*nath* 0 Geplaatst 15 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2005 omdat soms de teksten misschien niet helemaal 'kunnen' .. sommige mensen doen daar heel moeilijk om en duidelijkheid lijkt me ook wel een keer handig.. sommige mensen vinden dat het echt neit kan en andere weer van wel.. ik ben er zelf nog niet helemaal uit Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2005 HIM, betekende dat niet iets van 'His Infernal Majesty'?? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2005 ja dus "Zijne Duivelse Majesteit" Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2005 hmm... beetje evil.. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 What's in a name. Ik voel zoiezo niet echt de behoefte naar HIM te luisteren, maar naar mijn weten zijn z'n teksten niet uitgesprokenm tegen God of iets. Hij zing t over de wat duistere kant van de dingen, tja, dat kan. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 De teksten zijn inderdaad meestal beetje duister, maar ook veel over de liefde enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Precies, ik denk dat je zelf de afweging mag maken, welke woorden in zijn nummers voor jou zwaarder wegen. Als je het mooie muziek vind, zie ik er persoonlijks niets slecht in. Maargoed ik ben zoiezo van mening dat je alles mag en kan luisteren, en tóch een overtuigt christen kunt zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op maandag 15 augustus 2005 14:23:17 schreef *nath* het volgende: omdat soms de teksten misschien niet helemaal 'kunnen' .. sommige mensen doen daar heel moeilijk om en duidelijkheid lijkt me ook wel een keer handig.. sommige mensen vinden dat het echt neit kan en andere weer van wel.. ik ben er zelf nog niet helemaal uit Dat moet je ook helemaal zelf bepalen of je er naar kan luisteren. En idd, veel mummers kun je maar beter niet in de kerk gaan opzetten. En veel van die liefdes liedjes trouwens ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op woensdag 17 augustus 2005 13:22:51 schreef Gorthaur het volgende: [...] En idd, veel mummers kun je maar beter niet in de kerk gaan opzetten. Waarom moet er nou weer altijd de kerk aan te pas komen? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op woensdag 17 augustus 2005 13:24:35 schreef Gilrea het volgende: [...] Waarom moet er nou weer altijd de kerk aan te pas komen? ik zou zoieso mijn muziek niet echt snel op gaan zetten in de kerk maar goed.. ik ga gewoon eens die teksten van hun doorspitten en kijken wat ik vind kunnen en wat niet.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op woensdag 17 augustus 2005 13:32:40 schreef *nath* het volgende: ik ga gewoon eens die teksten van hun doorspitten en kijken wat ik vind kunnen en wat niet.. En wat als je vind dat het niet kan? Ik weet niet hoor, maar ik vind de muziek van bijvoorbeeld nightwish heel erg mooi, maar het schijnt ook verkeerd te zijn.. Ik stop niet gelijk met die muziek luisteren.. Wat heb ik/je dan nog aan die informatie? *niet lullig bedoelt* Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op woensdag 17 augustus 2005 13:24:35 schreef Gilrea het volgende: [...] Waarom moet er nou weer altijd de kerk aan te pas komen? Als aanduiding dat het tekstueel erg aanstootgevend voor veel christenen kan zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op woensdag 17 augustus 2005 13:37:58 schreef Gorthaur het volgende: [...] Als aanduiding dat het tekstueel erg aanstootgevend voor veel christenen kan zijn. Dan vind ik 'de kerk' tog wel heel erg algemeen.. Maargoed, dat is mijn mening.. Ik snap nu iig wel dat je het goed bedoelt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 houd maar in je hoofd dat Gorthaur het altijd goed bedoeld Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 @nath: ik heb heel de lay out van je profiel naar de haaien geholpen.. oepsie.. en dat kan je niet meer veranderen.. sorry.. omdat jij ook altijd bij iedereen zit te spammen.. *slaat zichzelf* wat heb ik nu een hekel aan mezelf... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Quote: Op woensdag 17 augustus 2005 13:36:48 schreef Gilrea het volgende: [...] En wat als je vind dat het niet kan? Ik weet niet hoor, maar ik vind de muziek van bijvoorbeeld nightwish heel erg mooi, maar het schijnt ook verkeerd te zijn.. Ik stop niet gelijk met die muziek luisteren.. Wat heb ik/je dan nog aan die informatie? *niet lullig bedoelt* mja dat is waar.. nightwish luister ik ook zonder moeilijk over te doen.. Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2005 Een ieder moet luisteren wat hij of zij wilt, bedoel als je tot bekering komt, zal je bijna nooit zien dat mensen gelijk alles overboord gooien. Ik denk zelf dat het ligt aan je relatie met God of je die muziek wel of niet luistert. Als ik heel eerlijk ben vind ik muziek als noghtwish, HIM, Within temptation, enz. ook goed, maar de boodschap die hierin gegeven wordt is absoluut niet christelijk en in het geval van HIM heb ik wel een paar uitspraken gezien die juist naar mijn idee anti God zijn. Dan is mijn vraag zou je dat soor muziek wel echt moeten luisteren ja of nee. bless you Link naar bericht Deel via andere websites
master03 0 Geplaatst 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2005 marilyn manson!!! Popartiest of Anti-christ??? wat vinden jullie?? ik vind hem iig geweldig en ontzettend goed. dit gebruik ik ook voor een onderzoek voor school om te kijkenhoe mensen over deze artiest denken. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2005 Quote: Op maandag 29 augustus 2005 00:14:27 schreef master03 het volgende: marilyn manson!!! Popartiest of Anti-christ??? wat vinden jullie?? kitscherig muzikaal querulant die belazerd slechte muziek verkoopt in een puberaal pakketje. He, je vroeg naar een mening he edit: Nog een tip trouwens, als je eerst vertelt dat je Manson geweldig vindt, is de mededeling daarna dat je met onderzoek bezig bent wat vreemd. Je doet minstens een ietsiepietsie vooringenomenheid in je onderzoek vermoeden Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 28 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2005 Een ge-update versie van Alice Cooper met een scheutje Ozzy Osbourne. Beetje krakkemikkig neergezet alleen, waardoor je hem niet serieus meer kan nemen. Daar heeft ie trouwens zichzelf mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Gods Jedi 0 Geplaatst 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2005 Quote: Op maandag 29 augustus 2005 00:14:27 schreef master03 het volgende: marilyn manson!!! Popartiest of Anti-christ??? wat vinden jullie?? ik vind hem iig geweldig en ontzettend goed. dit gebruik ik ook voor een onderzoek voor school om te kijkenhoe mensen over deze artiest denken. Bezeten... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2005 ik vin het een zieke vent.. muziek vind ik vreselijk en.. getver, ik hem vreselijk!! (echt ziek dat hij zijn borstkas opensnijdt met een mes .. op het podium nog wel) Link naar bericht Deel via andere websites
CaptainCaveman 0 Geplaatst 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2005 Die kerel spoort niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2005 hij is gewoon een aandachttrekkende aansteller (en nog lelijk ook..) >. Link naar bericht Deel via andere websites
SheWarrior 0 Geplaatst 29 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2005 Sommige nummers van MM zijn wel goed. Maar voor de rest.. zijn "zijn".. pff abnormaal! En dan al die kindertjes die hem nog geil vinden ook. Triestig gewoon, als al die kindertjes eens even goed naar hem zouden kijken zouden ze zien dat het een achter lelijk mormel is ^^ Groetje Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten