saattue, Kauan en Hanging Garden al eens geprobeerd?

Naam: анÑамбль РуÑтави (Rustavi Choir of Ansambl' Rustavi)

Genre: A Cappela Georgiaans/Orthodoxe koorzang.

Christelijk: absoluut

HTTP

Met een ftp-client is het nog makkelijker : FTP

Link naar bericht
Deel via andere websites

NAAM : +44

GENRE: Rock, poprock, (klinkt als Blink 182puh2.gif)

CHRISTELIJK: neuj

Voormalige leden van Blink 182 Mark Hoppus en Travis Barker zijn een tijdje geleden een nieuwe band begonnen, namelijk +44.

De naam komt van een reis naar Engeland, waar ze het landnummer 44 hebben.

Persoonlijk vind ik ze getalenteerder dan Blink, hun teksten zijn ook wat diepgaander.

Ik vind ze super..

Hier kun je muziek luisteren.

link

Link naar bericht
Deel via andere websites

Swallow the sun en hanging garden wel ja, klinkt als muziek in de oren.. letterlijk.

Die andere moet ik nog proberen, maar ze zijn niet echt heel goed te vinden op soulseek legale download sites. Hanging garden ook niet echt.

Heb wel een paar liedjes van H.G. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:

[...]

Staat H.G.ook echt voor heilige geest/holy ghost of ben ik hier nou te ingeburgerd geraakt?
verbaasd.gifpuh2.gif

Hehe.. ik was te lui om hanging garden te typen, dus korte ik dat af als H.G.

Maar ik dacht dat het te begrijpen was, omdat ik in de zin daarvoor over hanging garden sprak knipoog_dicht.gif

flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid